Geplaatst: do 08 dec, 2005 00:55
No Limit is er toch dealer van?yamaha king schreef:no limit welke w-tec staat tekoop die van nico van moer misschien?of die van je zelf?of heb je der nog meer?
No Limit is er toch dealer van?yamaha king schreef:no limit welke w-tec staat tekoop die van nico van moer misschien?of die van je zelf?of heb je der nog meer?
idd, prijzen zijn nieuwe quads, waarom zou die van van moer te koop staan ? Is er zo tevreden van dat hij zelfs tweede heeft gekocht.David, kfx 700 schreef:No Limit is er toch dealer van?yamaha king schreef:no limit welke w-tec staat tekoop die van nico van moer misschien?of die van je zelf?of heb je der nog meer?
De nieuwe modellen zijn wel met verchroomd frame. Ik ben er helemaal weg van zo vet dat is!wally schreef:ex btw, ex kenteken. Dat is toch niet normaal meer zoveel geld.heb je ook een hele knappe auto voor.
Quads worden niet gemaakt voor op de baan, is geen kenteken voor te krijgen. W-tec is een echte race machine. Een race klare YFZ kost meer dan een W-tec !wally schreef:ex btw, ex kenteken. Dat is toch niet normaal meer zoveel geld.heb je ook een hele knappe auto voor.
Van Moer heeft 2 W-tecs gekocht CRF450. De ene gaat Nico mee rijden, de andere Jan Vlaeymans.Quadracer 74 schreef:Heeft nico van moer nog een w-tec gekocht??
Een 450 of een 525??
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... light=wtecNo Limit YFZ schreef:Quads worden niet gemaakt voor op de baan, is geen kenteken voor te krijgen. W-tec is een echte race machine. Een race klare YFZ kost meer dan een W-tec !wally schreef:ex btw, ex kenteken. Dat is toch niet normaal meer zoveel geld.heb je ook een hele knappe auto voor.
Geen idee, ging via Duitsland vermoed ik, best eens W-tec rechtstreeks contacteren hiervoor.Mika schreef:Hoe wordt die homologatie geregeld? Wat kan dat kosten in Belgie?