Installeren van Fietscomputer Sigma BC800
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Nee, ik niet maar ken er zelfs één die al twee keer geflist is !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
heeft er iemand kennis van een SPEEDMASTER 3000 tellertje er staat een op mijn okkazie gekochte Z400 maar weet niet hoe ik hem moet instellen . Er staan 3 mogelijkheden op;snelheid,totaal aantal km en een dagteller maar ik zou hem willen resetten want de snelheid die hij opgeeft bij het rijden klopt niet (gekocht bij jumpingjet ,was geen handleiding bij)
Enjoy your ride...
De speed master 3000 is die ook niet van sigma
Dan zal ze wel niet veel verschillen van de BC800 die ik heb.
Ik wist nog ergens een handleiding online staan van de BC800 maar vind ze niet direct terug
Normaal moet je de corrrecte WS waarde invullen en dan krijg je pas de juiste snelheid weer. WS bereken je met de formule die ik bovenaan indeze topic heb beschreven.
Kijk eens of aan de achterkant geen knopje is welk je met behulp van een balpen kan induwen
Dan zal ze wel niet veel verschillen van de BC800 die ik heb.
Ik wist nog ergens een handleiding online staan van de BC800 maar vind ze niet direct terug
Normaal moet je de corrrecte WS waarde invullen en dan krijg je pas de juiste snelheid weer. WS bereken je met de formule die ik bovenaan indeze topic heb beschreven.
Kijk eens of aan de achterkant geen knopje is welk je met behulp van een balpen kan induwen