'k vind deze reactie toch mùaar 'n beetje raarBLUE BUCK schreef:Sorry Hanzie, ik zal me beter uitdrukken:Hanzie schreef:waar kom jij mee af, NIEUWE EIGENAARS? er zijn geen nieuwe eigenaars lees het eens voordat je reageert.
marco en kristof waren al veeeel langer bezig met "jumpingjet" voordat jasper erbij kwam. hij heeft toen de verkoop voor zijn rekening genomen en zelf zogezegd een firma opgestart. hij is failliet gegaan maar marco en kristof doen nog gewoon verder onder de naam jumpingjet, zij staan hier dus los van.
NIKS AAN DE HAND behalve voor de mensen die hun centen kwijt zijn zeker.
AWEL IK VIND DIT HEEL ERG.
HET IS TE HOPEN DAT DE HUIDIGE EIGENAARS VAN JUMPINGJET EERLIJKE MENSEN ZIJN.
Zeg jij wordt zeker gesponsord door Jumpingjet omdat je het zo voor hen opneemt.
Degene die ooit zaken gedaan hebben met Marco en Kristof zullen weten dat 't eerlijke gasten zijn, ze zijn altijd voor iedereen beschikbaar, hele goeie techniekers, enz...
Dit heeft niets met sponsiring te maken, wel met goeie service, ik denk er net zo over als Hanzie. We mogen het gerust voor hen opnemen als sommige zaken hier uit hun verband gerukt worden.
En JA ik vind 't ook jammer dat sommige klanten hierdoor centen kwijt zijn, maar het huidige Jumpingjet (net dezelfde als 5 jaar terug enzo) moet OOK nog geld en producten hebben van JumpingJet quads BVBA, die ze dus ook kwijt zijn !
Ze hebben altijd ter goeder trouw gehandeld en komen nu zelf ook serieus bedrogen uit.
Dus, aub als je nooit bent daar geweest of hen niet kent, vel dan geen oordeel hierover.