Uhm ik denk dat als je het goed leest, dit zijn geen normale ohlins uit de fabriek zoals jij ze hebt, deze zijn speciaal aangepast door andere valving etc, dus zijn deze schokkers een stukje duurder.banshee--lover schreef:PM !wantjes schreef:en wat kost zoiets
greeetzz
tcs
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
TCS zijn clonen, aangepaste dempers van ander merk met hun stickertje erop, en zoals hier eibach veren,
wat dacht je hiervan,??

wij bouwen ze helemaal op de rijder zijn gegevens, gewicht, a-armen, lengte,...
dit kan omdat wij stukoplage hebben, demper per demper wordt gebouwd, en niet zoals bij andere met massa productie, en voor de prijs hoef je het ook niet te laten, zijn we goedkoper als ohlins,
en maar +- 5 werkdagen levertijd

wat dacht je hiervan,??

wij bouwen ze helemaal op de rijder zijn gegevens, gewicht, a-armen, lengte,...
dit kan omdat wij stukoplage hebben, demper per demper wordt gebouwd, en niet zoals bij andere met massa productie, en voor de prijs hoef je het ook niet te laten, zijn we goedkoper als ohlins,
en maar +- 5 werkdagen levertijd
bm suspension
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
Je zit dan eigenlijk met hetzelfde probleem quad service na verkoop?No Limit YFZ schreef:Zijn idd LT Ohlins, via via kan ik eraan geraken in Frankrijk, zijn Lassaigne replica's met aangepaste valving.
Die heb je wel maar je moet eveneens ver verturen voor service na verkoop.
Weet je daar iets op?
Of zouden ze helemaal nr Frankrijk moeten voor revalving indien niet tevree?
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Frankrijk zie ik geen probleem in toch. Verzending naar Frankrijk kost max 40 €, naar de VS mag je algauw naar het 5-voudige gaan. En persoonlijk kan ik mij ook in 't Frans redelijk goed uitdrukken om uit te leggen wat er mocht mis zijn.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team