###BLACK 350 R STREETMACHINE###
Ik ben ook benieuwd .
Knutsel meer goed verder en dan kunnen wij ook mooi meegenieten
Knutsel meer goed verder en dan kunnen wij ook mooi meegenieten
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrider
Ik ben er niet zo van overtuigd op DEZE quad. Op een andere met een andere look staan ze naar mijn mening wel zeer mooi, maar niet op deze. Ik loop al de hele tijd met gemengde gevoelens rond.
Het is wel mooi en goed materiaal ( HELLA ) maar ergens is het precies of het niet bij de stijl van deze quad hoort. Dat had ik met die wheelie bar ook. Dat is mooi en zeker als het verchroomd is, maar niet op deze quad.
Dus ik ga de originele er terug op zetten en dan worden deze te koop aangeboden met een fikse korting
Het is wel mooi en goed materiaal ( HELLA ) maar ergens is het precies of het niet bij de stijl van deze quad hoort. Dat had ik met die wheelie bar ook. Dat is mooi en zeker als het verchroomd is, maar niet op deze quad.
Dus ik ga de originele er terug op zetten en dan worden deze te koop aangeboden met een fikse korting
Jammer dat , mischien even een foto zoeken met deze lichten op een rapy 350 en fotoshoppen naar zwart.
Om een of andere reden vind ik deze ook njiet zo geslaagt maar heb het gevoel als ze er beide opstaan dit weer balans gaat brengen.
Maar het is afwachten om te zien natuurlijk en als het veel werk is of het , het werk wel waard is.
Ik begrijp jullie gemengde gevoelens over deze lichten.
Maar ik denk echt dat het een heel ander beeld gaat geven als ze er alletwee opstaan.
Ma het is uw quad en gij moet er u goed bij voelen, en ik denk dat dat nog altijd het belangrijkste is
Grts
Om een of andere reden vind ik deze ook njiet zo geslaagt maar heb het gevoel als ze er beide opstaan dit weer balans gaat brengen.
Maar het is afwachten om te zien natuurlijk en als het veel werk is of het , het werk wel waard is.
Ik begrijp jullie gemengde gevoelens over deze lichten.
Maar ik denk echt dat het een heel ander beeld gaat geven als ze er alletwee opstaan.
Ma het is uw quad en gij moet er u goed bij voelen, en ik denk dat dat nog altijd het belangrijkste is
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadrider
- Contacteer: