Denk dat er vandaag veel gepoetst geweest is. Onze quads (Raptorke660 en ik) staan al klaar op de remork, wij moeten ook 1u30 rijden dus zal het vroeg opstaan zijn.
Als het weer is gelijk vandaag gaan we zeker ni mogen klagen.
C U all @ Hasselt tommorow
alles staat klaar en vol getankt en heb voor alle zekerheid toch maar mijn fluo vestje klaar gelegd want zo op een kruispunt staan met een donkere jas zie ik zo niet zitten
van mijne kant zullen ze nie tuuten zie hij mor dage morgen nie teveel tegen de luidsprekers staat want daarvan tuuten ze oek tot welk uur duurd da daar in brakel en waar is da ergens?
the dogg raptor schreef:wij pakken ook een ketting mee. kans bestaat dat wij toch mee gaan naar lommel.
see you in hasselt.
greetz
Ja want der zijn der een paar die denken dat de meeting in Lommel is, in plaats van in Hasselt
lol de afspraak is hasselt maar de meeting is in lommel ...
seg vraagje neemt er iemand zen vriendin mee (vrouwelijk liefst ) ?
ik kan enkel komen met die van ons achterop ... ga daar toch niet de enigste zijn met vrachtje vanachter ? ofwel
raptorke660 schreef:van mijne kant zullen ze nie tuuten zie hij mor dage morgen nie teveel tegen de luidsprekers staat want daarvan tuuten ze oek tot welk uur duurd da daar in brakel en waar is da ergens?
das allemaal te zien hoelang dat uiloopt he ,tot een u of 6 zeker