blaster motorisch onder handen nemen
-
Ravebicky
Nu niet overdrijven eh jong, maarja tkan eh. De fabrieksteams teams halen dat met moeite. Die rijden dan nog op 110 oct benzine en alles. Denk niet dat ene particulier daar aan kan hoorRik350 schreef:wij haalden toen 16 pk uit 48 cc aangepaste polini en custom gebouwd membraam bla bla dat deed ben barten toen allemaal.
Laten we misschien beter on topic blijven!
grtzzz
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Dit was ook geen particulier maar het kymco fabrieks scooterraceteam voor nk scooterrace, ik zou daar gaan racen. Is uiteindelijk afgeblazen wegens budget tekort. Barten is hier op brommergebied een grote jongen staat ook aan de voet van matton een grote brommerzaak hier in de regio.davyrox schreef:Nu niet overdrijven eh jong, maarja tkan eh. De fabrieksteams teams halen dat met moeite. Die rijden dan nog op 110 oct benzine en alles. Denk niet dat ene particulier daar aan kan hoorRik350 schreef:wij haalden toen 16 pk uit 48 cc aangepaste polini en custom gebouwd membraam bla bla dat deed ben barten toen allemaal.Daar zit wel meer werk in dan gauw uw poortjes wat bewerken hoor. Das uitlaat op maat, carters op maat, .......
grtzzz
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
tuurlijk da; wat heb je eraan wanneer je in 5de versnelling aan 9000 toeren per min je motor zit op te blazen terwijl je met moeite 90km/h haalt??Robby schreef:ge moogt er fier op zijn~JoAcHiM~ schreef:Ik heb dat wel nodigRalph schreef:Wat heb je nou aan snelheid...M'n Blaster rijd 110 of meer, maar zo snel rij ik nooit.
Gewoon al in de binnenwegskes van de ene 90° bocht naar de andere rap optrekken en ik zit rap boven 100 te spelen...
Veel gezonder voor je quad als ie wat snelheid kan halen en lager in toeren kan blijven. Dit is natuurlijk niet zo belangrijk op een crossparcour; maar ik rij 95% baan en doe regelmatig een trip van A naar B over gewone wegen van 150km.
Op zo'n rit kom ik graag wat mee in het verkeer of hebt gij daar een ander gedacht over misschien?
KFX540
Juist alsof dat gij van de braafste zijtRobby schreef:vertel mij op welke straat jij met je quad boven de 100mag? ik kom direkt in jouw omgeving wonen... Maar tuurlijk,aan slechte reklame denk je natuurlijk nooit,tot je is een wandelaar,fietser,hond,auto,boswachter omverrijd, wat dan???
Ja tuurlijk, quads hebben het altijd gedaan op deze manier.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Matton ken ik. Zeg niet dat die kerel dat niet kan he. Maar 16 pk uit een 49.9cc halen is best moelijk! Spijtig dat je kunnen racen hebt. Kymco racing team, zou best el iets speciaal geweest zijn, ik vrees juist een beetje de tuningmogelijkheden van die japanese? motor. De mina of pia blok zijn toch wel de beste .Rik350 schreef:davyrox schreef:Nu niet overdrijven eh jong, maarja tkan eh. De fabrieksteams teams halen dat met moeite. Die rijden dan nog op 110 oct benzine en alles. Denk niet dat ene particulier daar aan kan hoorRik350 schreef:wij haalden toen 16 pk uit 48 cc aangepaste polini en custom gebouwd membraam bla bla dat deed ben barten toen allemaal.Daar zit wel meer werk in dan gauw uw poortjes wat bewerken hoor. Das uitlaat op maat, carters op maat, .......
grtzzz
Dit was ook geen particulier maar het kymco fabrieks scooterraceteam voor nk scooterrace, ik zou daar gaan racen. Is uiteindelijk afgeblazen wegens budget tekort. Barten is hier op brommergebied een grote jongen staat ook aan de voet van matton een grote brommerzaak hier in de regio.
