R 700 Special Edition SOLD

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

dat is echt spijtig gast :( ge moet uwe quad niet verkopen, doe het makkelijker kom hier wonen :p , nee maar ik vind het echt spijtig.

grtzz snowy
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

van welke regio ben je? dat er zo weinig quad rijders zijn?
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

spijtig man :(
eerlijk gezegd denk ik dat je nog beter paar maand wacht tot de zomer er is dan zal je er wel vlugger vanaf geraken ;)

moest je hem in stukken verkopen heb wel intresse in die 2 kanonnen vanachter :wink: en de stuurdemper zie ik ook wel zitten :bier:
dan stuur je maar pm :duimhoog:

...maar denk er eerst maar eens over na of je hem wel niet bijhoud ;)
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Delriva schreef:Oei, dat is wel heel spijtig nieuws Dimi. :(
Vond het altijd wel leuk om je bij de ritten te hebben.
Het is natuurlijk ook niet leuk als je altijd alleen moet rijden.
(je was beter in limburg komen wonen) ;)

Gaat er iets anders in de plaats komen?

Greetz,
D.
Der gaat zeker iets anders in de plaats komen waarmee ik al 4 mensen ken met wie ik kan meerijden. Het zou ne Yamaha MT-01 worden, als je die motor hoort draaien weet je wel waarom ik voor zoiets kies.
Ben van regio Ninove Halle. Quadrijders zijn er genoeg hier in de streek maar spijtig genoeg geen enkele Supermotard en de veldbaantjes moeten we hier ook ni meer bezoeken want de kans is vrij groot dat hij in beslag genomen word. Veel klachten van buurtbewoners.
Moest de quad in stukken verkocht worden is de uitlaat normaal gezien al besproken maar Dazoe, jij krijgt 2de keus. Stuurdemper zou ik je als eerste noteren. :wink:
DBM PERFORMANCE
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Moest je de grill apart verkopen,laat me maar iets weten!
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Als ik het zo hoor aan de reacties zal ik de quad toch nog in stukken moeten verkopen, zijn al paar mensen die interesse hebben in verscheidene dingen. Ik hou jullie zeker op de hoogte en kijk alvast maar in mijn garage welke stukken jullie nog nodig zouden hebben om eerste te zijn :lol:
DBM PERFORMANCE
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Quad is met gemengde gevoelens verkocht. Blij dat hij in handen gaat vallen van ne gast die denk ik even 'proper' is als ik maar ook beetje 'verdrietig' dat ik de quad moet laten schieten om mijn volgende aankoop te moeten doen maar ja, ne mens moet keuzes maken int leven.
De gast die hem gekocht heeft ging zich hier op het forum ook aanmelden dus hoop ik de volgende mods hier te kunnen volgen. Zal het in ieder geval blijven volgen.
DBM PERFORMANCE
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Hopelijk blijft hij in de toekomst nog even mooi en hopelijk verzorgd de nieuwe eigenaar hem met evenveel liefde zoals gij het deed .

Enne... veel plezier ook met uw volgende speelgoed :knikduim: :wink:
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Ja thanks, ik hoop het ook maar denk van wel, heb er een tijdje tegen gesproken en denk
wel dat het ook zo een freak ik als ik.
Hij ging ook een topic maken op dit forum dus denk dat we het snel zullen zien.
DBM PERFORMANCE
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Eersgisteren had ik voorschot gekregen op quad en vandaag ben ik hem gaan brengen bij de nieuwe eigenaar, weet nog ni hoe hij zichzelf zal noemen op het forum.
Denk wel dat hij in goede handen zal zijn, ben bij hem binnen geweest en alles was kraaknet, zoals het hoort.
Dat zegt al veel over een persoon. Hij ging de quad ook direct wat opkuisen want ben in de regen moeten rijden (iets wat de quad maar 2 maal meegemaakt heeft). Denk wel dat hij er zorg voor zal dragen en heb hem nog enkele tips gegeven ivm de verdere toekomst van de quad :wink:
Zal er nog schoner op worden, geloof me maar. Hij heeft wel gezegd, alles op zijnen tijd, is nog wat leek op gebied van quads.
Had toch een krop in de keel toen ik mijn beestje moest achterlaten maar gedane zaken nemen geen keer en ben blij dat hij in goede handen valt. Dat maakt al veel goed.
Volgende dinsdag ga ik naar het Autosalon (lees motosalon) en daar de volgende bestelling doen.
Het neemt niet weg dat ik toch nog eens een bezoekje zal brengen en als de gelegenheid zich voordoet een ritje met hem ga maken.

