Verchromen
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
ik doe gewoon altyd alles poeder caoten
als er dan wat breekt of iets en je moet lassen er aan da kan je het zo weer bij spuiten en aan het end van het jaar haal je de quad weer helelmaal uit elkaar en stralen en poeder je hem over nieuw
me velgen doe ik ook vaak gewoon poederen kan je teminste kiezen voor alle kleuren en voor weinig geld heb je ze weer mooi
als er dan wat breekt of iets en je moet lassen er aan da kan je het zo weer bij spuiten en aan het end van het jaar haal je de quad weer helelmaal uit elkaar en stralen en poeder je hem over nieuw
me velgen doe ik ook vaak gewoon poederen kan je teminste kiezen voor alle kleuren en voor weinig geld heb je ze weer mooi
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Alu zou ik eerder anodiseren dan lakken. Lak is rap lelijk als er stukken afspringen.
Wel niet anodiseren wat slijtagevoelig is (pedalen, cover waar botten tegen komen...)
Wel niet anodiseren wat slijtagevoelig is (pedalen, cover waar botten tegen komen...)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Met welke quad rij jijyamaha king schreef:als er dan wat breekt of iets en je moet lassen er aan da kan je het zo weer bij spuiten en aan het end van het jaar haal je de quad weer helelmaal uit elkaar en stralen en poeder je hem over nieuw
GRAPJE !!!
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
je hebt altyd wel is dat er wat scheurt ofzo bij me ouwe eml werd er kei vaak aan gelast
en bij me vls heb ik wel is een scheurtje in de voet steun ofzo gezien en als je dat gaat lassen als die verchroomt is krijg je nooit meer mooi
en aan een yfz zal ook best wel is een keer gelast worden hoor zie ik afentoe wel is bij maessen dat er een scheurtje in zet ofzo
en bij me vls heb ik wel is een scheurtje in de voet steun ofzo gezien en als je dat gaat lassen als die verchroomt is krijg je nooit meer mooi
en aan een yfz zal ook best wel is een keer gelast worden hoor zie ik afentoe wel is bij maessen dat er een scheurtje in zet ofzo
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Zeg ik versta niet zoveel van wat je typt hoor. mag ik weten vanwaar je bentyamaha king schreef:je hebt altyd wel is dat er wat scheurt ofzo bij me ouwe eml werd er kei vaak aan gelast
Laatst gewijzigd door Sebastien op do 25 aug, 2005 19:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
Wild cat
- Easy Quadrider

Seg alstublieft zit nu eens niet zo te kakken op elkaars schrijf wijze en de manier waarop het getikt wordt.
Iedreen heeft zen eigen dialect en zal het ongeveer zo intikken ook.
En dat geldt voor zowel Belgie als Nederland.
Laat het gewoon zo en pik alleen de info op die erin staat.
Ik heb da hier al meer op het forum gemerkt dat er over elkaars taalgebruik wordt gezeverd en gezaagd.
We hebben hier allemaal dezelfde interesse en hobby is dat gewoon genoeg dan.
En laat da geruzie op elkaar of op sommige winkels of shops gewoon zo.
Het is voor de gezelligheid en info uit te wisselen dat hier iedereen komt.
Voila dat moest ik even kwijt.

Iedreen heeft zen eigen dialect en zal het ongeveer zo intikken ook.
En dat geldt voor zowel Belgie als Nederland.
Laat het gewoon zo en pik alleen de info op die erin staat.
Ik heb da hier al meer op het forum gemerkt dat er over elkaars taalgebruik wordt gezeverd en gezaagd.
We hebben hier allemaal dezelfde interesse en hobby is dat gewoon genoeg dan.
En laat da geruzie op elkaar of op sommige winkels of shops gewoon zo.
Het is voor de gezelligheid en info uit te wisselen dat hier iedereen komt.
Voila dat moest ik even kwijt.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
Ik kon het nu perfect lezen, maar met sommige mensen heb ik toch ook moeite ze. Je zit nu eenmaal op een forum waar mensen een verschillend dialect hebben, respecteer dan gewoon het feit dat anderen je niet verstaan als je in jouw dialect typt en vice versa... Ik ga in West-Vlaanderen ook geen Antwerps dialect spreken... 
voor diegene die willen polijsten moet je het zelf maar eens proberen !
neem een stukje aluminium waar je eens kan mee proberen (een stukje alu-buis of zoiets)
schuur je aluminium met schuurpapier en begin het stukje met 180p , 480p naargelang de grofheid van je buis of stuk
schuur tot alle grove schreven weg zijn en doe het dan hetzelfde met met 720p , verfijn steeds van schuurblad tot je op 1200p komt
met 1200p zou je al een glans moeten beginnen zien !!
als het heel goed geschuurt is neem je dan 'chroomkuis' en wrijf je met een vod je kl*t*n van onder je lijf tot je gepolijst aluminium hebt
ik heb op die manier nog fietskaders gepoliert en het resultaat mag er best wezen maar je moeten volharden op te schuren, dus mag je niet op een uurtje kijken om te schuren
velgen is natuurlijk veel moeilijker omdat er veel kleinen hoekjes aan zijn
neem een stukje aluminium waar je eens kan mee proberen (een stukje alu-buis of zoiets)
schuur je aluminium met schuurpapier en begin het stukje met 180p , 480p naargelang de grofheid van je buis of stuk
schuur tot alle grove schreven weg zijn en doe het dan hetzelfde met met 720p , verfijn steeds van schuurblad tot je op 1200p komt
met 1200p zou je al een glans moeten beginnen zien !!
als het heel goed geschuurt is neem je dan 'chroomkuis' en wrijf je met een vod je kl*t*n van onder je lijf tot je gepolijst aluminium hebt
ik heb op die manier nog fietskaders gepoliert en het resultaat mag er best wezen maar je moeten volharden op te schuren, dus mag je niet op een uurtje kijken om te schuren
velgen is natuurlijk veel moeilijker omdat er veel kleinen hoekjes aan zijn