Genoeg gezeverd he nu
Grtzzzz, davy
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
Blasterke200 schreef:Juist alsof dat gij van de braafste zijtRobby schreef:vertel mij op welke straat jij met je quad boven de 100mag? ik kom direkt in jouw omgeving wonen... Maar tuurlijk,aan slechte reklame denk je natuurlijk nooit,tot je is een wandelaar,fietser,hond,auto,boswachter omverrijd, wat dan???
Ja tuurlijk, quads hebben het altijd gedaan op deze manier.ik geef joachim 100% gelijk
dat zeg ik niet he, ik ga ook elke zondag met kameraden een toer rijden op een deftelijke manier, wij nemen geen onnodige risico's. Maar hoe joachim het hier voorsteld is het heel anders, als hij wild wilt gaan doen dat hij dan op een cross parcour gaat rijden en zich daar dan gaat bewijzen tegen over de 100km/u,tzal heel wat minder zijn.
ge moet nu niet zo heilig doen é.
Wie heeft er hier gezegd dat ik daarbij (levensgevaarlijke) risico's pak? Ik heb ook veel respect voor al de andere weggebruikers en hou me altijd zeer in bij wandelaars en de rest dat je opsomde...
Als er de volgende 2 km niks te zien is duw ik graag eens het gas open; ben ik daarom direct een crimineel?
Bij ons staan er geen snelheidsbeperkingen in de binnenwegskes. Ik weet ook wel dat ik mij niet altijd correct aan de wetten hou maar ik zorg dat er niemand last van heeft zodat de quadrijders niet in slecht daglicht komen te staan (wat al is).
Ik wil ook nog mij plezier en niet aan 30km/u zitten in slaap vallen...
Moesten ze wat meer parcours aanleggen zou ik misschien meer de kans krijgen om me uit te leven op parcour. In Westvlaanderen is er geen enkele te vinden! en moet ik zowieso al een heel eind rijden.
Ik heb letterlijk gezegd dat snelheid 'niet' belangrijk is op parcour en toch moet jij het aanhalen om me te bewijzen aan 100km/u
tuurlijk gaat die snelheid ''minder'' zijn
net alsof jij nog nooit boven de wettelijke snelheid gereden hebt.
Wie heeft er hier gezegd dat ik daarbij (levensgevaarlijke) risico's pak? Ik heb ook veel respect voor al de andere weggebruikers en hou me altijd zeer in bij wandelaars en de rest dat je opsomde...
Als er de volgende 2 km niks te zien is duw ik graag eens het gas open; ben ik daarom direct een crimineel?
Bij ons staan er geen snelheidsbeperkingen in de binnenwegskes. Ik weet ook wel dat ik mij niet altijd correct aan de wetten hou maar ik zorg dat er niemand last van heeft zodat de quadrijders niet in slecht daglicht komen te staan (wat al is).
Ik wil ook nog mij plezier en niet aan 30km/u zitten in slaap vallen...
Moesten ze wat meer parcours aanleggen zou ik misschien meer de kans krijgen om me uit te leven op parcour. In Westvlaanderen is er geen enkele te vinden! en moet ik zowieso al een heel eind rijden.
Ik heb letterlijk gezegd dat snelheid 'niet' belangrijk is op parcour en toch moet jij het aanhalen om me te bewijzen aan 100km/u
net alsof jij nog nooit boven de wettelijke snelheid gereden hebt.
KFX540
hoe dat dat hier gaat: ik vertel gewoon dat ik eens graag m'n bochtjes pak en eens gas geef (met respect); zo doen de meesten dat hier denk ik.
Ge moet daarbij niet direct het ergste voorstellen waarbij ik blindelings door bochten schiet aan een dodelijk tempo rakelings naast voetgangers scheurend
Ben ik direct de slechterik die alles naar de knoppen help.

Ge moet daarbij niet direct het ergste voorstellen waarbij ik blindelings door bochten schiet aan een dodelijk tempo rakelings naast voetgangers scheurend
Ben ik direct de slechterik die alles naar de knoppen help.
KFX540