ik zoek een quad...
ik raad je aan een quad te kopen om mee te gaan crossen of te wachten tot je 18de en dat je je rijbewijs hebt en dan op de weg te gaan rijden!
Ik raad je af een 50cc te kopen, 1x door de zand en hij loopt beroerd!
Oke is wel lachuh zo'n 50cctje! En dat je met je benen in je nek zit wat iedereen zegt gaat nergens over,, maarja, ik ben dan ook nogal klein! Maar ik had achteraf liever gewacht totdat ik 18 was en een quad met meer cc kon kopen!
Ik heb ook een hoop problemen gehad met mijn 50cc, hij loopt op dit moment goed, want ik heb zo goed als alles nieuw derop zitten! Ik had voor datzelfde geld een gloednieuwe kunnen kopen!
Maarja, is je eigen keus!
Je kunt nu ook een crosser kopen en op je 18de ermee op de weg gaan rijden!
Ik raad je af een 50cc te kopen, 1x door de zand en hij loopt beroerd!
Oke is wel lachuh zo'n 50cctje! En dat je met je benen in je nek zit wat iedereen zegt gaat nergens over,, maarja, ik ben dan ook nogal klein! Maar ik had achteraf liever gewacht totdat ik 18 was en een quad met meer cc kon kopen!
Ik heb ook een hoop problemen gehad met mijn 50cc, hij loopt op dit moment goed, want ik heb zo goed als alles nieuw derop zitten! Ik had voor datzelfde geld een gloednieuwe kunnen kopen!
Maarja, is je eigen keus!
Je kunt nu ook een crosser kopen en op je 18de ermee op de weg gaan rijden!
Geduld Is Een Zeer Schone Zaak.
Officieel mag je er als 16jarige niet de weg mee op tenzij van veld naar veld. Weet niet hoe streng de controle hierop is maar je mag officieel dus niet met je landbouwquad naar school rijden.technoflex schreef:Vraagje/opmerking,
Met een landbouwvoertuig mag je toch vanaf 16j. rijden, dus in princiepe kan jke een quad met landbouw papieren inschrijven en mee rijden, ongeacht de CC, en je mag er wel maar 40 km/h mee rijden??
Vraag me eerlijk gezegd ook af wat de verzekering doet als je met je quad tegen 80 iemand omver rijdt, zonder rijbewijs en met landbouwplaat.....
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"