tuning project raptor 700r

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door yamahakoppel »

vandaag ritje gemaakt in de ardennen maar na een kein accidentje is het dus weer tijd voor wat veranderingen :oops: dringend !
de achterste velg tijdens een drift controle verloren en borduur geraakt
Afbeelding
de voorste heeft lichte krassen op de rand maar is al uitgepolijst de achterste wordt bijgefreest en gepolijst zodat het terug mooi glad is spijtig blijft je het wel zien gelukkig is de velg niet krom
nerfbar weeral gescheurt
Afbeelding
een stuk kader afgebroken door bijgeplaatste kettingrol en een hoge vluchtheuvel
Afbeelding
quad gaat binnen bij FP voor andere uitlaat speciaal op maat gemaakt en krijgt dan ook andere ophanging zodat ik die kettingrol niet meer nodig heb, ook komt hij op een andere rij hoogte te liggen zodat de grondspeling terug wat meer wordt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door airwolf »

oei kris das minder
maar zolang dat je het kan maken is het goe!
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door yamahakoppel »

spijtig nog geen tijd gehad om de quad te repareren met pa zijn werk ongeval, zit ik tot over mijn oren in het werk :x hij was van 4m gevallen gelukkig maar een gebroken been en enkel verbrijzeld zou na 6 maanden terug de oude zijn maar door een kleine medische fout zit de ijzeren plaat mis en moet die dus terug verwijderd worden en hij is ook geen 20 meer :lol: een mens van 57 doet er al iets langer over om te revalideren en hebben op het werk een nieuwe produktie lijn met de nodige kinderziektes waardoor de hobby wat stil ligt :( maar na regen komt zonneschijn zeggen ze toch dat de zon maar rap gaat schijnen voor mij back on topic

ben bezig aan een nieuwe achterbumper en wat andere :idea:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door airwolf »

oei das minder
dat hij maar vlug geneest dan!
en post maar rap fotokes!!
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door Zakie »

WAUW eght mooi , ik kwijl gewoon (effe zakdoekje pakken) :applaus: :bier: :crosser: Yahama van het jaar 2009 :buig:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
sprot
Quadrider
Quadrider
Berichten: 436
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 22:18
Locatie: Herentals

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door sprot »

Veel beterschap aan uwe pa gewenst,zodat ge sneller op uwe quad kunt zitten hé :D

Grtz
Sprot
-->Raptor 700 SE<--
<------LTZ400------>
viewtopic.php?t=22986
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door Haagje »

ey beterschap aan je pa dan maar.
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door yamahakoppel »

heb vandaag even een maat zijn achter velgen geruild hij wou eens voelen wat zo maxxis spears zeiden in de regen en heb nu zijn innova's op liggen niet normaal elke bocht volledig dwars als je 1 jaar de spears gewoon bent en dan terug 0,0 % grip bij felregen weer :shock: miss wat overdreven maar zal niet veel meer zijn :lol: heb mij UITGELEEFD :applaus: en den andere mij maar zot verklaren tegen 60 driftend door de bochten hij zelf heeft miss 1500 km met zijn quad heeft dus weinig of geen ervaring. Vorige week ook gaan rijden hij moest mij laten gaan want durfde mij niet volgen heb dan ook even op zijne gereden veren stonden te zacht naar mijn zin, helt in de bochten en dan geen grip vanachter, op droog wegdek gooide ik hem dwars door de bochten maar hij zegt ook spears SUPER grip :applaus: volgende week gaan we terug ruilen maar ik ga mij deze week amuseren :lol:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door Zakie »

geniet er van :bier: en ieder zijn eigen smaak banden he :crosser:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
90tom84
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 27 apr, 2009 18:12

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door 90tom84 »

echt mooi geworden :)
zie er ook echt uit als een krachtpatser :buig: :crosser:
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door Haagje »

Ben benieuwd Kris :D

PS: hoest met de A armen??
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door yamahakoppel »

heb vandaag nog eens gebeld naar jumpingjet zijn onderweg :? nog altijd :? heb de mail gekregen die hij van zijne leverancier gekregen heeft en een trakking nr hoop ze voor vrijdag te hebben want ze gaan op verlof en hoopte met het verlengde weekend wat te kunnen sleutelen :p marco brengt ze persoonlijk als hij ze dees week nog heeft hij vindt het ook ambetant maar is al blij dat ik maar om de 3 dagen bel :lol: hij heeft iemand die elke dag belt voor zijn onderdelen zegt hij
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door yamahakoppel »

ik ben nog eens begonnen met polijsten even de hubs gedaan en ben nu bezig aan mijn achteras zag er niet uit de cromé is nu overal aan het los komen had hem in de winter niet afgespoten na een rit te lui :oops: eigen schuld moet de gevolgen maar dragen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en een foto van de as
Afbeelding

ik heb de wielen en de hubs afgenomen zodat ik vrije ruimte heb en de quad in zijn 5de en starten maar :D voor de veiligheid heb ik maar een grote ventilator voor de quad gezet zodat hij toch nog voldoende wind door zijn radiator krijgt voor hem te koelen word maar een 85° en kan dus op mijn gemak schuuren was met korrel 400 begonnen maar heb mij maar direct een korrel 60 gaan halen want al die puntjes en oneffenheden :chagarijn: :idea: heb zelfs een groot deel met de vijl gedaan wat merkelijk goed ging foto's van het geheel volgen nog
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door Haagje »

Ziet er super uit kris :P

Als je klaar bent met je as mag je bij mij verder gaan :lol:
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: tuning project raptor 700r

Bericht door yamahakoppel »

ja michel zal u komen helpen jij schuren ik kijken :lol: ik hou van werken kan er uren naar staan kijken

hier een paar foto's van het geheel de as is nog niet helemaal naar wens maar ga zien hoe breed hij komt met mijn A-armen komt miss een andere op breder
Afbeelding
hij is nu 1.49 m breed van achter en van voor 1.32 m
Afbeelding
voor zij die denken amai die ligt hoog heb hem opgekrikt maar lag vorige week 20 cm in zijn geheel van de grond
Afbeelding
Afbeelding
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie