ik ben er niet zo zeker van dat hij heel erg krom is kijk maar eens op deze foto ( ik heb geen betere kunnen vinden ) daar zie je ook zo'n kniek in zitten maar als ik jouw was zou ik hem even een beetje schoon maken en dan een foto maken van recht ervoor dan kun je het beter zien maar ik denk ook wel dat hij krom is
ja dat klopt maar volgens mij is die iets minder maar je kunt het ook niet zo super goed zien omdat die beschermings plaat eronder zit mischien dat iemand hier op het forum even een foto wil posten van zijn banshee frame
ja, nico bakker frames in heerhugowaard. Kan hij hem ook meteen verstevigen en kan je hem opnieuw laten poedercoaten http://www.bakker-framebouw.nl . 072 5714642
Als je ziet op de bovenste foto, kan het niet anders dat je zo'n knik krijgt, want de overstaande hoek heeft dit ook. Ik ken niets van frames af, maar als je dan ziet op de onderste foto, zie je dat die linkeronderkant diezelfde knik heeft, terwijl de rechterkant mooi rechtdoor loopt. Ook bij de bovenkant heb je hetzelfde. Mss is het Banshee frame zo en staat het niet scheef, maar werd het gewoon niet symmetrisch opgebouwd? Maar een gedacht hé...