Mag dicht, is verkocht...
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: banshee *Flat-tracker*
als je twijfeld tussen die 3
is mijn keus snel gemaakt
is mijn keus snel gemaakt
Waarschijnlijk gaan het dan die worden
Eerstvolgende update -> boost bottle
Eerstvolgende update -> boost bottle
Voor de geïnteresseerden heb ik nog een filmpje van de "sound"gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=pgG78pU6174" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=pgG78pU6174" onclick="window.open(this.href);return false;
Vette Banshee! Updates zien er goed uit!
Als ik moest kiezen zou ik de 3e nerfbars nemen.
Als ik moest kiezen zou ik de 3e nerfbars nemen.
Yamaha YFZ480Build in progress
Op zoek naar nieuwe plastiek....mij gespoten set begint het te begeven
Paar prijzen gevraagd en het gaat waarschijnlijk de maiers worden (OEM look) zonder racecut...
Alleen weet ik nog niet welke kleur, ik twijfel tussen wit en zwart, advies iemand?
Tijdens de winter gaat het frame binnen om te poederlakken...Dus als ik de zwarte plastiek neem, zou ik
een monster energy thema in elkaar kunnen duwen. (groen metallic frame met zwarte kappen en monster energy stickerset??)
Ofwel blauw metallic frame met witte kappen?
En dan door de fotos van Jenzie zijn banshee, wil ik ook een verlengde achterbrug
Alleen weet ik niet wat ik best neem...+2-4-6....
Paar prijzen gevraagd en het gaat waarschijnlijk de maiers worden (OEM look) zonder racecut...
Alleen weet ik nog niet welke kleur, ik twijfel tussen wit en zwart, advies iemand?
Tijdens de winter gaat het frame binnen om te poederlakken...Dus als ik de zwarte plastiek neem, zou ik
een monster energy thema in elkaar kunnen duwen. (groen metallic frame met zwarte kappen en monster energy stickerset??)
Ofwel blauw metallic frame met witte kappen?
En dan door de fotos van Jenzie zijn banshee, wil ik ook een verlengde achterbrug
Alleen weet ik niet wat ik best neem...+2-4-6....
mmh, persoonlijk ben ik verzot op Monster Energy, dus da vind ik zeker wel een leuk idee, maar wit met blauw is natuurlijk ook mooi..
Ik zou voor een +4 of +6 achterbrug gaan. 10-15 cm.
Ik zou voor een +4 of +6 achterbrug gaan. 10-15 cm.
Yamaha YFZ480Build in progress
Mja ben ook aan het twijfelen over een goudkleurig kader met zwarte kappen....
Het monster energy thema is echt vet, maar is het dat binnen een paar maand ook nog
Nog effe nadenken....
Ondertussen ook nog R1 shocks gevonden, die zal ik over een week of 2 wel hebben
Het monster energy thema is echt vet, maar is het dat binnen een paar maand ook nog
Nog effe nadenken....
Ondertussen ook nog R1 shocks gevonden, die zal ik over een week of 2 wel hebben
Haha ja...waarschijnlijk onder de winter, omdat hij dan toch helemaal uit elkaar gaat.
Of er moet iemand zijn de dringend men KW's wil kopen....dan moeten de R1's wel erop.
De R1 schokbrekers had ik gekocht bij BW bikes... Voor 225euro lagen ze voor de deur.Toch een zeer correcte prijs
vindt ik...Ben zeer tevreden van de deal
Of er moet iemand zijn de dringend men KW's wil kopen....dan moeten de R1's wel erop.
De R1 schokbrekers had ik gekocht bij BW bikes... Voor 225euro lagen ze voor de deur.Toch een zeer correcte prijs
vindt ik...Ben zeer tevreden van de deal
Laatst gewijzigd door JdmhatchR op zo 09 okt, 2011 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.