Yannick's new Mean Green Machine...
-
- Quadrider
Re: Yannick's Blue Rappy 700
Voila, heeft wel iets langer geduurd, maar dan toch uiteindelijk wat foto's van de nieuwe bumper
Ik vind het zelf heel geslaagd, direct een heel ander snuitje.
Voor:
Na:
Grtzzzz
Yannick
Ik vind het zelf heel geslaagd, direct een heel ander snuitje.
Voor:
Na:
Grtzzzz
Yannick
-
- Quadverslaafde
Staat hem zeer schoon !
Mooie quad maar wat ik me afvraag, ooit de voorveren al eens volledig ten einde ingeduwd ?
of bij de montage de eerste keer ze gemonteerd zonder de spiraal veer er in, en de volledige slag getest?
of bij de montage de eerste keer ze gemonteerd zonder de spiraal veer er in, en de volledige slag getest?
Ziet er netjes uit yannick
-
- Quadrider
Nee, dit heb ik niet getest, de veren staan zo hard dat ze bijna niet bewegen als ik erop zit, denk dat ze maximum 2 cm inzakken, dus schrik om de grond te raken heb ik nietLewis schreef:Mooie quad maar wat ik me afvraag, ooit de voorveren al eens volledig ten einde ingeduwd ?
Waarom moet ik dit testen? Ben wel nieuwsgierig nu...
@ de rest, merci voor de reacties
Grtzzz
schoon yannick!
nu wil ik toch ook wel weten waarom je dat allemaal moet testen
nu wil ik toch ook wel weten waarom je dat allemaal moet testen
omdat uw armen minumun de slag van uw veren nog vrij moeten kunnen bewegen. bekijk die baljoints eens wat denk je wat er gaat gebeuren als die op het einde van hun kunnen zitten, en dan nog een slag je verder, ja dan worden die gewoon uitelkaar gevrongen,en ja dat gaat vrij vlotjes als ze wat slijtage krijgen.en dan wil ik er niet bij zijn. succes!
nu wil ik toch ook wel weten waarom je dat allemaal moet testen [/quote]
Voor mij moet je echt niks testen hoor,maar als je het test en je kent dan nog wat van tecniek zullen er vele zijn die gaan verschieten.
Voor mij moet je echt niks testen hoor,maar als je het test en je kent dan nog wat van tecniek zullen er vele zijn die gaan verschieten.
-
- Quadrider
Dit heb ik allang in de gaten kerel, daarom dat er een ander setje volledig regelbare armen ook nog op komen. Daar ben ik nu volop mee bezig, maar wou het nog even stil houden.Lewis schreef:omdat uw armen minumun de slag van uw veren nog vrij moeten kunnen bewegen. bekijk die baljoints eens wat denk je wat er gaat gebeuren als die op het einde van hun kunnen zitten, en dan nog een slag je verder, ja dan worden die gewoon uitelkaar gevrongen,en ja dat gaat vrij vlotjes als ze wat slijtage krijgen.en dan wil ik er niet bij zijn. succes!
-
- Quadrider
Er komt nog een kleine update aan, heb mijn zadel binnen gedaan voor een nieuw overtrekje. Ben hem wel een week kwijt, maar met dit weer kom ik toch nie buiten. Dus is een ideaal moment. Foto's zullen dan wel volgen.
Grtzzzzz....
Grtzzzzz....
aha een wandelingske gedaan tot bij sabrina
-
- Quadrider
idd, had da al ff in mijne kop, gisterenavond had ik tijd, dus wrm nie hè. Geluk dat die man die ze maakt net daar was, dus ik heb hem helemaal naar mijn zin, beetje een specialeke , maar da zult ge dan wel zien hoe en waairwolf schreef:aha een wandelingske gedaan tot bij sabrina
Grtzzz
Da gaat er sowieso goed uit zien.
Ik heb het zadel van mijn banshee net terug, en ik moet zeggen dat hem helemaal is zoals ik wou.
En goede kwaliteit.
Ik heb het zadel van mijn banshee net terug, en ik moet zeggen dat hem helemaal is zoals ik wou.
En goede kwaliteit.
-
- Pro Quadrider
mooi bumper
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;