Dit doet me eerder aan iets anders denken :):):):):):)peggy schreef:Ben verdomme gepakt door de politie in de duinen van Koksijde
Duinen Koksijde
Re: Duinen Koksijde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
bulcky schreef:Dit doet me eerder aan iets anders denken :):):):):):)peggy schreef:Ben verdomme gepakt door de politie in de duinen van Koksijde
--HoNdA 400--
-
- Quad Master
sloeberbulcky schreef:Dit doet me eerder aan iets anders denken :):):):):):)peggy schreef:Ben verdomme gepakt door de politie in de duinen van Koksijde
Op het strand/duinen moogt ge niet rijden, tenzij ge een speciale pas hebt die ge moet aanvragen bij de gemeente. Vele duinen zijn zelfs ingekleurd als natuurgebied en als ze u daar stekken kunnen de boetes wel is hoog oplopen.
Ook in bossen is het verboden te rijden. Enkel de openbare wegen erdoorheen zijn toegankelijk, maar er mag niet van het pad worden afgeweken. In Wallonië gaan ze zelfs over tot het confisqueren van het voertuig!
Ook in bossen is het verboden te rijden. Enkel de openbare wegen erdoorheen zijn toegankelijk, maar er mag niet van het pad worden afgeweken. In Wallonië gaan ze zelfs over tot het confisqueren van het voertuig!
When going gets tough, the tough get going
@ Alfredo: Ik begrijp je ongenoegen volledig en ik ga er zelf ook niet mee akkoord, maar feit is dat de regelgeving momenteel zo is. Als we nu de mogelijkheden die er zijn niet benutten en gewoon doen waar we zin in hebben is het binnenkort helemaal gedaan.
Momenteel is er in belgië niet veel regelgeving rond quads. De kans is dus groot dat die er in de toekomst wel zal komen, net zoals in de ons omliggende landen. Als het imago van de quadrijders dan echt slecht is, zal dit zich ook vertalen in de legislatuur.
Momenteel is er in belgië niet veel regelgeving rond quads. De kans is dus groot dat die er in de toekomst wel zal komen, net zoals in de ons omliggende landen. Als het imago van de quadrijders dan echt slecht is, zal dit zich ook vertalen in de legislatuur.
[quote="peggy"]Het is al zo moeilijk om ergens te gaan rijden met een quad... MEsschien krijg ik geen boete omdat ik een meisje was met een quad want da zie je niet veel ... Ze verstonden zich er ook niet aan de politie... Als je het graag doet waarom niet ....[/quote]
Omdat je het voor jezelf en andere verknoeit om in de toekomst nog te gaan rijden...
Wat de plaatsen om te rijden betreft, dat is een absolute noodzaak. Er zijn gewoon te weinig lokaties om te toeren (ma da wil nog ni zeggen dat ge het zomaar ergens anders moogt gaan doen )
Omdat je het voor jezelf en andere verknoeit om in de toekomst nog te gaan rijden...
Wat de plaatsen om te rijden betreft, dat is een absolute noodzaak. Er zijn gewoon te weinig lokaties om te toeren (ma da wil nog ni zeggen dat ge het zomaar ergens anders moogt gaan doen )