Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr 18 nov, 2005 13:33
door Mika
Als je maar zo weinig kunt aanpassen ermee, waarom maken ze die dan?
Geplaatst: vr 18 nov, 2005 13:43
door peet #77
zal altijd iets beter zijn volgens mij je kan wiel kantelen van voor naar achter dus voor op bepaalde tereinen zal je beter uw wiel naar voren zetten en voor ander terein meer naar achter
Geplaatst: vr 18 nov, 2005 13:52
door No Limit W-tec
Slicast is systeem om Camber en Caster te regelen.
Maximum Ground Clearance armen (voor GNCC) bestaan idd maar in +0.25"
De LT armen voor TRX zijn +2" met Slicast systeem !
Geplaatst: vr 18 nov, 2005 15:02
door Ralph
Hmm dan begin ik weer te twijfelen
Geplaatst: vr 18 nov, 2005 17:09
door wally
tjing tjing............hobby mag geld kosten he....
Geplaatst: vr 18 nov, 2005 18:58
door Ralph
Is niet voor de hobby, zakelijk (promotie)
Geplaatst: vr 18 nov, 2005 20:12
door Frank MB
Houser maakt ook maar een beetje laeger na, die op zijn beurt weer vls nabouwd met dat systeem, wij rijden daar al mee zolang vls bestaat. Maar het werkt goed hoor zoiets.
Ow en of die laegers goed zijn, tja het uiterlijk wel alleen dan moeten ze ook de fouten van de originele armen eruit halen als ze dat doen of het nog beter maken dan zal het wel goed zijn
Geplaatst: za 19 nov, 2005 18:14
door bansheefreak
denk dat laeger die armen al langer heeft dan vls bestaat niet?
Geplaatst: za 19 nov, 2005 20:02
door Frank MB
bansheefreak schreef:denk dat laeger die armen al langer heeft dan vls bestaat niet?
Het gaat om dat slicast systeem, en wil v/d laan werkte eerst voor eml dus hij heeft er zeker zoveel verstand van als leager zoniet nog meer, in mijn mening toch. Maarja het gaat mij ook om de armen zelf, iedereen kan ze maken, alleen armen maken met goed rijeigenschappen in echt moeilijk en niet zomaar even gedaan. Ik zal niet zeggen dat leager niet goed is want ik het er niet mee gereden maar ik denk dat het nog wel beter kan.