Delriva's Black Widow
Alvast allemaal bedankt voor de tips.
Kan er weer enkele proberen en als 1tje ervan
het nodige resultaat levert ben ik terug heel tevreden.
Ik ken 'OCC' niet, dus veronderstel dat ik er dan ook niet naar kijk.
Greetz,
D.
Kan er weer enkele proberen en als 1tje ervan
het nodige resultaat levert ben ik terug heel tevreden.
Thanks Tramonto.Tramonto schreef:Slider schreef:coole naam Delriva: "Black Widow"
Kijk jij soms naar the OCC.
Ik ken 'OCC' niet, dus veronderstel dat ik er dan ook niet naar kijk.
Greetz,
D.
heey, bij mij heeft het ook niet goed gedaan dat ritje, mijn quadje heeft wat stukken ik moet hem laten maken pfff
en dan ook nog met dat zout, mijn achteras plekken roest, mijn achterbumper en mijn velgen allemaal puntjes van roest, ik heb dat roest van mijn velgen weg gekregen met troimpf dat is zo een bruin tup en ik heb dat gelukkig allemaal weg gekregen ermee.
grtzzz snowy
en dan ook nog met dat zout, mijn achteras plekken roest, mijn achterbumper en mijn velgen allemaal puntjes van roest, ik heb dat roest van mijn velgen weg gekregen met troimpf dat is zo een bruin tup en ik heb dat gelukkig allemaal weg gekregen ermee.
grtzzz snowy
-
- Quadrunner
- Contacteer:
het is een quad hoor ze zijn gemaakt officieel om vies te worden en die paar putjes van zout ziet toch niemand en als ze ze zien kan je zeggen dat er tenminste mee gereden word
als je ze er echt uit wil hebben dan moet je commandant 4 polijst pasta hebben vliegt eraf dan
als je ze er echt uit wil hebben dan moet je commandant 4 polijst pasta hebben vliegt eraf dan
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Het zijn niet zomar enkele putjes hoor, maar de uitlaat ziet eruit alsofrappy 700 rijder schreef:het is een quad hoor ze zijn gemaakt officieel om vies te worden en die paar putjes van zout ziet toch niemand en als ze ze zien kan je zeggen dat er tenminste mee gereden word
hij in een betonmolen gestoken heeft.
Greetz,
D.
P.S. ik gebruik mijn quad niet meer om vies te worden.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Trek eens een paar foto's hé, dat we allemaal kunnen meegenietenDelriva schreef:Het zijn niet zomar enkele putjes hoor, maar de uitlaat ziet eruit alsofrappy 700 rijder schreef:het is een quad hoor ze zijn gemaakt officieel om vies te worden en die paar putjes van zout ziet toch niemand en als ze ze zien kan je zeggen dat er tenminste mee gereden word
hij in een betonmolen gestoken heeft.
Greetz,
D.
P.S. ik gebruik mijn quad niet meer om vies te worden.
YFM 700R
het is enkel de uitlaat die aangetast is, voor de rest is er niet veel meersnowy schreef:dat is wel spijtig dat de uitlaat ook nog aan getast is, tans gij hebt toch meer vanvoor gereden hoe kan datte dan zo fel zijn?
grtzz snowy
ongespoten aluminium aan hem hé.
Ja Snowy, die uitlaten liggen vlak boven de achterwielen en die hebben
met dat vochtige weer vanalles omhoog gegooid.
Maar we vinden er wel iets op ...
1 van de voorgestelde oplossingen moet toch werken hé.
Greetz,
D.
-
- Quadverslaafde
Heb nog niet alle voorgestelde oplossingen kunnen proberen,KEVIN-RAPTOR #6 schreef:Hey David , en hebt ge het er al uitgekregen ?
maar wat ik al geprobeerd heb, heeft tot nu toe nog niet 100% geholpen.
Ze blinken er wel van, maar die "kretsjes" blijven er toch opzitten.
(zal eens foto's moeten trekken)
De achterbrug heeft ook allemaal druppen die ingetrokken zijn en ik
ook niet direct weg krijgn.
Greetz,
D.