###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quadverslaafde
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Tijdens de winter gaan er drastische veranderingen gebeuren. Geen gekochte maar eigen modificaties. Het zal wel redelijk wat geld kosten maar dat is nu ook al dus dat gaat ons niet tegenhouden .
1 van de meer ingrijpende modificaties gaat een andere achteras worden en remschijven en een beetje verder doen met de motorblok. En voor de rest natuurlijk VEEL kwaliteits chroomwerk
1 van de meer ingrijpende modificaties gaat een andere achteras worden en remschijven en een beetje verder doen met de motorblok. En voor de rest natuurlijk VEEL kwaliteits chroomwerk
maak maar al een plaatske vrij in uw werkhuis het is bijna winter
Hij dus gene winterslaap krijgen de sukkel
Hij dus gene winterslaap krijgen de sukkel
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde
Als ge die auto's op hun kant zet hebt ge onmiddelijk veel plaats bijKEVIN-RAPTOR #6 schreef:De garages staan al eivol
Gewoon niet tegen uw pa zeggen, diene gaat da om een of andere reden niet zien zitten
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde
Niet buiten he
Gewoon op hun kant zetten staan ze ook droog he
En moest het nu echt een probleem worden wil ik gerust(wel tegen mijn zin ) een winter met een van jullie bolides rondtoeren zenne.
Ik wil natuurlijk ook niet dat ge te weinig plaats zou hebben om makkelijk te werken .
Grts
En moest het nu echt een probleem worden wil ik gerust(wel tegen mijn zin ) een winter met een van jullie bolides rondtoeren zenne.
Ik wil natuurlijk ook niet dat ge te weinig plaats zou hebben om makkelijk te werken .
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde
WAUW , wat ge nu verteltFlangleR schreef:das niet van plastiek zenne de originele duimgas das ook ECHTKEVIN-RAPTOR #6 schreef:Tis het geld dus waard , ik wil zo veel mogelijk ECHT blinkend matriaal hebben.
Het zal morgen wel hier zijn.
Vandaag is het stoplicht aangekomen. straks foto's
@cobby , grapjas , ge moogt het altijd proberen voor te stellen
Laatst gewijzigd door BULLET-PROOF op wo 03 okt, 2007 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
- Contacteer:
heb het tegen mijn overbuur man ook al gezegd hij kan zoiets ook wel gebruiken ,die doen aan bangeren soort rallycross tegen mekaar botsen en om ter langste in beweging zijn ,hebben net een jaguar gekocht 10 jaar oud maar na de wedstrijd is het schroot echt banglijk om te ziencobby schreef:Niet buiten he
Grts
1% free biker(gaan met die banaan)
-
- Quadverslaafde
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer: