jumping jet quads failliet ? -> spring levend!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

BLUE BUCK schreef:
Hanzie schreef:waar kom jij mee af, NIEUWE EIGENAARS? er zijn geen nieuwe eigenaars :roll: lees het eens voordat je reageert.

marco en kristof waren al veeeel langer bezig met "jumpingjet" voordat jasper erbij kwam. hij heeft toen de verkoop voor zijn rekening genomen en zelf zogezegd een firma opgestart. hij is failliet gegaan maar marco en kristof doen nog gewoon verder onder de naam jumpingjet, zij staan hier dus los van.
Sorry Hanzie, ik zal me beter uitdrukken:
NIKS AAN DE HAND behalve voor de mensen die hun centen kwijt zijn zeker.
AWEL IK VIND DIT HEEL ERG.
HET IS TE HOPEN DAT DE HUIDIGE EIGENAARS VAN JUMPINGJET EERLIJKE MENSEN ZIJN.

Zeg jij wordt zeker gesponsord door Jumpingjet omdat je het zo voor hen opneemt.
'k vind deze reactie toch mùaar 'n beetje raar :?
Degene die ooit zaken gedaan hebben met Marco en Kristof zullen weten dat 't eerlijke gasten zijn, ze zijn altijd voor iedereen beschikbaar, hele goeie techniekers, enz...
Dit heeft niets met sponsiring te maken, wel met goeie service, ik denk er net zo over als Hanzie. We mogen het gerust voor hen opnemen als sommige zaken hier uit hun verband gerukt worden.
En JA ik vind 't ook jammer dat sommige klanten hierdoor centen kwijt zijn, maar het huidige Jumpingjet (net dezelfde als 5 jaar terug enzo) moet OOK nog geld en producten hebben van JumpingJet quads BVBA, die ze dus ook kwijt zijn !
Ze hebben altijd ter goeder trouw gehandeld en komen nu zelf ook serieus bedrogen uit.

Dus, aub als je nooit bent daar geweest of hen niet kent, vel dan geen oordeel hierover.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
EXFSS
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door EXFSS »

da is gesproken !
bm suspension
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

idd , zijn supermense daar
ff een telefoontje doen en ze staan meteen parraat
word je direct geholpe,
super service daar !!
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

Blaster-boy schreef:idd , zijn supermense daar
ff een telefoontje doen en ze staan meteen parraat
word je direct geholpe,
super service daar !!
zelfs op zondags :wink:
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Als de verkoopsectie failliet is gegaan, wie heeft deze dan nu overgenomen?
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

ze doen nu beide , marco doet zowat meer de werkplaats volges mij , kristof wat meer de winkel zelf
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

AlfA schreef:
BLUE BUCK schreef:
Hanzie schreef:waar kom jij mee af, NIEUWE EIGENAARS? er zijn geen nieuwe eigenaars :roll: lees het eens voordat je reageert.

marco en kristof waren al veeeel langer bezig met "jumpingjet" voordat jasper erbij kwam. hij heeft toen de verkoop voor zijn rekening genomen en zelf zogezegd een firma opgestart. hij is failliet gegaan maar marco en kristof doen nog gewoon verder onder de naam jumpingjet, zij staan hier dus los van.
Sorry Hanzie, ik zal me beter uitdrukken:
NIKS AAN DE HAND behalve voor de mensen die hun centen kwijt zijn zeker.
AWEL IK VIND DIT HEEL ERG.
HET IS TE HOPEN DAT DE HUIDIGE EIGENAARS VAN JUMPINGJET EERLIJKE MENSEN ZIJN.

Zeg jij wordt zeker gesponsord door Jumpingjet omdat je het zo voor hen opneemt.
'k vind deze reactie toch mùaar 'n beetje raar :?
Degene die ooit zaken gedaan hebben met Marco en Kristof zullen weten dat 't eerlijke gasten zijn, ze zijn altijd voor iedereen beschikbaar, hele goeie techniekers, enz...
Dit heeft niets met sponsiring te maken, wel met goeie service, ik denk er net zo over als Hanzie. We mogen het gerust voor hen opnemen als sommige zaken hier uit hun verband gerukt worden.
En JA ik vind 't ook jammer dat sommige klanten hierdoor centen kwijt zijn, maar het huidige Jumpingjet (net dezelfde als 5 jaar terug enzo) moet OOK nog geld en producten hebben van JumpingJet quads BVBA, die ze dus ook kwijt zijn !
Ze hebben altijd ter goeder trouw gehandeld en komen nu zelf ook serieus bedrogen uit.

