ik zie het al jaloers op hanzieTeunie schreef:Wannabe YFZjuh!banshee--lover schreef:wat wilt ge eigenlijk teunu kfx omtoverne tot YFZ
![]()
![]()
grtzzzzzzzzzz
Hehe kleur van de YFZ bevalt me niet dus ik bouw hem na, in het groen!
grtzzzzzzzz
Nee dank je, is nu nog niet nodig. Voor een 640 is 40mm voldoende. Maar als je er een 700cc kit op gooit dan zal de 40mm nie meer genoeg zijnTeunie schreef:Sloot, als je interesse hebt in een nog grotere carb, buurman heeft een geloof 42mm Mikuni TM Vlakschuif liggen (nieuw).SlOoT schreef:Die carb gaat zeer zeker meer PK's geven. Op mijn KTM had ik eerst een 40mm VACUUM carb, nu zit daar een 40mm vlakschuif op met acc. pomp, het verschil is echt enorm.![]()
![]()

is dat een bekendmaking voor de volgende stap sloot?SlOoT schreef:Nee dank je, is nu nog niet nodig. Voor een 640 is 40mm voldoende. Maar als je er een 700cc kit op gooit dan zal de 40mm nie meer genoeg zijnTeunie schreef:Sloot, als je interesse hebt in een nog grotere carb, buurman heeft een geloof 42mm Mikuni TM Vlakschuif liggen (nieuw).SlOoT schreef:Die carb gaat zeer zeker meer PK's geven. Op mijn KTM had ik eerst een 40mm VACUUM carb, nu zit daar een 40mm vlakschuif op met acc. pomp, het verschil is echt enorm.![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, zo hoor ik da graag, maar ik ga toch voor 't geel hoorTeunie schreef:Wannabe YFZjuh!banshee--lover schreef:wat wilt ge eigenlijk teunu kfx omtoverne tot YFZ
![]()
![]()
grtzzzzzzzzzz
Ela, en witAlfA schreef:Kijk, zo hoor ik da graag, maar ik ga toch voor 't geel hoorTeunie schreef:Wannabe YFZjuh!banshee--lover schreef:wat wilt ge eigenlijk teunu kfx omtoverne tot YFZ
![]()
![]()
grtzzzzzzzzzz
Binnekort draggen met YFZ van Hanzie, jou KFX met CDI, nokkenassen en carbu, en mijn Z met Athena450, CDI en carbu
ben eens benieuwd
AlfA schreef:Kijk, zo hoor ik da graag, maar ik ga toch voor 't geel hoorTeunie schreef:Wannabe YFZjuh!banshee--lover schreef:wat wilt ge eigenlijk teunu kfx omtoverne tot YFZ
![]()
![]()
grtzzzzzzzzzz
Binnekort draggen met YFZ van Hanzie, jou KFX met CDI, nokkenassen en carbu, en mijn Z met Athena450, CDI en carbu
ben eens benieuwd

De carbs zijn volgens mij gewoon hetzelfde hoor van de YFZ en YFZ.doubletracing schreef:heb eens gehoord dat ze op de yfz carbu's steken van een yzf-) enduroversie.hij zou dan ook beter moeten lopen.nadeel kostprijs+- 700€ en zonder te weten of het echt gaat helpen smijt ik er da geld niet tegen ze
teun een carbs zijn idd het zelfde van een yfz en een yfzTeunie schreef:De carbs zijn volgens mij gewoon hetzelfde hoor van de YFZ en YFZ.doubletracing schreef:heb eens gehoord dat ze op de yfz carbu's steken van een yzf-) enduroversie.hij zou dan ook beter moeten lopen.nadeel kostprijs+- 700€ en zonder te weten of het echt gaat helpen smijt ik er da geld niet tegen ze
Het is de carb van Frank inderdaad.
En hoe zit het nu met frank dan ?Teunie schreef:De carbs zijn volgens mij gewoon hetzelfde hoor van de YFZ en YFZ.doubletracing schreef:heb eens gehoord dat ze op de yfz carbu's steken van een yzf-) enduroversie.hij zou dan ook beter moeten lopen.nadeel kostprijs+- 700€ en zonder te weten of het echt gaat helpen smijt ik er da geld niet tegen ze
Het is de carb van Frank inderdaad.
YZF en YFZ iddTiM. schreef:teun een carbs zijn idd het zelfde van een yfz en een yfzTeunie schreef:De carbs zijn volgens mij gewoon hetzelfde hoor van de YFZ en YFZ.doubletracing schreef:heb eens gehoord dat ze op de yfz carbu's steken van een yzf-) enduroversie.hij zou dan ook beter moeten lopen.nadeel kostprijs+- 700€ en zonder te weten of het echt gaat helpen smijt ik er da geld niet tegen ze
Het is de carb van Frank inderdaad.![]()
maar we weten wat je bedoelt