landbouwvoertuig 16 of 18 jaar??????????
-
- Easy Quadrider
Ja, ik heb een trekker rijbewijs. Je mag wel op een land rijden met een trekker, maar niet over de openbare weg. Daar heb je dus een trekker rijbewijs voor nodig.
Het is heel makkelijk te halen. Je moet er 16 jaar voor zijn. Dit is tenminste in Nederland zo. Ik weet niet of het in België hetzelfde is.
Gr.
Het is heel makkelijk te halen. Je moet er 16 jaar voor zijn. Dit is tenminste in Nederland zo. Ik weet niet of het in België hetzelfde is.
Gr.
-
- Easy Quadrider
een boer hier bij me in de buurt, vertelde me 'ns dat als je onder de 16 met een quad op de baan rijd, en je hebt niets van rijbewijs... en je wordt tegengehouden of je veroorzaakt een ongeval, je dan altijd moet zeggen, dat 't voertuig van je pa is en dat je er mee bent vertrokken, zonder dat iemand van je ouders dit wisten... dan zouden je ouders er niet voor moeten opdragen, maar een familiale verzekering "ofzoiets"...
ik weet er 't fijne ook niet van... ik rij in iedergeval nooit ver op de baan...
ik weet er 't fijne ook niet van... ik rij in iedergeval nooit ver op de baan...
Pure adrenaline attached with a license plate !