Pagina 2 van 2
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 09:48
door mikebike
Ivoman schreef:koop wat je wil
yep het is persoonlijk,probeer bijde eens.
(ik zou als ik geld genoeg had een z400 gekocht hebben,en als ik rijk was een nieuwe 700 van yamaha)
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 12:55
door Alfredo
bansheefreak schreef:wede dat een banshee mooier klinkt
Ik vind dat 4-takt een mooier geluid produceerd dan 2-takt...
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:04
door Skicks
Alfredo schreef:bansheefreak schreef:wede dat een banshee mooier klinkt
Ik vind dat 4-takt een mooier geluid produceerd dan 2-takt...
Ik ook, niet zo schreeuwerig
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:07
door Ralph
Dat blijft ieder z'n eigen keuze. Op plekken waar niemand er last van heeft zou ik graag met een twee takt rijden, heerlijk geluid.
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:08
door doubletracing
het is wel een feit dat de 2takt aan het wegvallen is en niet meer gemaakt gaat worden bij grote cilinderinhoud.
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:10
door Alfredo
Skicks schreef:Alfredo schreef:bansheefreak schreef:wede dat een banshee mooier klinkt
Ik vind dat 4-takt een mooier geluid produceerd dan 2-takt...
Ik ook, niet zo schreeuwerig
Gewoon om duidelijk te maken dat het mijn mening is, en dus geen feit...
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:12
door Vyrena
Toch ook om millieuredenen dat er steeds meer naar 4 takt word overgeschakeld?
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:14
door Dutje#82
Vyrena schreef:Toch ook om millieuredenen dat er steeds meer naar 4 takt word overgeschakeld?
jap idd.. een 2 takt motor is olie verbruikend !
greeeeeeeeeeetz
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:20
door Ralph
Olie van tegenwoordig is heel schoon. Een 4 takt heeft meer onderdelen nodig, dus meer materialen. Om die materialen te maken is er ook vervuiling, maar daar wordt weer niet aan gedacht...
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:36
door Vyrena
Nee, iets met uitstoot van de gassen geloof ik, maar ja, ook weer ergens opgevangen, het ene oor in, het andere oor uit.
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 13:42
door Ralph
Tsja het is allemaal wat schadelijker. Maar 4 takt heeft meer onderdelen nodig, die moeten vervaardigd worden. Daar zijn meer delvingsstoffen voor nodig, dus meer hoogovens die staan te draaien, machine's die staan te bewerken, enz...
Geplaatst: do 27 okt, 2005 18:44
door smerp
Doe mij maar 4-takt
heb kawa trike rij bijna elke dag maar het enige wat je er aan moet doen is af en toe luchtfilter schoonmaken en olie verversen. echt super maar iedereen heb ze eigen mening he! :
Geplaatst: do 27 okt, 2005 19:39
door Kortvrint
smerp schreef:Doe mij maar 4-takt
heb kawa trike rij bijna elke dag maar het enige wat je er aan moet doen is af en toe luchtfilter schoonmaken en olie verversen. echt super maar iedereen heb ze eigen mening he! :
Kan dat zijn dat die dezelfde motor heeft als de mijne?
een 250cc 4takt 4 klepper dohc
tis een kawa ksf.
Zit tamelijk power achter vind ik voor "maar" 250cc
Geplaatst: di 08 nov, 2005 19:13
door smerp
Nee, het is een KLT110
110 cc 4-takt met 5 versnellingen
Geplaatst: di 08 nov, 2005 20:37
door stompie
oneindige discussie