doubletracing schreef:volgens mij gaan er weinig quadverdelers zijn die de 700 goed kunnen afstellen laat staan repareren bij een panne.denk dat je dan beter bij een yamaha verdeler zoals schiettecatte ofzo zou gaan.denk wel dat die mechaniciens een aangepaste bijscholing krijgen van yamaha uit.
Ik ben zelf 6jaar moto-mechanieker geweest en ben telkens er een
nieuw model uit kwam naar de les gegaan,van yamaha uit,ook bij de overgang van carburatie op injectie bij de nieuwere modellen van moto's is elke mechanieker bij ons naar de les geweest dus elke verdeler van yamaha-quads is zeker op de hoogte van de nieuwe techniek van injectie!
De meeste verdelers schaffen hun ook een toestel aan om de check-up van de quad met injectie uit te kunnen voeren
doubletracing schreef:volgens mij gaan er weinig quadverdelers zijn die de 700 goed kunnen afstellen laat staan repareren bij een panne.denk dat je dan beter bij een yamaha verdeler zoals schiettecatte ofzo zou gaan.denk wel dat die mechaniciens een aangepaste bijscholing krijgen van yamaha uit.
Ik ben zelf 6jaar moto-mechanieker geweest en ben telkens er een
nieuw model uit kwam naar de les gegaan,van yamaha uit,ook bij de overgang van carburatie op injectie bij de nieuwere modellen van moto's is elke mechanieker bij ons naar de les geweest dus elke verdeler van yamaha-quads is zeker op de hoogte van de nieuwe techniek van injectie!
De meeste verdelers schaffen hun ook een toestel aan om de check-up van de quad met injectie uit te kunnen voeren
Greetz
Dat dacht ik nu ook, bij de "goede garage's" van auto's gebeurd dit zeker !! Dus de off.dealer zal er de eerste jaren wel bij varen
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
doubletracing schreef:volgens mij gaan er weinig quadverdelers zijn die de 700 goed kunnen afstellen laat staan repareren bij een panne.denk dat je dan beter bij een yamaha verdeler zoals schiettecatte ofzo zou gaan.denk wel dat die mechaniciens een aangepaste bijscholing krijgen van yamaha uit.
Ik ben zelf 6jaar moto-mechanieker geweest en ben telkens er een
nieuw model uit kwam naar de les gegaan,van yamaha uit,ook bij de overgang van carburatie op injectie bij de nieuwere modellen van moto's is elke mechanieker bij ons naar de les geweest dus elke verdeler van yamaha-quads is zeker op de hoogte van de nieuwe techniek van injectie!
De meeste verdelers schaffen hun ook een toestel aan om de check-up van de quad met injectie uit te kunnen voeren
Greetz
Dat dacht ik nu ook, bij de "goede garage's" van auto's gebeurd dit zeker !! Dus de off.dealer zal er de eerste jaren wel bij varen
Uitlezen kan iedereen, bij eventuele foutcodes bekijk je de nummer van de foutcode en zoekt dat op in nen boek. Afstellen is nog iets heel anders, no way dat een mecanieker van gelijk welk merk of scholing van het merk uit een motor kan afstellen op de nieuwe configuratie doormiddel van de KENVELDEN aan te passen .......
Alsook dat geen enkele dealer gaat in investeren in het materiaal of kennis om die chiptuning te kunnen doen. Heb verschillende vrienden (tuners) in BE die dat dus wel gedaan hebben dus ik weet echt wel waar over ik spreek ....
jenzie schreef:
Ik ben zelf 6jaar moto-mechanieker geweest en ben telkens er een
nieuw model uit kwam naar de les gegaan,van yamaha uit,ook bij de overgang van carburatie op injectie bij de nieuwere modellen van moto's is elke mechanieker bij ons naar de les geweest dus elke verdeler van yamaha-quads is zeker op de hoogte van de nieuwe techniek van injectie!
De meeste verdelers schaffen hun ook een toestel aan om de check-up van de quad met injectie uit te kunnen voeren
Greetz
Dat dacht ik nu ook, bij de "goede garage's" van auto's gebeurd dit zeker !! Dus de off.dealer zal er de eerste jaren wel bij varen
Uitlezen kan iedereen, bij eventuele foutcodes bekijk je de nummer van de foutcode en zoekt dat op in nen boek. Afstellen is nog iets heel anders, no way dat een mecanieker van gelijk welk merk of scholing van het merk uit een motor kan afstellen op de nieuwe configuratie doormiddel van de KENVELDEN aan te passen .......
Alsook dat geen enkele dealer gaat in investeren in het materiaal of kennis om die chiptuning te kunnen doen. Heb verschillende vrienden (tuners) in BE die dat dus wel gedaan hebben dus ik weet echt wel waar over ik spreek ....
grtzzz, davy
Mja, akkoord, maar als hij via officiele weg komt, kan je dealer hem naar (bv. yamaha) terug brengen om de fout door hen op te lossen, en ja dat wordt gedaan.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
wally schreef:Ik heb een klein probleem, er mailde mij een man die en raptor 660 2003 se heeft met rino uitlaat en extra set wielen met banden voor op de weg, INCL kenteken. vr pr 8250. maar ik las een artikel http://www.off-road.com/atv/reviews/qua ... tride.html over de nieuwe 700 en zit nu met een dilemma. ruil mijn motor op de 660 en krijg 1000 euro toe of ik koop de 700 nieuw ZONDER KENTEKEN en zet die over een jaar op kenteken. (ik ga trouwen in mei volgend jaar, dus je weet wat het kost)) Wat moet ik doen? kan ik de 660 nemen en voor 1000/1500 euro aan upgraden of een nieuwe 700 en er voorlopig mee crossen en upgraden. HELP!!!!!
p.s. sorry over de vele topics want ik weet het niet meer.....
Op kapaza staat er nen raptor 660 van 2004 met vele opties(ik vind dat hij er goed uitziet)voor 7200 euro,dus 8250 moet het toch al een serieus machien zijn en als ge bedenkt dat ge voor 500 euro meer ne nieuwe hebt?Ik zou die toch al nie kopen
wally schreef:Ik heb een klein probleem, er mailde mij een man die en raptor 660 2003 se heeft met rino uitlaat en extra set wielen met banden voor op de weg, INCL kenteken. vr pr 8250. maar ik las een artikel http://www.off-road.com/atv/reviews/qua ... tride.html over de nieuwe 700 en zit nu met een dilemma. ruil mijn motor op de 660 en krijg 1000 euro toe of ik koop de 700 nieuw ZONDER KENTEKEN en zet die over een jaar op kenteken. (ik ga trouwen in mei volgend jaar, dus je weet wat het kost)) Wat moet ik doen? kan ik de 660 nemen en voor 1000/1500 euro aan upgraden of een nieuwe 700 en er voorlopig mee crossen en upgraden. HELP!!!!!
p.s. sorry over de vele topics want ik weet het niet meer.....
Op kapaza staat er nen raptor 660 van 2004 met vele opties(ik vind dat hij er goed uitziet)voor 7200 euro,dus 8250 moet het toch al een serieus machien zijn en als ge bedenkt dat ge voor 500 euro meer ne nieuwe hebt?Ik zou die toch al nie kopen
Het is wel voor nederland, maw, quads zijn er duurder op kenteken.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-