Andere hobby's buiten quad's?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
elooijenga
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Andere hobby's buiten quad's?

Bericht door elooijenga »

Leuk spul he. Heb zelf nog een tijdje met een Parrot Drone gevlogen. Ook leuk, behalve de besturing.

Verstuurd vanaf mijn ASUS Transformer Pad TF300TG met Tapatalk HD
Arctic Cat XR 700 Limited
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

Inderdaad. Heb ook nog enkele indoor heli's gehad, maar echt de goedkoopste ervan. Die hubsan vindt ik prijs kwaliteit ontzettend goed, heb er al serieuze uurtjes mee gevlogen, en gecrasht natuurlijk :-)
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

heb er zelf ook 2 een grote 4kanaals enkelblads van 9 tientjes en een een kleine indoor heli 4kanaals die was iets duurder, een blade MCX2. echt een geweldige heli als je het wil leren. je kunt zo je remote op tafel leggen en je heli laten hoveren in de lucht.
de grote doet het ook goed maar is nog niet zo simpel om hem in bedwang te houden.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

Nog mensen die fitnessen/BB ?
Ik ben nu een dik half jaar thuis bezig, goed aan het knallen...Heb het een paar jaar terug nog gedaan (ongeveer 3 jaar) zonder voedings schema en met 1 rustdag per week...Schoot dus helemaal niet meer op, helemaal geen motivatie meer...
Nu doe ik het 3x per week gewoon goed, telkens rustdag er tussen, split-schema.

Ik werk vooral met losse gewichten, zoals je kan zien. Dat toestel rechts op de foto gebruik ik alleen maar voor rug-borst (bepaalde oefeningen).
Absoluut niet het beste materiaal, maar goed genoeg voor mijn doel einden :wink: Geleidelijk aan wat uit breiden met 2dehands materiaal en dan komen we er wel. Vandaag die (simpele) bench press gekocht trouwens. In totaal heb ik ongeveer voor een 150kg schijven denk ik...

Afbeelding
how to screenshot on windows 7
Afbeelding
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

nice,, heb t vroeger lang gedaan maar ondertussen zijn de spieren van m,n borst naar m,n buik verzakt :D
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

dat gevoel ken ik tjobbie begin ook een buikje te krijgen door de jaren maar heb gebrek aan tijd om te trainen en discipline en karakter moet je ook hebben in zo dingen anders blijft het niet duren :oops:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

discipline en karakter is een belangrijk iets idd.
ze zeggen dat sporten gezond is,, maar ik neem toch liever geen risico :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
jumper2110
Quadracer
Quadracer

Bericht door jumper2110 »

Ik doe het vanaf oktober zo'n 3/4 keer per week, in de fitness wel. Met een kameraad die al langer gaat en me de oefeningen kan uitleggen. Ik wilde gwn wat meer body, maar het is best verslavend :p
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

Is verslavend, inderdaad :D
Ik heb ongeveer 2 jaar in een gym getraind, had zeker zijn voordelen, maar in de winter was het leeg, en in de lente een stormloop. Dan had ge altijd wel de 1 of andere idioot die wat zat aan te modderen op een toestel dat ik nodig had :) Maar het was gezellig, socialer,.... Nu kan ik veel dingen nog niet doen wegens gebrek aan materiaal, maar goed het is beter dan niks.
rayuutkuuk
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rayuutkuuk »

Ik fitness 3maal in de week en twee keer cardio training voor conditie. Het is verslavend maar ik voel me er goed bij
Marijn
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Marijn »

Ik fitness nu ongeveer 2 jaar, 3a4 x per week.
Redelijk intensief met voedingsschema en fitness schema momenteel!

Gaat goed, maar soms is het moeilijk om motivatie te vinden. Maar als ge dan naar foto's kijkt van vroeger en nu dan bende toch trots en blijfde door gaan ;)

Volgende maand begin ik terug met cutten en wil ik een vetpercentage van 7 a 8 % halen ( zit nu op 12%) Zal heel zwaar zijn en heel goed op het eten letten, maar dan komt er eindelijk de six-pack door :D

Zou zeggen, blijven doorzetten. Het duurt lang eer ge echt resultaten ziet maar eenmaal die er zijn stopte nimeer :bier:
One life, live it !
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

jumper2110 schreef:Ik doe het vanaf oktober zo'n 3/4 keer per week, in de fitness wel. Met een kameraad die al langer gaat en me de oefeningen kan uitleggen. Ik wilde gwn wat meer body, maar het is best verslavend :p

Jumper2110: before and after foto's?
:spieren:

Tot vrijdag!!

Groeten Thomaz
Carlovdw
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Carlovdw »

Zetel verwarmen
YOLO
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Heeft iemand een Dji Phantom?
Quadcopter?
Het zou mijn eerste quadcopter worden.

Lijkt mij wel wat ..
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

Lijkt mij ook wel wat....
Maar ik zou toch eerst een instap modelleke kopen :D
Als het niks voor u is, zit ge ermee. Ik weet niet of er een breed publiek is als ge besluit hem te verkopen ofzo..
Plaats reactie