Pagina 2 van 3

Geplaatst: wo 02 nov, 2005 12:41
door L.D.
Volgens velen zijn het de beste blokken dat er zijn.
Het meeste power in ieder geval...
Slijtage moet je er dan maar bij nemen vind ik.
Maar waarschijnlijk zullen ze dat KTM-blok wat betrouwbaarder maken? Wat afnijpen dus.

Geplaatst: wo 02 nov, 2005 16:50
door Toine
Als de motoren niet betrouwbaar zijn vraag ik mij af waarom ze in de rally raids dan zo vertegenwoordigt zijn...

Geplaatst: do 03 nov, 2005 22:55
door EXFSS
is juist het probleem bij ktm, loopt enorm maar veel onderhoud aan,
ktm verkoopt geen losse blokken,
en die tekening heeft er niet echt iets van weg, een beetje verbeelding en je komt er wel,
hebben hem al getest in spanje

samenwerking tussen ktm en polaris is louter voor de handel, ktm is niet zo goed vertegenwoordigt in amerika en polaris niet in europa, maar ziet er wel goed uit, voor competietie zal wel niet slecht zijn denk ik als er technoflex opzit natuurlijk :P

Geplaatst: do 03 nov, 2005 23:01
door Alfredo
technoflex schreef:is juist het probleem bij ktm, loopt enorm maar veel onderhoud aan,
ktm verkoopt geen losse blokken,
en die tekening heeft er niet echt iets van weg, een beetje verbeelding en je komt er wel,
hebben hem al getest in spanje

samenwerking tussen ktm en polaris is louter voor de handel, ktm is niet zo goed vertegenwoordigt in amerika en polaris niet in europa, maar ziet er wel goed uit, voor competietie zal wel niet slecht zijn denk ik als er technoflex opzit natuurlijk :P
Welke veren komen er standaard bij een KTM? Bij Polaris zijn dit Fox Shox, dus het zou een logische keuze zijn...

Geplaatst: do 03 nov, 2005 23:04
door EXFSS
is juist wat ik bedoel, op maat aangepaste veren zou je moeten plaatsen en die origineele fox eraf,
was een graptje

Geplaatst: do 03 nov, 2005 23:06
door Alfredo
technoflex schreef:is juist wat ik bedoel, op maat aangepaste veren zou je moeten plaatsen en die origineele fox eraf,
was een graptje
Weet ik wel ze :wink:
Wat is er mis met "Fox"? Allé, waarom is Technoflex beter?

Geplaatst: do 03 nov, 2005 23:13
door EXFSS
is off topic,
maar je rijdt het beste met de shocks die je het beste gevoel geven, gewoon eens testen.
probleem is dat dit allemùaal standaard shock zijn, wordt niet max. uitgehaald, zou te duur zijn naar de klant, almaar goed, want anders hadden we niets meer te doen.

maar ktm is wel ne machtige blok, kijk maar wat ze in de w-tec of in die rst allemaal niet klaar maken

Geplaatst: do 03 nov, 2005 23:17
door Alfredo
technoflex schreef:is off topic,
maar je rijdt het beste met de shocks die je het beste gevoel geven, gewoon eens testen.
probleem is dat dit allemùaal standaard shock zijn, wordt niet max. uitgehaald, zou te duur zijn naar de klant, almaar goed, want anders hadden we niets meer te doen.

maar ktm is wel ne machtige blok, kijk maar wat ze in de w-tec of in die rst allemaal niet klaar maken
Pm het dan ofzo, maakt mij niet uit. Hoe kan je nu in godsnaam alle veren uittesten. Ze moeten op maat gemaakt worden en daar heb ik het geld niet voor...

Geplaatst: do 03 nov, 2005 23:57
door TiM.
blokken scheuren ook heel veel van de ktm's . heb het da wel over de 125's

Geplaatst: vr 04 nov, 2005 20:01
door EXFSS
zou pas in 2007 naar europa komen,
polaris heeft zich met 66 milj. euro ingekocht bij ktm, is 24%, ze gaan eerst naar de VS en dan naar europa

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 20:11
door EXFSS
Heb in Milaan met polaris gesproken en had hij zich nu versproken of niet, maar ik denk dat ze in de loop van volgend jaar met de revolver, een streetquad ziet er wel vet uit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 20:19
door Franky
had deze ook al 'ns gezien
en normaal bennek niet zo voor dat "design" spullen
maar deze quad, vinnek echt wel VET!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 20:21
door Franky

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 20:25
door yamahakodiak
ik had hem een tijdje terug ook al gezien wat is zijn top snelheid
:?:

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 20:44
door EXFSS
kon ik niet zien, zijne i-pod stond uit :lol: