R 700 Special Edition SOLD
van welke regio ben je? dat er zo weinig quad rijders zijn?
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
spijtig man
eerlijk gezegd denk ik dat je nog beter paar maand wacht tot de zomer er is dan zal je er wel vlugger vanaf geraken
moest je hem in stukken verkopen heb wel intresse in die 2 kanonnen vanachter en de stuurdemper zie ik ook wel zitten
dan stuur je maar pm
...maar denk er eerst maar eens over na of je hem wel niet bijhoud
eerlijk gezegd denk ik dat je nog beter paar maand wacht tot de zomer er is dan zal je er wel vlugger vanaf geraken
moest je hem in stukken verkopen heb wel intresse in die 2 kanonnen vanachter en de stuurdemper zie ik ook wel zitten
dan stuur je maar pm
...maar denk er eerst maar eens over na of je hem wel niet bijhoud
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Der gaat zeker iets anders in de plaats komen waarmee ik al 4 mensen ken met wie ik kan meerijden. Het zou ne Yamaha MT-01 worden, als je die motor hoort draaien weet je wel waarom ik voor zoiets kies.Delriva schreef:Oei, dat is wel heel spijtig nieuws Dimi.
Vond het altijd wel leuk om je bij de ritten te hebben.
Het is natuurlijk ook niet leuk als je altijd alleen moet rijden.
(je was beter in limburg komen wonen)
Gaat er iets anders in de plaats komen?
Greetz,
D.
Ben van regio Ninove Halle. Quadrijders zijn er genoeg hier in de streek maar spijtig genoeg geen enkele Supermotard en de veldbaantjes moeten we hier ook ni meer bezoeken want de kans is vrij groot dat hij in beslag genomen word. Veel klachten van buurtbewoners.
Moest de quad in stukken verkocht worden is de uitlaat normaal gezien al besproken maar Dazoe, jij krijgt 2de keus. Stuurdemper zou ik je als eerste noteren.
DBM PERFORMANCE
Quad is met gemengde gevoelens verkocht. Blij dat hij in handen gaat vallen van ne gast die denk ik even 'proper' is als ik maar ook beetje 'verdrietig' dat ik de quad moet laten schieten om mijn volgende aankoop te moeten doen maar ja, ne mens moet keuzes maken int leven.
De gast die hem gekocht heeft ging zich hier op het forum ook aanmelden dus hoop ik de volgende mods hier te kunnen volgen. Zal het in ieder geval blijven volgen.
De gast die hem gekocht heeft ging zich hier op het forum ook aanmelden dus hoop ik de volgende mods hier te kunnen volgen. Zal het in ieder geval blijven volgen.
DBM PERFORMANCE
Eersgisteren had ik voorschot gekregen op quad en vandaag ben ik hem gaan brengen bij de nieuwe eigenaar, weet nog ni hoe hij zichzelf zal noemen op het forum.
Denk wel dat hij in goede handen zal zijn, ben bij hem binnen geweest en alles was kraaknet, zoals het hoort.
Dat zegt al veel over een persoon. Hij ging de quad ook direct wat opkuisen want ben in de regen moeten rijden (iets wat de quad maar 2 maal meegemaakt heeft). Denk wel dat hij er zorg voor zal dragen en heb hem nog enkele tips gegeven ivm de verdere toekomst van de quad
Zal er nog schoner op worden, geloof me maar. Hij heeft wel gezegd, alles op zijnen tijd, is nog wat leek op gebied van quads.
Had toch een krop in de keel toen ik mijn beestje moest achterlaten maar gedane zaken nemen geen keer en ben blij dat hij in goede handen valt. Dat maakt al veel goed.
Volgende dinsdag ga ik naar het Autosalon (lees motosalon) en daar de volgende bestelling doen.
Het neemt niet weg dat ik toch nog eens een bezoekje zal brengen en als de gelegenheid zich voordoet een ritje met hem ga maken.
Grts
Denk wel dat hij in goede handen zal zijn, ben bij hem binnen geweest en alles was kraaknet, zoals het hoort.
Dat zegt al veel over een persoon. Hij ging de quad ook direct wat opkuisen want ben in de regen moeten rijden (iets wat de quad maar 2 maal meegemaakt heeft). Denk wel dat hij er zorg voor zal dragen en heb hem nog enkele tips gegeven ivm de verdere toekomst van de quad
Zal er nog schoner op worden, geloof me maar. Hij heeft wel gezegd, alles op zijnen tijd, is nog wat leek op gebied van quads.
Had toch een krop in de keel toen ik mijn beestje moest achterlaten maar gedane zaken nemen geen keer en ben blij dat hij in goede handen valt. Dat maakt al veel goed.
Volgende dinsdag ga ik naar het Autosalon (lees motosalon) en daar de volgende bestelling doen.
Het neemt niet weg dat ik toch nog eens een bezoekje zal brengen en als de gelegenheid zich voordoet een ritje met hem ga maken.
Grts
DBM PERFORMANCE
Hey hier allemaal op dit forum..
Ik ben dus de nieuwe eigenaar van Turboy6 zijn "beestje". Ik weet uit ondervinding dat als je zoveel tijd en zorg in iets hebt gestoken dat het dan altijd wel pijn doet om het af te staan. Ik kan Turboy6 verzekeren dat zijn "beestje" in zeer goede handen is. Ikzelf ben nog een "leek" in quads en tuning ervan maar ga zeker mijn best doen om hem in de watten te leggen en hem af en toe van een nieuwe gadget te voorzien.
Ik ben zaterdag na levering met mijn zoon al 3 uur aant kuisen geweest om alle nattigheid van hem af te krijgen en om hem natuurlijk ook eens goed te bestuderen. Ik ben in ieder geval héél kontent van mijn aankoop.
De voorbumper, die door het vervoer klein beetje was beschadigd, is al gedemonteerd en voorlopig bijgewerkt.. Heb samen met Turboy6 ook opgemerkt dat de uitlaat en ketting toch te veel in kontakt komen met mekaar en hier komt een beschermstukje tussen. Is opgemeten en staat in bestelling. Voor de rest ben ik op het net nog wat aant uitzoeken wat de mogenlijkheden nog zijn om hem eventueel een nog mooiere look te geven..
Suggesties zijn altijd welkom.
Groetjes uit Antwerpen.
Ik ben dus de nieuwe eigenaar van Turboy6 zijn "beestje". Ik weet uit ondervinding dat als je zoveel tijd en zorg in iets hebt gestoken dat het dan altijd wel pijn doet om het af te staan. Ik kan Turboy6 verzekeren dat zijn "beestje" in zeer goede handen is. Ikzelf ben nog een "leek" in quads en tuning ervan maar ga zeker mijn best doen om hem in de watten te leggen en hem af en toe van een nieuwe gadget te voorzien.
Ik ben zaterdag na levering met mijn zoon al 3 uur aant kuisen geweest om alle nattigheid van hem af te krijgen en om hem natuurlijk ook eens goed te bestuderen. Ik ben in ieder geval héél kontent van mijn aankoop.
De voorbumper, die door het vervoer klein beetje was beschadigd, is al gedemonteerd en voorlopig bijgewerkt.. Heb samen met Turboy6 ook opgemerkt dat de uitlaat en ketting toch te veel in kontakt komen met mekaar en hier komt een beschermstukje tussen. Is opgemeten en staat in bestelling. Voor de rest ben ik op het net nog wat aant uitzoeken wat de mogenlijkheden nog zijn om hem eventueel een nog mooiere look te geven..
Suggesties zijn altijd welkom.
Groetjes uit Antwerpen.
hey offshore van waar uit antwerpen ben je ergens ?
ben zelf van Mechelen
ivm suggesties paar ideetjes :
-vaporhouder + teller
-trailtech x-bar stuur
-witte a-armen
-achterbrug in het wit
-billetstukjes ---> kijk eens op www.modquad.com
je ziet dat je nog veel opties hebt openstaan hé ! Veel plezier met de nieuwe aankoop
ben zelf van Mechelen
ivm suggesties paar ideetjes :
-vaporhouder + teller
-trailtech x-bar stuur
-witte a-armen
-achterbrug in het wit
-billetstukjes ---> kijk eens op www.modquad.com
je ziet dat je nog veel opties hebt openstaan hé ! Veel plezier met de nieuwe aankoop
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
Welkom op het forum Nick. Ik zie dat je al het één en ander in gedachten hebt en dat je de quad in orde wil houden. Vind ik ook heel leuk om te lezen.
Wat betreft opties kan je in de details wel nog wat veranderen.
Heb dus gisteren ook mijn nieuwe beestje al beseld. Het is de Yamaha MT-01 2006 geworden, volledig nieuw maar prijsverschil met model 2008 waarmee je nog een nieuwe Blaster zou kunnen bestellen. Daarvoor kon ik het mij ni laten en omdat er dan heel weinig veranderd was op enkele details na heb ik dan de 2006 versie gekocht.
Foto's volgen van zodra ik hem heb; zal in februari zijn eens ik verhuist ben
Wat betreft opties kan je in de details wel nog wat veranderen.
Heb dus gisteren ook mijn nieuwe beestje al beseld. Het is de Yamaha MT-01 2006 geworden, volledig nieuw maar prijsverschil met model 2008 waarmee je nog een nieuwe Blaster zou kunnen bestellen. Daarvoor kon ik het mij ni laten en omdat er dan heel weinig veranderd was op enkele details na heb ik dan de 2006 versie gekocht.
Foto's volgen van zodra ik hem heb; zal in februari zijn eens ik verhuist ben
DBM PERFORMANCE