Sixman's Gytr 700se + raptor 660R project p15
Re: Sixman's Gytr 700se foto's pag. 10-11
oee waar zijn de fp's die mij gek maakten ??
zijt maar gerust miguel.....kga u hiermee nog zotter maken...
@ Kris..... jah, de hoogste bieder.... neeje, ik heb je niet onder de duiven geschoten é, ten eerste, je hebt geen duiven en ten tweede, ik heb het je gevraagd aan de telefoon.
ik heb toch een 5 -tal uren bezig geweest met korrel 320, korrel 400 en dan een paar uurkes met staalwol om te eindigen met polierpasta en boormachien met polierdoek.
het resultaat mag gezien worden aangezien ze echt zwart gebakken waren.
de dempers waren ietwat ingebeten van modder en natriumresten en op het eerste gezicht dof en mat...
maar ik kom er wel.... nog een paar keer erop schuren en polijsten zijn deze schatjes weer bling bling
@ Kris..... jah, de hoogste bieder.... neeje, ik heb je niet onder de duiven geschoten é, ten eerste, je hebt geen duiven en ten tweede, ik heb het je gevraagd aan de telefoon.
ik heb toch een 5 -tal uren bezig geweest met korrel 320, korrel 400 en dan een paar uurkes met staalwol om te eindigen met polierpasta en boormachien met polierdoek.
de dempers waren ietwat ingebeten van modder en natriumresten en op het eerste gezicht dof en mat...
maar ik kom er wel.... nog een paar keer erop schuren en polijsten zijn deze schatjes weer bling bling
- yamahakoppel
- Quad GOD
neen je hebt niet onder mijn duiven geschoten je mag altijd komen op mijn werk want die 30 stuks schijten al vol
dat was ook de reden dat mijn bod laag was op deze uitlaten
ik had de foto's in detail en heb u ook gezegt dat ze aangetast waren maar voor die prijs kun je er ook nog wat aan werken
dat was ook de reden dat mijn bod laag was op deze uitlaten
ik had de foto's in detail en heb u ook gezegt dat ze aangetast waren maar voor die prijs kun je er ook nog wat aan werken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
true kris......
maar ze zijn mooi geworden en voor iemand die niet weet hoe je deze moet opkuisen is het woord "nieuwstaat" in de advertentie van de verkoper iets te nauw gekeken..... niettemin, ik heb een goeie koop gedaan en de verkoper was erg aangenaam, jammer dat we daar een quader minder hebben...
maar ze zijn mooi geworden en voor iemand die niet weet hoe je deze moet opkuisen is het woord "nieuwstaat" in de advertentie van de verkoper iets te nauw gekeken..... niettemin, ik heb een goeie koop gedaan en de verkoper was erg aangenaam, jammer dat we daar een quader minder hebben...
ja dimi
ze zin de max vent :d ge goat ze ke moen komen showen eeee
mijnen is bijna af kunnen dan es ritje maken ee
ze zin de max vent :d ge goat ze ke moen komen showen eeee
mijnen is bijna af kunnen dan es ritje maken ee
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
sponserd by : didoreklame roeselare
nog zotter ?? 1 ding is zeker gij rijd NIET meer voor mijsixman schreef:zijt maar gerust miguel.....kga u hiermee nog zotter maken...
twins! haha zeer mooie 700's
Yamaha YFZ480Build in progress
efkes een update......
aangezien die rode beugels op iedere foto een roze uitstraling verkregen.....en ik me daarbij een beetje " gay-ish " bij voelde.....niet dat ik iets tegen gay-men heb, ben ik met kwast en verf er tegenaan gevlogen......
een beetje groen accenten erbij en nieuwe logo's van Barker aangevraagd bij die mensen in de States....
aangezien die rode beugels op iedere foto een roze uitstraling verkregen.....en ik me daarbij een beetje " gay-ish " bij voelde.....niet dat ik iets tegen gay-men heb, ben ik met kwast en verf er tegenaan gevlogen......
een beetje groen accenten erbij en nieuwe logo's van Barker aangevraagd bij die mensen in de States....
heel netjes met dat groen past heel mooi bij het geheel
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Dik in orde
ietske te hard geremd in de garage..........
den nieuwe achterbumper zit er ook op....
en op die bumper komt mijn nieuw plaatje....
den nieuwe achterbumper zit er ook op....
en op die bumper komt mijn nieuw plaatje....
is die eerste foto echt?
of is da getrukeerd, me deodorant en een vuurtje of fotoshop ofzo?
mooi gdaan met die plaat , enkel jammer dat het nu van die gigantische nummerplaten zijn hé!
grtz
of is da getrukeerd, me deodorant en een vuurtje of fotoshop ofzo?
mooi gdaan met die plaat , enkel jammer dat het nu van die gigantische nummerplaten zijn hé!
grtz
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Nee natuurlijk niet echt gewoon wat benzine op de grond schudden en dan aansteken
Maar ziet er goed uit zo met dat kenteken
Maar ziet er goed uit zo met dat kenteken
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!