welke quad kopen?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: welke quad kopen?

Bericht door jary »

Jason McCoy schreef:marktplaats. onderdelen van barossa zijn niet duur. Veel van een Yamaha blaster past er op het frame
Kan niet gelijk iets vinden ,wellicht komt dat wel regelmatig voorbij,

zag trouwens deze ook voorbij komen..lekker zonder helm op de blaster,

Yamaha blaster 200cc 2takt KENTEKEN!!!!

Met Gordel geen helmplicht

Quad heb ik pas helemaal na gekeken alles is in orde

Met kenteken en papieren !!!!!

Starte en lopen!!

Beller is sneller

Bouwjaar 1999, ingevoerd in 2009, laatst op naam gezet 19-03-2015 en 12 eigenaren gehad in 6 jaar tijd :shock:
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

blasters zijn ook instapmodel quads. Daarbij komt dat quads hobbiematig worden gebruikt. Dus word er heel wat af gewisseld tussen diverse quads. Een quad is geen auto waar je 6 jaar mee doet!!!

Maar een blaster met kenteken voor 1000 kan niet. Die kost je 2500 ofzo.

Je moet echt ophouden met kenteken check en dan denken goh 6 eigenaren. Das niet belangrijk. Je moet ook niet telkens vanalles vergelijken en dan vragen stellen want je hebt al zoveel info in je topic verzameld dat je nu wel zou moeten weten wat voor jou de beste keus zou zijn. En dat is een Barossa, die valt in je budget, zijn er zat etc etc. Dus zoek er 1 op die je aanstaat, stel de verkoper geen honderden vragen maar wees geinteresseerd. En is t iets te duur dan spaar je door. Maar deze sport kost serieus geld en dat moet je goed begrijpen. Maar zoals je nu telkens reageert lijk je een beetje een 14 jarige ofzo.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
PimSmeets
Quadrider
Quadrider

Bericht door PimSmeets »

14 jarige geest gevangen in een volwassen lichaam.

Door met een heupgordel op een quad te gaan rijden wil hij die 14 jarige geest uit zijn volwassen lichaam laten ontsnappen ;-)
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jary »

Kijk Ik woon gewoon te ver overal vandaan. zag nu een mooiste staan voor 750 in Groningen. helaas 6 uur rijden bij mij vandaan.

als hij binnen een straal van 100km was en het mij 50 euro had gekost om hem naar huis te halen was ik er vandaag nog omgegaan,dan had ik voor 800 euro een barossa thuis gehad met alles erop en eraan die goed loopt,nerfbars,RVS uitlaat.spiegels etc etc.. baal hier echt zo verschrikkelijk van...

Barossa 250 CC quad, super geluid trekt snel op topsnelheid rond de 100 km staat op weg banden en is voorzien van kenteken

Afbeelding

en let maar op ,deze is zo verkocht!!!
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Yair »

Als je hem toch wil dan ga je er toch gewoon heen? Dan ben je een dag onderweg en wat dan nog?
Het hoort er ook een beetje bij vind ik.
Easy Quadrider

Bericht door jary »

Yair schreef:Als je hem toch wil dan ga je er toch gewoon heen? Dan ben je een dag onderweg en wat dan nog?
Het hoort er ook een beetje bij vind ik.
een dag en een nacht denk ik, 6 uur heen en 8 uur terug met de quad en dan nog stoppen onderweg enz..maar Ja natuurlijk wil ik hem wel hebben,alleen is hij dan niet goedkoop meer.je hebt op zich wel gelijk ,is allemaal leuk..maar dit is het andere uiterste van Nederland voor mij ,dan komt er een overnachting bij in een hotel en kan ik net zo goed dichterbij een Barossa kopen voor 500 euro meer waar ik bij deze de kosten voor het halen aan moet gaan spenderen.

ik wil echt een quad,zit er hele dagen mee in mijn hoofd maar de prijs moet zoals deze zijn en dan nog eens niet te gek ver weg ook anders zijn de kosten voor het halen straks nog duurder dan de quad zelf. als jullie iets voor mij weten of zien .ik woon helemaal onderin zeeland tegen belgie aan.de stad Gent is hier 30 minuten rijden vandaan.kijk maar eens op de kaart,misschien hebben jullie dan een beetje beter beeld van hoe ver het is met de rest van nederland... ik kom uit een uit een stukje god vergeten land tussen belgie en nederland in overal ver vandaan, en hier rijd ook niemand quad,
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Yair »

Heb je al is op kapaza.be e.d. gekeken?
Misschien kan je in BE wel een mooie Barossa vinden voor weinig, moet je hem alleen nog hier imvoeren.
Easy Quadrider

Bericht door jary »

Yair schreef:Heb je al is op kapaza.be e.d. gekeken?
Misschien kan je in BE wel een mooie Barossa vinden voor weinig, moet je hem alleen nog hier imvoeren.
Ja daar had ik ook al aan gedacht, maar wat kost me invoeren in totaal?? en kan ik er dan wel verzekerd mee naar huis rijden als ik hem in belgie ga ophalen met belgisch kenteken..?

overigens zit ik er ook nog eens mee dat het dichtstbijzijnde rdw keurings station voor mij 100km verderop is.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Teveel want dan moet je dr 1 vinden voor 450 a 500 euro die helemaal goed is. Een Barossa is dat niet waard om al die moeite te doen.
Zoek iemand die dr 1 verkoopt en hem ff komt brengen anders
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Jack
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Jack »

Wat een vermoeiend topic zeg!
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jary »

Jason McCoy schreef:Teveel want dan moet je dr 1 vinden voor 450 a 500 euro die helemaal goed is. Een Barossa is dat niet waard om al die moeite te doen.
Zoek iemand die dr 1 verkoopt en hem ff komt brengen anders
Dat is op zich ook wel een goed idee. tegen betaling wil ik wel laten brengen als de koper dat ziet zitten natuurlijk,maar iemand uit groningen zal dat denk ik niet gauw gaan doen. of hij vraagt misschien ook 500 euro als die speciaal naar hier moet komen en weer terug..moet dan dus dichterbij zijn en dan is brengen waarschijnlijk niet nodig als het niet te gek ver is,of hij moet het willen doen omdat die toch in de buurt moet zijn. heb ik al gevraagd trouwens aan een paar, maar ja ze moesten hier niet zijn. ik kon wel van iemand een aanhangwagen lenen die de quad ook verkocht,290km verderop, maar daar schiet ik ook niks mee op natuurlijk..heb trouwens ook geen trekhaak achter mijn Renault twingo en ken ook niemand die dat wel op zijn auto heeft.
PimSmeets
Quadrider
Quadrider

Bericht door PimSmeets »

Jack schreef:Wat een vermoeiend topic zeg!
Zeg dat!!!!
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jary »

kreeg net bericht van verkoper van de gele quad, was na een uur dat die erop stond al verkocht.ik wist het wel ,voor 750 kopen de mensen zo'n ding wel gelijk...

Jason mCoy ,750 voor jou barossa dan ook? en dan 50 euro voor het brengen? :mrgreen:
Afbeelding
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Yair »

Dit is wel een beetje triest...
Easy Quadrider

Bericht door jary »

Was maar met een knipoog hoor,ik weet ook wel dat hij hem niet weg doet voor dat geld..maar Kan er nu toch echt eindelijk eentje kopen op nederlands kenteken voor 750.inclusief helm en slot zelfs :buig:
volgende week ophalen en verslagje maken.tís deze geworden.. :p mooitje toch?
Afbeelding
Gesloten