Dus, aub als je nooit bent daar geweest of hen niet kent, vel dan geen oordeel hierover.
Ik heb nooit beweerd dat Marco en Kristof geen eerlijke mensen zijn.
Alleen ik vind het erg als iemand bloklettert "niks aan de hand" als er een bedrijf failliet is en er mensen hun centen kwijt zijn.
Een beetje respect voor de mensen die hun geld kwijt zijn mag ook wel vind ik en dat heeft niets te maken met Marco en Kristof die ik inderdaad niet ken.
Als jullie hier op dit forum mogen opkomen voor Jumpingjet dan mag ik toch ook opkomen voor de mensen die hun centen kwijt zijn.
Ik hoop dat jullie nooit jullie centen kwijt geraken in een faling want dan zou je wel anders reageren.
yamaha4life
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door yamaha4life »

Het ging hier vooral om het feit dat de meeste mensen dachten dat de zaak van Marco en Kristof failliet was. Dus daarvan de opmerking niets aan de hand!
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk

DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

ik persoonlijk zou nooit de zelfde naam terug herbruiken moest er een faling achter zitten dat is niet goed voor de zaak andere naam zou al veel beter zijn

Ikzelf ken die mensen niet maar zou hen toch die raad gegeven hebben

Wel spijtig voor die mensen die hun geld kwijt zijn kom dat ook zelf regelmatig voor falingen ,doorgelopen enz...
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Zou ook nooit dezelfde naam genomen hebben.Zullen altijd ten onrechte geconfronteerd worden met de naam van het failliet gegane Jumpingjet.En nu ga ik ff een prijsofferte vragen aan Marco se om mijn Z400 op gelijke hoogte te brengen van de nieuwe raptor. :wink:
Enjoy your ride...
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

peet schreef:ik persoonlijk zou nooit de zelfde naam terug herbruiken moest er een faling achter zitten dat is niet goed voor de zaak andere naam zou al veel beter zijn
Dat is 't hem juist :)
Jumpingjet bestaat al véél langer, ergens in 2003 volgens mij, is Jasper erbij gekomen, die de verkoop deed, onder de aparte naam 'JumpingJet quads'

't is deze firma die nu failliet is, en JumpingJet gaat gewoon verder, ze herbruiken dus geen naam, en gaan gewoon verder waar ze mee bezig waren, en doen de verkoop nu terug zelf.
Ik hoop dat 't zo een beetje duidelijk is.
Afbeelding
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

AlfA schreef:
peet schreef:ik persoonlijk zou nooit de zelfde naam terug herbruiken moest er een faling achter zitten dat is niet goed voor de zaak andere naam zou al veel beter zijn
Dat is 't hem juist :)
Jumpingjet bestaat al véél langer, ergens in 2003 volgens mij, is Jasper erbij gekomen, die de verkoop deed, onder de aparte naam 'JumpingJet quads'

't is deze firma die nu failliet is, en JumpingJet gaat gewoon verder, ze herbruiken dus geen naam, en gaan gewoon verder waar ze mee bezig waren, en doen de verkoop nu terug zelf.
Ik hoop dat 't zo een beetje duidelijk is.
ja goed voor mij geen probleem zulle ze mochten in 2003 deze naam niet laten gebruiken door die andere persoon dan zou er nu zo geen heisa over zijn
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Kern van de zaak is dat Jumpingjet niet officieel werkt als jumpingjet maar onder de naam Vereniging Baeten-Vleesschouwer. Hierdoor onstaat zowel bij klanten als leveranciers verwarring.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

No Limit YFZ schreef:Kern van de zaak is dat Jumpingjet niet officieel werkt als jumpingjet maar onder de naam Vereniging Baeten-Vleesschouwer. Hierdoor onstaat zowel bij klanten als leveranciers verwarring.
klopt helemaal
Afbeelding
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

eigenlijk is er geen probleem voor de mensen die daar geen haan jumpingjet is eigenlijk een comercieele naam dan, niet de facturatie naam
Plaats reactie