verzekering en taks raptor 660
-
yahmmy the one
- Quadrunner

de verzekering is zo afhankelijk van uw leeftijd, welke quad, welke verzekeraar, koppelen aan een auto of niet...
joost mag het weten hoeveel je moet betalen...
voor ne ducati monster s4r zou ik maar 275 euro moeten betalen, gekoppeld aan een auto en voor de quad 700r raptor moet ik 340 euro neerleggen...
diene duc is naar weten veel zwaarder qua vermogen dan mijne quad...
waar is de logica???
joost mag het weten hoeveel je moet betalen...
voor ne ducati monster s4r zou ik maar 275 euro moeten betalen, gekoppeld aan een auto en voor de quad 700r raptor moet ik 340 euro neerleggen...
diene duc is naar weten veel zwaarder qua vermogen dan mijne quad...
waar is de logica???
Ja daar heb je natuurlijk een punt ,ik begrijp het ook allemaal ni zo goed
Ben ondertussen 34 en blijkbaar houden ze er toch weinig rekening mee want ik heb sinds mijn 18 de maar 1 ongeval gehad en was nog in mijn recht ook
Maar ja ,Afwachten zeker !
Ben ondertussen 34 en blijkbaar houden ze er toch weinig rekening mee want ik heb sinds mijn 18 de maar 1 ongeval gehad en was nog in mijn recht ook
Maar ja ,Afwachten zeker !
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
-
Beachboyke69
- Easy Quadrider

- Contacteer:
zwijg over verzekeringen .. betaal 529 euro( en er staat voor een periode van 6 maand...) verzekering = afpersing... en staat samen met mijnen auto versta er niets van ... ga morgen keer bellen naar mijne verzekeraar.
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
4Wheels
Teunie schreef:Bij mij staat er 20kw (KFX400). Dat verandert de zaak al denk ik!
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
KFX700
Is afhankelijk van zoveel factoren zoals al dan niet gecombineerd met auto. En dan nog van leeftijd, Bonus/Malus van uw auto al dan niet lager dan 5, eigenaar van de quad is ook verzekeringnemer van beide polissen? etc... De kw zijn niet premiebepalend. Daarom best een premieberekening vragen bij uw verzekeraar. Het is van heel groot belang dat de verzekeraar u de juiste verzekering aanbiedt en zeker niet de prijs verkopen om concurrentiëel te zijn! Meestal zie ik dat men wel veel euro's over heeft voor allerlei gagets, daar is niets teveel voor, maar voor een correcte en goede verzekering is het altijd teveel. Zo is het meestal met alle verzekeringen.