Grts
DBM PERFORMANCE
Offshore
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Offshore »

Hey hier allemaal op dit forum..
Ik ben dus de nieuwe eigenaar van Turboy6 zijn "beestje". Ik weet uit ondervinding dat als je zoveel tijd en zorg in iets hebt gestoken dat het dan altijd wel pijn doet om het af te staan. Ik kan Turboy6 verzekeren dat zijn "beestje" in zeer goede handen is. Ikzelf ben nog een "leek" in quads en tuning ervan maar ga zeker mijn best doen om hem in de watten te leggen en hem af en toe van een nieuwe gadget te voorzien.
Ik ben zaterdag na levering met mijn zoon al 3 uur aant kuisen geweest om alle nattigheid van hem af te krijgen en om hem natuurlijk ook eens goed te bestuderen. Ik ben in ieder geval héél kontent van mijn aankoop.
De voorbumper, die door het vervoer klein beetje was beschadigd, is al gedemonteerd en voorlopig bijgewerkt.. Heb samen met Turboy6 ook opgemerkt dat de uitlaat en ketting toch te veel in kontakt komen met mekaar en hier komt een beschermstukje tussen. Is opgemeten en staat in bestelling. Voor de rest ben ik op het net nog wat aant uitzoeken wat de mogenlijkheden nog zijn om hem eventueel een nog mooiere look te geven..
Suggesties zijn altijd welkom.

Groetjes uit Antwerpen.
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

hey offshore van waar uit antwerpen ben je ergens ?
ben zelf van Mechelen

ivm suggesties paar ideetjes :
-vaporhouder + teller
-trailtech x-bar stuur
-witte a-armen
-achterbrug in het wit
-billetstukjes ---> kijk eens op www.modquad.com

je ziet dat je nog veel opties hebt openstaan hé ! Veel plezier met de nieuwe aankoop
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
sprot
Quadrider
Quadrider

Bericht door sprot »

Hey Offshore,

Gefeliciteerd met uw prachtig machien,is echt wel nen knappe koop dat je gedaan hebt.
Super verzorgd geweest en je gaat er nog veel plezier aan beleven denk ik.
Ge moet binnenkort maar eens mee gaan rijden hé :wink:

Grtz
Sprot
-->Raptor 700 SE<--
<------LTZ400------>
viewtopic.php?t=22986
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Welkom op het forum Nick. Ik zie dat je al het één en ander in gedachten hebt en dat je de quad in orde wil houden. Vind ik ook heel leuk om te lezen.
Wat betreft opties kan je in de details wel nog wat veranderen.
Heb dus gisteren ook mijn nieuwe beestje al beseld. Het is de Yamaha MT-01 2006 geworden, volledig nieuw maar prijsverschil met model 2008 waarmee je nog een nieuwe Blaster zou kunnen bestellen. Daarvoor kon ik het mij ni laten en omdat er dan heel weinig veranderd was op enkele details na heb ik dan de 2006 versie gekocht.
Foto's volgen van zodra ik hem heb; zal in februari zijn eens ik verhuist ben
DBM PERFORMANCE
zion
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zion »

he ,

ben lang niet meer hier geweest , maar de laaste maand veel terug gelezen hier op het forum , die suppremotard's zijn cool ,

Offshore tof voor u , veel plezier met u nieuwe aankoop , ik zal blij zijn als ik ook mijn centjes bij elkaar heb voor die van mij :applaus:
in de toekomst .....
Plaats reactie