Pagina 2 van 2
Geplaatst: di 15 nov, 2005 18:47
door jenzie
wally schreef:jenzie schreef:Ralph schreef:Dacht al dat iedereen wat anders zegt

Ik wil weleens testen met m'n Honda, maar dat gaat pas in maart waarschijnlijk.
We zullen dan eens iets afspreken he om een sprintje te houden,
YFZ 450 en Raptor 660 laat k los achter
Greeetzzzz
laat jij een 450 achter?????
Ja,in eerste en tweede kan m nog volgen ma vanaf derde rij k los weg!

Geplaatst: di 15 nov, 2005 18:48
door jenzie
Ralph schreef:Ok, heb wel een HRC nokkenas, HMF uitlaat en nog een andere CDI (weet nog niet welke) dus ik weet niet of het eerlijk is maar we zullen het zien

Geen probleem,wil wel eens proberen,power-commander staat sinds t weekend op punt dus.......

Geplaatst: di 15 nov, 2005 19:15
door Ralph
Als ik niet win doe ik nog wel een poort bewerkingtje, hogedruk zuiger...
Of...een turbo met injectie carburateur

Het bedrijf dat die turbo's en injectie carbs verkoopt schijnt een TRX450R te hebben met 90 pk.
Geplaatst: di 15 nov, 2005 20:39
door Blasty
Ik heb al een paar keer tegen een 700 gereden met me standaard Yfz. Wel op zand niet op straat!!! Moet zeggen dat ik er meer van verwacht had.
Als ik in eerste start gaat het ongeveer gelijk op ligt eraan wie het best wegkomt. Maar als ik start in tweede dan trek ik sneller weg.
Wat betreft het crossen op een technisch kort baantje vind ik wel dat de Yfz er meer geschikt voor is.
Geplaatst: di 15 nov, 2005 21:26
door Capitol
Als ik in eerste start gaat het ongeveer gelijk op ligt eraan wie het best wegkomt. Maar als ik start in tweede dan trek ik sneller weg.
En als de Raptor dan ook in tweede vertrekt?
Geplaatst: di 15 nov, 2005 21:40
door Teunie
Blasty schreef:Ik heb al een paar keer tegen een 700 gereden met me standaard Yfz. Wel op zand niet op straat!!! Moet zeggen dat ik er meer van verwacht had.
Als ik in eerste start gaat het ongeveer gelijk op ligt eraan wie het best wegkomt. Maar als ik start in tweede dan trek ik sneller weg.
Wat betreft het crossen op een technisch kort baantje vind ik wel dat de Yfz er meer geschikt voor is.
De YFZ is ook niet voor niets een racequad he.
De Raptor is gemaakt voor de relaxte ritten of bruut geweld in de duinen.
Vind het best knap als hij een standaard YFZ bij kan houden eerlijk gezegd....
Geplaatst: di 15 nov, 2005 21:43
door EXFSS
Denk dat die 700 in de baja veel stof doet opwaaien volgend jaar, we gaan binnen 2 weken beginnen met testen,
Geplaatst: wo 16 nov, 2005 19:22
door jenzie
Blasty schreef:Ik heb al een paar keer tegen een 700 gereden met me standaard Yfz. Wel op zand niet op straat!!! Moet zeggen dat ik er meer van verwacht had.
Als ik in eerste start gaat het ongeveer gelijk op ligt eraan wie het best wegkomt. Maar als ik start in tweede dan trek ik sneller weg.
Wat betreft het crossen op een technisch kort baantje vind ik wel dat de Yfz er meer geschikt voor is.
Ja t was op de baan dat ik een sprintje gedaan heb tegen die YFZ,das
wel een verschil denk k als int zand!
Greeetzzz
Geplaatst: wo 16 nov, 2005 20:19
door Ivoman #7
48 pk dus?
Geplaatst: wo 16 nov, 2005 20:33
door Fre530D
Heb hier een test liggen van de raptor 700 uit autowereld.
PK's zijn niet ingevuld in de tabel maar 0-100km/u in 4.6s zegt wel genoeg denk iken een topsnelheid van 140km/u

Geplaatst: wo 16 nov, 2005 20:37
door wally
Fre530D schreef:Heb hier een test liggen van de raptor 700 uit autowereld.
PK's zijn niet ingevuld in de tabel maar 0-100km/u in 4.6s zegt wel genoeg denk iken een topsnelheid van 140km/u

en dat op noppenbanden???? als je die dus op straatbanden zet (kleinere) red ie de 4 sec wel. (mijn gsxr1000 ging in 2,1 sec naar 100 en binnen 7 sec naar 200) maar dat terzijde. Hele nette prestatie.
Geplaatst: wo 16 nov, 2005 21:22
door Blasty
Teunie schreef:Blasty schreef:Ik heb al een paar keer tegen een 700 gereden met me standaard Yfz. Wel op zand niet op straat!!! Moet zeggen dat ik er meer van verwacht had.
Als ik in eerste start gaat het ongeveer gelijk op ligt eraan wie het best wegkomt. Maar als ik start in tweede dan trek ik sneller weg.
Wat betreft het crossen op een technisch kort baantje vind ik wel dat de Yfz er meer geschikt voor is.
De YFZ is ook niet voor niets een racequad he.
De Raptor is gemaakt voor de relaxte ritten of bruut geweld in de duinen.
Vind het best knap als hij een standaard YFZ bij kan houden eerlijk gezegd....
Ja best knap dat hij bij blijft, die 700 waar ik tegen reed had wel een FP en zo'n power dinges.
Geplaatst: wo 16 nov, 2005 21:40
door Ralph
Rijden ze in Nederland ook al rond met die FP uitlaten?
Geplaatst: wo 16 nov, 2005 21:43
door Blasty
Ja hoor, op de maasvlakte rijd er een 700 met een FP en ook één of twee Yfz's met FP's. En volgens mij heel soms een Warrior.
De rest heeft Gyt-r of Pro circuit, dus vandaar de HMF

Geplaatst: vr 18 nov, 2005 18:43
door Teunie
Heb er net even op gereden.....standaard.........WOW
Had niet verwacht dat hij zoveel power zou hebben......
Denk dat hij op asfalt de YFZ laat staan.....(beide standaard)
Ben zeer zwaar onder de indruk!!!