pk??
ah ja dus als er een R achter komt dan is het de twee takt
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 229
- Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 01:43
- Locatie: omgeving antwerpen
- Contacteer:
de huidige 4-takt doet niet meer onder voor die 2 takt hoorbanshee--lover schreef:nee want de nieuwe TRX 450r is een 4-takt !Sebastien schreef:ah ja dus als er een R achter komt dan is het de twee takt
je moet er niets achter zoeken het is gewoon zo 2 takt heeft meer power dan 4-takt
de blaster is uitzondering omdat hij luchtgekoeld is !
greeetz
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Raptor 700 se
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
ja een beetjeSkicks schreef:Heeft de Z400 model 2005 niet meer pk's???
en de huidige 4takt kan nog altijd niet tippen aan een 2 takt dan mag je aan je yfz doen wat je wil haal je er een 450 2takt bij waarvan de technologie even nieuw is daat hij je straal voorbij.
en iedereen bijt zich zo vast op die WAW 660 cc mijn ervaringen zijn als ik daar achterna rij da ik nie al teveel moet onderdoen met men 400je
ook niet qwa zuigerwissels ..4-takt zuigt(die nieuwe supersnelle sportquad`s dan he!)R rider schreef:de huidige 4-takt doet niet meer onder voor die 2 takt hoorbanshee--lover schreef:nee want de nieuwe TRX 450r is een 4-takt !Sebastien schreef:ah ja dus als er een R achter komt dan is het de twee takt
je moet er niets achter zoeken het is gewoon zo 2 takt heeft meer power dan 4-takt
de blaster is uitzondering omdat hij luchtgekoeld is !
greeetz
De 250 is sneller maar wordt niet meer gemaakt, daarom koopt niemand hem meer.Sebastien schreef:Wel het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een 250 een 660 inhaalt in pk's waarom koopt iedereen dan een raptor660 als je met een 250 toch meer pk's hebt
Ze zijn nog altijd legendarisch om motor en frame en worden nog veel gebruikt door de pro's in Amerika al wordt dat ook steeds minder met de opkomst van de snelle 4takts zoals de YFZ en de TRX.
CC's zeggen overigens niets. Met moderne techniek kan men immers veel meer power halen uit minder CC's! Denk aan injectie, dubbele nokkenassen, hoge compressie,........
En dan spelen natuurlijk ook ontsteking en carburatie een hele grote rol!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
http://media.putfile.com/street-race-small
snelle 4-takt tegen snelle 2-takt, over top snelheid heb ik niets gezegd maar voor de rest...
snelle 4-takt tegen snelle 2-takt, over top snelheid heb ik niets gezegd maar voor de rest...
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Raptor 700 se
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
ja da kan best zijn ma ik zei wel duidelijk erbij als ze dezelfde technologie gebruiken als je een 2takt en 4 takt neemt met dezelfde boring en slag bijvoorbeeld 80x60 dan zan je (en je mag het extreem nemen) nooit het van een 2 takt kunne winnen in een dragje NOOIT. ma een standaard bansjee tegen een mod 450 ja daar spreken we nu nie over.R rider schreef:http://media.putfile.com/street-race-small
snelle 4-takt tegen snelle 2-takt, over top snelheid heb ik niets gezegd maar voor de rest...
ik bedoel het louter in theorie. 2takt zal altijd meer uitgehaald kunne worden voor dezelfde cc's en natuurlijk ook verhouding van cilinder afmetingen
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
2 takt iedere toer een arbeidslag en 4 takt om de 2 toerenjenzie schreef:4-takt heeft wel meer koppel als een 2-takt,maar t voordeel van
2-takt is dat m bij 2slagen al een arbeidsslag heeft waartegen de 4-takt
er 4 nodig heeft,degene die de werking van beide cilinders kennen weten dat wel!
Greetz
4-takt driver