Haagje's quads
Vandaag wel aardig wat gereden ![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
vanmiddag rijbewijs gekregen.
Was blij toen ik bij de vader van men vriendin in de tank keek, Deze was bijna leeg
Want wouden nog een heel stuk gaan rijden, maar denk check nog even voor de zekerheid de tank
Tevens heeft er iemand een DB meter ( omgeving limburg )
of waar kan je dit laten controleren?
dit ivm dat ik eind deze week waarschijnlijk de quad mee naar de camping neem ( vervoers middel ) want ga zonder mijn ouders,
en aangezien hij best wel veel lawaai maakt. Wil ik toch langer dan een week op de camping liggen![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
vanmiddag rijbewijs gekregen.
Was blij toen ik bij de vader van men vriendin in de tank keek, Deze was bijna leeg
![Beschaamd :oops:](./images/smilies/icon_bloos.gif)
Want wouden nog een heel stuk gaan rijden, maar denk check nog even voor de zekerheid de tank
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Tevens heeft er iemand een DB meter ( omgeving limburg )
of waar kan je dit laten controleren?
dit ivm dat ik eind deze week waarschijnlijk de quad mee naar de camping neem ( vervoers middel ) want ga zonder mijn ouders,
en aangezien hij best wel veel lawaai maakt. Wil ik toch langer dan een week op de camping liggen
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja de eerste dagen dat wij onze warrior hadden reden we ook elk moment dat we tijd hadden
gelukkig heeft een warrior een naftkraantje
ik heb op mijn GSM nokia 5410 een DB meter als je iemand kent met zo een gsm kun je dit testen deze zijn toch redelijk betrouwbaar
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
gelukkig heeft een warrior een naftkraantje
ik heb op mijn GSM nokia 5410 een DB meter als je iemand kent met zo een gsm kun je dit testen deze zijn toch redelijk betrouwbaar
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ben vanaaf nog bij Luc ( lcrosser) geweest, ( gelukkig maar)
hier zijn we tot de ontdekking gekomen dat de schijf scheef was ( en dus warm liep )
Maar toen ik RUSTIG terug naar huis wou rijden was het te laat, ik was halverwegen en ik hoorde een raar geluid,
ik wou de bocht in gaan, schakel terug en opeens blokkeren men wielen.
ik denk SJIT!
ik afgestapt, en mijn schijfrem was net een vuurbal. (deze kleur van de buizen )
![Afbeelding](http://www.rhodos-shop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/99153d31e114cfa59802b0e977d5a20a.jpg)
ook sprong de olie leiding van de rem.
Men pa is me komen halen, maar paste helaas niet in de bus,
na even gewacht te hebben totdat alles is afgekoeld, ben ik met de bus achter mijn pa gereden met een slakke gangetje en zo veilig allemaal thuis gekomen,
ik ga morgen ermee naar jumpingjet en meteen een grote beurt laten geven.
hier zijn we tot de ontdekking gekomen dat de schijf scheef was ( en dus warm liep )
Maar toen ik RUSTIG terug naar huis wou rijden was het te laat, ik was halverwegen en ik hoorde een raar geluid,
ik wou de bocht in gaan, schakel terug en opeens blokkeren men wielen.
ik denk SJIT!
ik afgestapt, en mijn schijfrem was net een vuurbal. (deze kleur van de buizen )
![Afbeelding](http://www.rhodos-shop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/99153d31e114cfa59802b0e977d5a20a.jpg)
ook sprong de olie leiding van de rem.
Men pa is me komen halen, maar paste helaas niet in de bus,
na even gewacht te hebben totdat alles is afgekoeld, ben ik met de bus achter mijn pa gereden met een slakke gangetje en zo veilig allemaal thuis gekomen,
ik ga morgen ermee naar jumpingjet en meteen een grote beurt laten geven.
jumpingjet is toch dicht op woensdag
dan maar donderdag eh
toch wel jammer van je schijf michiel en rem klauw maarjoa beter dat je er nu achterkwam dan op een 80 km weg of op vakantie eh
komt wel weer alleemaal goed en als je nog ergens mee geholpen moet worden (hopelijk niet asl hij bij jumpingjet is geweest) Ik sta voor je klaar![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutraal.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
komt wel weer alleemaal goed en als je nog ergens mee geholpen moet worden (hopelijk niet asl hij bij jumpingjet is geweest) Ik sta voor je klaar
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
w-tec club member
ja men pa gaat morgen ![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
moet helaas de heledag werken ( ligt aan et weer )
ik heb hem alles op papier geschreven wat moet.
hier men lijstje
Remschijf Ong 70 euro ''Eventueel met koelgaten'' ( voor het geval hij mag kiezen
, en niet te duur maakt
)
Remblokjes Ong 30 euro
Grote beurt.
Led achterverlichting (wit) met remlicht.
ik schat op ongeveer 200 euro alles bij elkaar
Kan je zonder afspraak de quad brengen?
moet helaas de heledag werken ( ligt aan et weer )
ik heb hem alles op papier geschreven wat moet.
hier men lijstje
Remschijf Ong 70 euro ''Eventueel met koelgaten'' ( voor het geval hij mag kiezen
![Razz :P](./images/smilies/icon_tong.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_tong.gif)
Remblokjes Ong 30 euro
Grote beurt.
Led achterverlichting (wit) met remlicht.
ik schat op ongeveer 200 euro alles bij elkaar
Kan je zonder afspraak de quad brengen?
ey allemaal ben weer terug.
spijtig genoeg was mijn remklauw ook verbrand. dus moest ook nog. ik heb geen nieuw achterlicht en db killer kunnen zetten. omdat de prijs te duur werd. aangezien een nieuwe klauw al gouw rond de 600 euro kost...
ik heb wel een mooie nieuwe schijfrem erop![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Over de Nerfbars, deze blijken standaard zo te horen :S
wat dus betekent dat mijn standaard versnellingpook er niet op past.
foto's zullen volgen.
spijtig genoeg was mijn remklauw ook verbrand. dus moest ook nog. ik heb geen nieuw achterlicht en db killer kunnen zetten. omdat de prijs te duur werd. aangezien een nieuwe klauw al gouw rond de 600 euro kost...
ik heb wel een mooie nieuwe schijfrem erop
Over de Nerfbars, deze blijken standaard zo te horen :S
wat dus betekent dat mijn standaard versnellingpook er niet op past.
foto's zullen volgen.