doubletracing schreef:is wel gemakkelijk bij bv.die krik dat je hem onder je quad kan schuiven en omhoog krikken zonder je quad te moeten opheffen.kdenk bij die van 90 cm ga je je quad erop moeten heffen.
enkel vooraan opheffen en overtrekken is niet zo moeilijk maar als hij erop staat ben je gemakkelijk de hoogte is gewoon super
De Liége gebruikt die ook voor onderhoud en als de motor eruit moet vraag hem er maar eens naar die van mij komt ook van daar
ja maar die van jou is van van cranenbroek, en deze is zo te zien iets steviger,
die van 135 doet het ook, heb er mijne w-tec/raptor ook opstaan, geen probleem
ik heb niet de volledige topic doorlezen, maar zie dat het over liftjes gaat en wil enkel eens zeggen dat ze er momenteel in de MAKRO hebben voor maar 68€!
groetjes
Laatst gewijzigd door Sook op za 05 nov, 2005 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Sook schreef:ik heb niet de volledige topic doorlezen, maar zie dat het over liftjes gaat en wil enkel eens zeggen dat ze er momenteel in de MARCO hebben voor maar 68€!
Sook schreef:ik heb niet de volledige topic doorlezen, maar zie dat het over liftjes gaat en wil enkel eens zeggen dat ze er momenteel in de MAKRO hebben voor maar 68€!