goedkope minibikes gevonden

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Terror Factor

Bericht door Terror Factor »

Mika schreef:Bij de VBM organiseren ze een Funbike manche bij elke cross

M'n broer heeft zo eentje van het merk FYM, komen op €1100

En die dingen gaan echt wel goed vooruit hoor ! 8)
klopt,vorig weekend was t hier cross en hebbe ze ook n race gehoude me die dirtbikes.

kawasaki heeft trouwens ook zoiet, kdacht ne klx110
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

de onze is een thumpstar 120cc, 4 vitessen, rijdt +-80km/u maar trekt tot 3e met gemak op het achterste wiel. heb daar papieren onder gestoken van een yincheng pbr 50cc en lichtjes en alles en rijdt daarmee soms op straat, meestal racerke vanop het forum. die mannen met hun scooters vloeken erop los hoor :lol: :lol: :lol:
Terror Factor

Bericht door Terror Factor »

Robby schreef:de onze is een thumpstar 120cc, 4 vitessen, rijdt +-80km/u maar trekt tot 3e met gemak op het achterste wiel. heb daar papieren onder gestoken van een yincheng pbr 50cc en lichtjes en alles en rijdt daarmee soms op straat, meestal racerke vanop het forum. die mannen met hun scooters vloeken erop los hoor :lol: :lol: :lol:
is da n crossmodel?
hoe hebt ge da gedaan,dar papiere van ne pbr opgezet?
das zeker gewoon t kader verandere dan?
gaat da zonder al te veel probleme, ne kader van ne pbr ofzo daronder steke?

kheb me zoene bestelt, en t zou wel handig zijn moest k dar es stukskes baan mee kunne doen:p
raptorr
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door raptorr »

die dirtbikes (4takt) zijn geen rommel en je kan aan elk onderdeel kopen.

Elk onderdeel kan je zelf vervangen door performance-onderdelen. Er bestaan merken genoeg die zich daarmee bezighouden. Kunt er zelf droge koppeling etc opzetten. (spreken ier dan wel al over 1000€ voor alleen u koppeling), ontsteking, uitlaten, frames, achterbruggen, cil koppen, nokkenasen, achterbruggen, wielen, kappen, vorken,.. alles gewoon.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

ja, maar heb gehoord dat die namaak merken soms niet voldoen om die performance onderdelen op te monteren, dat er maar 3-4 echte merken erin zijn waaronder thumpstar,honda,BB,...
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

Deze mannen hebben dat. Die doet reparaties ook en hebben altijd veel tuning en wisselstukken. Ik heb daar de stukken voor mij dax gehaald. Ken die mannen al lang dus ik durf die gerust aanraden.

http://www.geecocars.be/bikes_list.php

grtzzz
Plaats reactie