is dit te vertrouwen?
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ik denk dat velen van jullie iets vergeten:
hij verkoopt zijn quad!
de koper bied aan om een cheque te sturen.
beter kun je het niet hebben: de cheque kun je namelijk van te voren controleren bij je bank en je hebt het geld meteen!
hij heeft dan nog geen quad.
dus HIJ loopt het risico, niet de topic starter!
ik zou op deze manier zo mijn quad of auto verkopen, daar ik het geld heb, voordat hij de goederen heeft.
zolang je inderdaad, uitkijkt dat ze niet je gegevens hebben voor een diefstal (maar je quad staat toch ergens anders) is het helemaal geen probleem.
dit kun je naar de verkoper toe ook aangeven:
"hey, stuur die cheque naar adres xxx, de quad staat daar overigens niet, dit omdat ik hier geen plaats heb.. " <dit hoeft niet waar te zijn natuurlijk, maar mag gewoon een smoes zijn.
zolang/zodra je die cheque hebt geind is er dus geen enkel probleem.
hij verkoopt zijn quad!
de koper bied aan om een cheque te sturen.
beter kun je het niet hebben: de cheque kun je namelijk van te voren controleren bij je bank en je hebt het geld meteen!
hij heeft dan nog geen quad.
dus HIJ loopt het risico, niet de topic starter!
ik zou op deze manier zo mijn quad of auto verkopen, daar ik het geld heb, voordat hij de goederen heeft.
zolang je inderdaad, uitkijkt dat ze niet je gegevens hebben voor een diefstal (maar je quad staat toch ergens anders) is het helemaal geen probleem.
dit kun je naar de verkoper toe ook aangeven:
"hey, stuur die cheque naar adres xxx, de quad staat daar overigens niet, dit omdat ik hier geen plaats heb.. " <dit hoeft niet waar te zijn natuurlijk, maar mag gewoon een smoes zijn.
zolang/zodra je die cheque hebt geind is er dus geen enkel probleem.
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Sorry, zat in de verkeerd topic te postenRed King schreef:Yep, is dus nep.Red King schreef:Heb een bod gedaan, staat in België = betalen bij afhaling of levering, zo kan er weinig misgaan.
Ivo
Ik heb al een mailtje gekregen dat ik hem voor 2000 mag hebben.
Hoe ik de overschrijving moest doen enz.
Jammer had hem graag voor 2000 gaan halen in Mechelen.
Ivo
Suzuki - Kingquad
Dus hij verkoopt de Suzuki aan iemand, die hem dan met winst verder verkoopt en zo zijn geld verdient? Ik vind het een prima regeling, jij krijgt een cheque aan, gaat naar de band om te kijken of hij gedekt is en een paar dagen later komt iemand bij jouw thuis de quad afhalen. Lekker makkelijk en toch veilig.
-
- Easy Quadrider
dus het is wel veilig volgens julie? want het is in het engels en al dat gedoe, en dan nog met de shipping en zo erbij. veel te ingewikkeld voor mij
het rare is dat dit al de 2 de is... en geen van de twee antwoord terug, daamee dat ik het niet echt vertrouw.
ik zie wel zeker. ff afw8en...
allesins al bedankt, zal dan wel veilig zijn
het rare is dat dit al de 2 de is... en geen van de twee antwoord terug, daamee dat ik het niet echt vertrouw.
ik zie wel zeker. ff afw8en...
allesins al bedankt, zal dan wel veilig zijn
go go go !
Is dit te vertrouwen ?
Dit lijkt me toch ook niet pluis ...
Indien iemand interesse heeft in jouw quad, zal die wel alles doen om je te contacteren.
Indien iemand interesse heeft in jouw quad, zal die wel alles doen om je te contacteren.
Make my day !
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hallo !?
laat mij raden hoe hij t aanpakt...
zal hem afhalen op een vrijdag rond een uur dat de banken dicht zijn (tot maandag), of van een buitenlandse bank of ze steken een wissel in uw handen..
ook bekend truukske is dat ze zeggen dat ze jouw quad/auto/whatever kunnen verkopen voor X € meer dan je vraagt, ze stellen voor dat je dat verschil eerst aan hun geeft want hun klant geeft je het bedrag waar hun "winst" op staat
C A S H ! en geen problemen
laat mij raden hoe hij t aanpakt...
zal hem afhalen op een vrijdag rond een uur dat de banken dicht zijn (tot maandag), of van een buitenlandse bank of ze steken een wissel in uw handen..
ook bekend truukske is dat ze zeggen dat ze jouw quad/auto/whatever kunnen verkopen voor X € meer dan je vraagt, ze stellen voor dat je dat verschil eerst aan hun geeft want hun klant geeft je het bedrag waar hun "winst" op staat
C A S H ! en geen problemen
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Easy Quadrider
pfff ingewikkeld ze
kgeef mijn quad zeker en vast ni weg zonder ik er eerst geld van heb.
heb weer zo een mailtje gekregen, dit is wel al iets meer te vertrouwen precies
tittel: URGENTLY NEEDED FOR MY SON...
