Pagina 12 van 14

Geplaatst: za 08 dec, 2007 15:22
door Haagje
dankje :mrgreen:

ja moet alleen wat stickers eraf halen. ff kijken hoe. ( zaten stickers van zijn dochters op :draailach: )

Geplaatst: za 08 dec, 2007 15:53
door Charger69
Hey die ziet er precies nog in een heel goed onderhouden staat uit :knikduim: .

Proficiat met je aankoop en veel plezier en rijgenot :duimhoog: :rock:

Geplaatst: za 08 dec, 2007 16:48
door airwolf
hele schone warior! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Geplaatst: za 08 dec, 2007 17:14
door L crosser
schone aankoop michiel :wink:

Geplaatst: za 08 dec, 2007 18:17
door Haagje
dankje wel allemaal :D

nu nog kijken voor een mooie km teller :)

en ooit raptor kappe :P

Geplaatst: za 08 dec, 2007 18:23
door zilladude
ziete r goed uit

Geplaatst: za 08 dec, 2007 19:44
door yamahakoppel
jaja de warriors komen terug op :rock:
dus raptors pas maar op inclusief mijn ventje :duivel2: want de warriors maken hun come back

:punk: Warrior Rules :punk:

Geplaatst: zo 09 dec, 2007 10:17
door Haagje
even voor de andere die een warrior hebben. zijn versnelling 1 en 2 snel schakelen? dus een kort maar ff kort in de 1 en gelijk door naar de 2?
wat ik reed best rustig maar vond dat hij in de 1 en 2 best veel toeren maken.

en toen ik op een lang stuk weg zat en hem in de 3 zette en ''vol'' gas ging hij me toch even vooruit :shock: te bruut voor woorden :punk:

Geplaatst: zo 09 dec, 2007 10:47
door yamahakoppel
welke tandwiel verhouding heb je op liggen origineel is dat 13 / 40
wij hebben dan een 14 tanden gezet was 5 à 6 km/u winst toen een 15 tandgezet nog eens een 6 km/u winst dit met cross banden
we gaan nu voor baan banden en tand wielen 16 / 38 ik heb de 13 - 14 en de 15 ook nog liggen dus kan nog experimenteren

wij hebben nooit niet echt opgelet op die eerste versnellingen omdat wij altijd op de baan rijden en de eerste is voor te vertrekken ik ga altijd direct naar 2 de en in derde begin ik hem pas hoger in zijn toeren te jagen is wel normaal denk ik dat de eerste 2 klein zijn voor de kracht

maar als beginner met schakelen is het altijd effen wennen en schrik doe ik niets verkeerd en is dit normaal maar een warriorblok is niet snel kapot te krijgen zorg altijd dat een moterblok genoeg olie heeft en die gaat niet rap kapot

Geplaatst: zo 09 dec, 2007 10:53
door spoor!
mooie warrior :duimhoog:

zet hem maar goed op slot :wink:

Geplaatst: zo 09 dec, 2007 11:35
door Haagje
slotje altijd he ;) dan zullen ze al men motoren moeten menemen :mrgreen:

maar idd was zeer zeker wenne de eerste X :P

alleen kan ik nu helaas niet rijden. hier rijdt te veel politie over de straten en helaas geen groot stuk grond achter et huis :cry:

bedankt voor de reacties! :duimhoog:


PS: er stata op mijn papieren dat ik maar 60 mag? :S
maar hij is wel ingevoerd als personen auto..

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 15:34
door Haagje
ff een vraagje over het terug schakelen.

stel ik nader een stoplicht in zijn 3.
moet ik telkens als ik terug schakel weer gas bijgeven of kan ik steeds terug schakelen?

en een rotonde pakken in zijn 2? :p of?

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 16:43
door spoor!
op het moment van terug schakelen gas minderen of los, opschakelen ook een moment los, zou ik doen althans :wink:

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 16:45
door Haagje
maar ik kan zeg maar terug schakelen

koppeling in van 4 naar 3 koppeling los. ( geen gas meer geven )
koppeling in van 3 naar 2 koppeling los. ( geen gas meer geven )
koppeling in van 2 naar 1 koppeling los. ( geen gas meer geven )

bij stoplicht in zijn 1 houden met koppeling ingetrokken.


klopt dit zo of?

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 16:49
door WJB#222
kan ook gewoon van 4 naar 1 als je de kopeling maar inhoud

Toegevoegd na 49 seconden:

in zijn 4 tot het stoplicht rijden en dan stoppen en terug schakelen