Pagina 2 van 3

Geplaatst: zo 31 jul, 2005 23:07
door FOR FUN
ja en ook 50pk :!: :!: :!:

Geplaatst: ma 01 aug, 2005 12:11
door Blasty
:lol:

Geplaatst: di 02 aug, 2005 22:06
door Ludovic 250
die 50 pk is niet zo speciaal meer hé en die achteruit,de vorige predator heeft ook 50 pk enn geloof ook een achteruit of is dit enkel de predator 90 :?:

Geplaatst: di 02 aug, 2005 22:34
door tim slijkpaling
50 pk en mijn grizzly heeft er maar 35 of wat :cry: :shock: :?

Geplaatst: wo 03 aug, 2005 22:22
door FOR FUN
ja is nog altijd de zelfde motor,MAAR 50pk :!: :!: :!:.Hoeveel zou de nieuwe Raptor eruithalen met zijn 686cc :?: :?: :?: .Heb de test gelezen van het franse quadmagazine "Quad passion magazine" en vondt nergens geen pk vermelding.Ook niets op de site van Yamaha.BTW.ze waren wel heel content tijdens de test van de goede remmen.

Geplaatst: do 04 aug, 2005 09:59
door doubletracing
is wel raar dat hij 2 aparte veren heeft.op de weg als je draait aan hoge snelheid zakt de quad toch weg aan de buitenkant achteraan :?:
denk niet dat hij op supermotard snelle tijden zou rijden... :roll:

Geplaatst: do 04 aug, 2005 10:04
door Vincenzo
ik denk voor mensen die een sportquad willen maar ook graag eens gaan raggen in de modder zonder altijd met die bodemplaat achteraan tegen de grond te hangen dat dit een ideale oplossing is :!:
prachtige bodemvrijheid :twisted:

Geplaatst: do 04 aug, 2005 11:00
door Rik350
doubletracing schreef:is wel raar dat hij 2 aparte veren heeft.op de weg als je draait aan hoge snelheid zakt de quad toch weg aan de buitenkant achteraan :?:
denk niet dat hij op supermotard snelle tijden zou rijden... :roll:
Het scheelt dat ze hem daar ook niet voor verzonnen hebben ik denk dat een grizz ook niet echt goede tijden zal halen daar. :roll:

Ik vind dit echt een superidee en past prima bij een rijder zoals ik ik rijd niet puur cross of puur offroad. En wil het gewoon allebij doen dat het niet de beste quad is voor een van die beide maakt toch niet uit het kan wel!! Ik zie niemand met een yzf vet gaan ploeteren en niemand met een grizz het cirquit opgaan en met deze wel.

Geplaatst: za 13 aug, 2005 21:55
door L.D.
Dat ze er nu nog maar achterkomen, onafhankelijke achterwielveringen.
Je gaat niet zo lekker kunnen driften in de bochten, maar het gaat toch als je wat gewoon bent (ja, zelfs met een utility).
Je moet eens de uitleg op hun site lezen, lijkt me zeer handig.
Ik voorspel dat er nog merken zullen volgen.

Geplaatst: zo 14 aug, 2005 14:15
door Ralph
Voor wedstrijden door het bos (woods-racing) lijkt die onafhankelijke ophanging mij zeer geschikt.

Geplaatst: za 08 okt, 2005 21:42
door rh2fast4u
Detail foto van de eindoverbrenging...

Afbeelding

Onafhankelijke vering achteraan

Geplaatst: zo 09 okt, 2005 15:36
door brumm
Snap niet dat jullie zo negatief denken over de onafhankelijke achtervering. Stel je eens een race auto voor met starre achteras? Dan sta je elke bocht dwars en ga je echt niet zo snel. Als ze er mee door gaan experimenteren kan iedereen bergijpen dat dit de toekomst is.

Je moet de veringen natuurlijk wel zien waar voor het gerbuikt wordt, maar onafhankelijk is simpelweg beter. Het is wel wennen waarschijnlijk en moeilijk af te stellen. Maar denk dat men zelfs voor supermoto een snellere quad kunnen maken met onafhankelijke vering.

Geplaatst: zo 09 okt, 2005 15:57
door Alfredo
Wel vreemd hoe ze die overbrenging geregeld hebben... :?

Geplaatst: zo 09 okt, 2005 16:38
door peterrrrr
het is een mooie quad maar die overbrenging vind ik vaag :?

Geplaatst: zo 09 okt, 2005 16:55
door tuumke
Het zal zich moeten bewijzen denk ik :)