Pagina 12 van 35
Geplaatst: zo 19 dec, 2004 22:37
door Teunie
Zie er professioneel uit allemaal! Petje af! Benieuwd naar het eindresultaat!
Geplaatst: ma 20 dec, 2004 15:17
door Frank MB
Mooi sloot, let alleen op dat je kappen met bepaalde verf spuit speciaal voor kappen. Want anders bladdert je verf er zo weer vanaf. En als je je buddyseat ook verandert, gebruik dan niet dat harde plastic voor de zijkant. Dat gaat namelijk scheuren en dan gaat je vel ertussen zitten. Dat is geen pretje.
Geplaatst: ma 20 dec, 2004 15:33
door Vyrena
Tegenwoordig heb je tohc verf dat flexibel is ofzo. Gewoon bij een proff. iemand doen, kost wel meer maar het resultaat mag er zijn!
(mijn kappen zijn namelijk net terug en ze zijn echt mooi)
Geplaatst: ma 20 dec, 2004 17:11
door Rik350
Die oranje accenten kan je gewoon laten uitsnijden op vinyl dan zo'n gripgear zadel en je bent klaar als je oranje decals wilt laten snijden neem je maar contact met me op ik kan dat regelen maar alleen eenkleurig ze worden dan uitgesneden door een plotter.
Geplaatst: di 21 dec, 2004 00:06
door kawagaski
ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
Geplaatst: di 21 dec, 2004 00:22
door Rik350
Ik ben hier ook wel bang voor dat ie alles krom trekt maja zien is geloven he. En zie het niet als bemoeien maar als wijze raad. Hij kan nu nog diengen anders doen strax zit ales in elkaar trekt ie alles verrot kan je overnieuw beginnen.
Geplaatst: di 21 dec, 2004 08:50
door Teunie
kawagaski schreef:ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
Ik vind je advies zeer nuttig!
Geplaatst: di 21 dec, 2004 17:04
door SlOoT
Teunie schreef:kawagaski schreef:ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
Ik vind je advies zeer nuttig!
Ik ben van dezelfde mening, ik stel je advies zeer op prijs
De ophangingen krijgen nog wel wat versteveging, want ik heb namelijk nog een aantal driehoekjes gemaakt die eronder komen. Maar de ophangingen zullen bij ons denk ik niet zo gauw kapot gaan omdat het blok ook rust op het frame zelf, het blok "ligt" namelijk gewoon op het frame en daar komt ook nog een ophanging voor het onderste ophangings punt van het blok. Maar we zullen wel zien het het gaat
Geplaatst: di 21 dec, 2004 18:02
door Ralph
Het blok ligt letterlijk op het frame??
Geplaatst: di 21 dec, 2004 18:03
door SlOoT
Ralph schreef:Het blok ligt letterlijk op het frame??
Op een paar punten ligt ie op het frame ja, is dat erg dan ??
Geplaatst: di 21 dec, 2004 18:06
door Ralph
Dan heb je toch niets meer aan de rubbers waar hij in moet hangen?
Geplaatst: di 21 dec, 2004 18:08
door SlOoT
Ralph schreef:Dan heb je toch niets meer aan de rubbers waar hij in moet hangen?
We hebben ook geen rubbers genomen verder, alleen achter zitten 2 rubber schijfjes, maar dat zal wel niet veel helpen. Denk niet dat rubber blokjes ofzo nodig zullen zijn.
Geplaatst: di 21 dec, 2004 18:10
door Teunie
Hij gaat anders wel enorm trillen ben ik bang...
Geplaatst: di 21 dec, 2004 18:13
door SlOoT
Zal een 640 zo veel meer gaan trillen als een 440 dan ??
Geplaatst: di 21 dec, 2004 18:14
door Teunie
Hoe groter de cilinderinhoud hoe meer hij trilt