Pagina 2 van 2

Geplaatst: do 01 sep, 2005 22:48
door Sg6
yamaha king schreef:die kan je zo los kopen

ze zijn er ook nog in wat grotere

vls heeft het ook altyd op de quads zitten
ja kwe het maar mij kost da geen 25 euro voor ene te maken you see...

Geplaatst: vr 02 sep, 2005 12:07
door doubletracing
bestaat dat eigenlijk voor de remmen ook??die bv.vast zitten op de fusee om de remmen beter te koelen??anders ook eens ontwerpen :wink:

Geplaatst: vr 02 sep, 2005 13:20
door Sg6
doubletracing schreef:bestaat dat eigenlijk voor de remmen ook??die bv.vast zitten op de fusee om de remmen beter te koelen??anders ook eens ontwerpen :wink:
bedoel je de koeling voor de remklauw???
is dit noodzakelijk?

Geplaatst: vr 02 sep, 2005 15:01
door doubletracing
kweet niet,kan toch niet slecht zijn??op supermotard na een 5tal ronden rem ik zo goed niet meer door de warmte van mijn remmen,waarschijnlijk de schijven die echt heet staan.moest je nu de wind kunnen geleiden binnenin de velg naar de klauw of schijf toe?zou toch een beetje moeten schelen in het afkoelen van de remmen?

Geplaatst: vr 02 sep, 2005 17:40
door Sg6
doubletracing schreef:kweet niet,kan toch niet slecht zijn??op supermotard na een 5tal ronden rem ik zo goed niet meer door de warmte van mijn remmen,waarschijnlijk de schijven die echt heet staan.moest je nu de wind kunnen geleiden binnenin de velg naar de klauw of schijf toe?zou toch een beetje moeten schelen in het afkoelen van de remmen?
iets monteren op de bovenste arm die schuin staat richting remklauw??

Geplaatst: za 03 sep, 2005 08:22
door doubletracing
ja zoiets... :)

Geplaatst: za 03 sep, 2005 09:14
door Dutje#82
team ipone heeft dat al voor hun super motard YFZ ! die met die candy apple kleur kappen ! echt vet ding ! en heeft zo'n happers voor de remklauwen !

greeeeeeeeetz

Geplaatst: za 03 sep, 2005 09:51
door doubletracing
foto van??

Geplaatst: za 03 sep, 2005 17:24
door dixie
en is 75°C dan beter dan 90°C ? , volgens mij is het toch de bedoeling dat de motor op bedrijfstemp is , nl 90°C

of heb ik het mis ?

Geplaatst: za 03 sep, 2005 17:40
door Sg6
dixie schreef:en is 75°C dan beter dan 90°C ? , volgens mij is het toch de bedoeling dat de motor op bedrijfstemp is , nl 90°C

of heb ik het mis ?
bedrijfstemp is geen 90 graden hoor ver van.
voordeel ervan: levensduur motorblok

Geplaatst: za 03 sep, 2005 17:58
door dixie
Ok , maar waarom staan al de temperatuurregelaars dan afgesteld op 90°C (in elke wagen waar ik al mee gereden heb , staat hij op 90°)

Het is toch een klein moeite om bv de ventilator op 75 ° laten op te springen ?

Geplaatst: za 03 sep, 2005 18:19
door Sg6
geen idee mijne diesel is het ook 90 graden continu.