Hello Ferdinand...
I was on web today and i came across your BIKE advert(SUZUKI THREE CYCLER) on autozones.be, and am so much interested in buying it do you have more pictures ?,if any kindly attach to my email so that i can vividly see it in your reply,am ready to pay the price tags(5500 euro),and also make known to me the bike present condition.....reply as soon as possible because demand is time sensitive.
Flora.
Hello Ferdinand...
I was on web today and i came across your BIKE advert(SUZUKI THREE CYCLER) on autozones.be, and am so much interested in buying it do you have more pictures ?,if any kindly attach to my email so that i can vividly see it in your reply,am ready to pay the price tags(5500 euro),and also make known to me the bike present condition.....reply as soon as possible because demand is time sensitive.
Flora.
go go go !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
alstublief doe uw ogen open !black warrior schreef:pfff ingewikkeld ze
Hello Ferdinand...
Flora.
zo direkt zonder boe of ba en tis nog dringend bij en geen discussie over de prijs.... GE WINT NOG EERDER DE LOTTO
btw kostelijke driewieler
Laatst gewijzigd door brutus32 op ma 05 dec, 2005 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Easy Quadrider
Stinkt uren in de wind
De enige manier waarop ge 100% safe zijt met zo'n transacties is ze cash geld laten meebrengen en dat samen met hen via uw bankkantoor op uw rekening laten zetten.
Zo'n voorstellen zijn te schoon om waar te zijn en das ni voor niks he...
De enige manier waarop ge 100% safe zijt met zo'n transacties is ze cash geld laten meebrengen en dat samen met hen via uw bankkantoor op uw rekening laten zetten.
Zo'n voorstellen zijn te schoon om waar te zijn en das ni voor niks he...
When going gets tough, the tough get going
-
- Easy Quadrider
Hello De ferdi,
It's really v ery nice to rad from you once again well,ferdi could you please make available to me the neccassary features of the bike..ok as regard addind money to the payment i will make sire you have a good deal if the bike meets my son taste..have a great day..
Mrs Flora.
LET US BE NICE TO EACH OTHER THAT IS WHAT THIS WORLD IS ALL ABOUT
oooh my god da laatste zinneke...
It's really v ery nice to rad from you once again well,ferdi could you please make available to me the neccassary features of the bike..ok as regard addind money to the payment i will make sire you have a good deal if the bike meets my son taste..have a great day..
Mrs Flora.
LET US BE NICE TO EACH OTHER THAT IS WHAT THIS WORLD IS ALL ABOUT
oooh my god da laatste zinneke...
go go go !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
volgens mij begint ge het door te hebben, kzen content
-
- Easy Quadrider
ja deze wel, maar die vorige weet ik nog ni.
heb gewoon mijn adres gegevens opgegeven ( quad staat hier toch niet )
en deze mail kreeg ik toen terug. (is dus van die andere he), ziet er mij toch te vertrouwen uit...
Hello,
Glad to read from you as well.
I got your payment details.
The cheque will be issue and send to you as soon as posible.
I want you to consider it as sold to me.
WHAT IS YOUR LAST PRICE ???
PLEASE DONT SELL IT TO ANOTHER PERSON.
Let me knoe when the cheque arrive to you.
Regards,
heb gewoon mijn adres gegevens opgegeven ( quad staat hier toch niet )
en deze mail kreeg ik toen terug. (is dus van die andere he), ziet er mij toch te vertrouwen uit...
Hello,
Glad to read from you as well.
I got your payment details.
The cheque will be issue and send to you as soon as posible.
I want you to consider it as sold to me.
WHAT IS YOUR LAST PRICE ???
PLEASE DONT SELL IT TO ANOTHER PERSON.
Let me knoe when the cheque arrive to you.
Regards,
go go go !