Hydro Dynamics A-armen en Ishock veren
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ik heb mijn lesje intussen al geleerd, voor mij geen veren meer die niet uit België of Nederland komen. Heb te lang gesukkeld met de valving van de Elka's. Nu zijn ze meer dan behoorlijk maar heb mijn les geleerd.
BTW, als er zijn die interesse hebben, mijn Elka's zijn te koop. Ga Intrax proberen.
BTW, als er zijn die interesse hebben, mijn Elka's zijn te koop. Ga Intrax proberen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
heeft dat te maken met de verschillende veertjes tripple of dual rate; of zit die eigenschap ergens binnenin de veer?Fré schreef:wel, progressieviteit van je ophanging/schokdempers geeft het voordeel van een zachter rijgedrag over kleine bobbeltjes, terwijl bvb bij grote sprongen nog voldoende gedempt wordt. De veerkracht neemt maw meer toe naarmate je wiel meer ingedrukt wordt.
heeft reiger dit dan? nee zeker
KFX540
Jawel reiger heeft dit ook, bij reiger is de veer niet op 1 manier gewikkeld maar ook dichter bij elkaar en verder van elkaar vandaan, in amerika gebruiken ze veren die van boven tot onder hetzelfde gewikkeld zijn, en hun gebruiken meerdere veren om tot hetzelfde resultaat te komen als wat wij met 1 veer doen.~JoAcHiM~ schreef:heeft dat te maken met de verschillende veertjes tripple of dual rate; of zit die eigenschap ergens binnenin de veer?Fré schreef:wel, progressieviteit van je ophanging/schokdempers geeft het voordeel van een zachter rijgedrag over kleine bobbeltjes, terwijl bvb bij grote sprongen nog voldoende gedempt wordt. De veerkracht neemt maw meer toe naarmate je wiel meer ingedrukt wordt.
heeft reiger dit dan? nee zeker
mjah denk dat ieder zijn type veer zo een beke kiest. Ze hebben ons daar ook uitgelegd waarvoor die kleine veer dient maar ik ben da wel vergeten ze. Fre zal da wel onthouden hebben zekers??banshee--lover schreef:ja,maar raar dat meassen ze niet wil verkopenSg6 schreef:reiger heeft er ook met 2 veren. Heb dit gezien bij W-Tec op hun machineszegt dat ze nx waard zijn !!
grtzzzz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

No Limit YFZ schreef:Ik heb mijn lesje intussen al geleerd, voor mij geen veren meer die niet uit België of Nederland komen. Heb te lang gesukkeld met de valving van de Elka's. Nu zijn ze meer dan behoorlijk maar heb mijn les geleerd.
Dus dan zou je deze veren en a-armen niet aanraden? (liever Belgische en Nedelandse producten)
Wat denk jij persoonlijk over dit product?
YFM 660r raptordriver
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

Het beste koop je gewoon een europees product veel makkelijker met aanpassen en onderhoud. WP Ohlins Reiger Intrax (vls) zijn allemaal goede merken waarbij je je eigen set armen naar keuze kan kopen en de schokbreker wordt dan naar de rijders gewicht en wensen aangepast. Alleen wordt bij reiger niet op het gewicht van de rijder gelet dacht ik.Mestdagh Alexander schreef:De A-armen van hydro dynamics en andere veren (WP,PEP,Reiger,Ohlins...) is waarschijnlijk dan ook niet aan te raden omdat het een komplete set is en ze waarschijnlijk voor elkaar gemaakt zijn. ofniet???
ik heb er toen ook met maessen over gepraat, bij de oude reiger zit het systeem in de veer gewerkt, die nieuwe veren van reiger hebben alleen nut bij het springen en is een soort long travel veer, ik had ze toen besteld bij maessen maar ton heeft me uiteindelijk de gewone bezorgd omdat ze de nieuwe niet goed vonden voor hier te rijden.Sg6 schreef:mjah denk dat ieder zijn type veer zo een beke kiest. Ze hebben ons daar ook uitgelegd waarvoor die kleine veer dient maar ik ben da wel vergeten ze. Fre zal da wel onthouden hebben zekers??banshee--lover schreef:ja,maar raar dat meassen ze niet wil verkopenSg6 schreef:reiger heeft er ook met 2 veren. Heb dit gezien bij W-Tec op hun machineszegt dat ze nx waard zijn !!
grtzzzz
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Raptor 700 se
euh mense, da manneke heeft ier een topic gestart en heeft nog ni veel ontopic reacties gehadMestdagh Alexander schreef:No Limit YFZ schreef:Ik heb mijn lesje intussen al geleerd, voor mij geen veren meer die niet uit België of Nederland komen. Heb te lang gesukkeld met de valving van de Elka's. Nu zijn ze meer dan behoorlijk maar heb mijn les geleerd.
Dus dan zou je deze veren en a-armen niet aanraden? (liever Belgische en Nedelandse producten)
Wat denk jij persoonlijk over dit product?
greetz, S
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer: