PUM@@TJ€ LTR 450 LE '08 update p11 na jaren :p
Re: PUM@@TJ€ LTR 450 LE '08 update p11 na jaren :p
Dan raad ik een rossier af 104db en die blazen schuin omhoog in het gezicht van je achterligger haha
HONDA the dream of power
meeting gedaan 111db ;p ergens rustig voorbij rijden gaat nietdave88 schreef:Dan raad ik een rossier af 104db en die blazen schuin omhoog in het gezicht van je achterligger haha
FMF 4.1 Factory met powerbomb header
Yamaha YFZ480Build in progress
en tevreden? Db? In Amerika zie je ze niet, enkel motoworks,dmc,rossier,dasa,...-Laurens- schreef:FMF 4.1 Factory met powerbomb header
-
- Quad Master
is een foto van 72_mrd, staat een revieuw op het forum hier jouw LTR ziet er wel bruut uit
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
oh waar te vinden? Heb nu een PCv besteld.erikalbring schreef:is een foto van 72_mrd, staat een revieuw op het forum hier jouw LTR ziet er wel bruut uit
hier de link: viewtopic.php?f=34&t=40325" onclick="window.open(this.href);return false;PUM@@TJE schreef:oh waar te vinden? Heb nu een PCv besteld.
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
je kan de uitlaat kopen op http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; of via Ronnieb hier op het forum , die maakt je wel een leuke prijs. Ik heb de mijne via Ronnieb
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Ja en de nieuwe uitlaat is besteld ;p Yoshi Rs572_mrd schreef:je kan de uitlaat kopen op http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; of via Ronnieb hier op het forum , die maakt je wel een leuke prijs. Ik heb de mijne via Ronnieb