###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quadverslaafde
UPDATE
Hier een nieuwe update , vandaar ook de titelnaam , ik weet gek zijn doet geen pijn , ik heb dit op nog geen enkele quad gezien , ge moet ervan houden
Ik heb me chroom stieren horens gekocht hier de foto's :
aangezien dat ik gaten had gemaakt voor de handkappenbeugels heb ik pinnen gemaakt voor erin te plaatsen en laten vergulden met 24KT :
enjoy !
Hier een nieuwe update , vandaar ook de titelnaam , ik weet gek zijn doet geen pijn , ik heb dit op nog geen enkele quad gezien , ge moet ervan houden
Ik heb me chroom stieren horens gekocht hier de foto's :
aangezien dat ik gaten had gemaakt voor de handkappenbeugels heb ik pinnen gemaakt voor erin te plaatsen en laten vergulden met 24KT :
enjoy !
-
- Quadverslaafde
-
- Pro Quadrider
:roflol: ziet er wel flashy uit
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
- yamahakoppel
- Quad GOD
ziet er echt tof uit
maar staat die wel 100 % recht of wel is dat omdat de foto beetje schuin getrokken is
ik zat ooit met het gedacht om zo een grote echte koe hoorn zoals in sommige vrachtwagens als voorbumper te zetten maar tijgetje wou dat niet op de warrior dus idee in de kast of voor de 700
maar staat die wel 100 % recht of wel is dat omdat de foto beetje schuin getrokken is
ik zat ooit met het gedacht om zo een grote echte koe hoorn zoals in sommige vrachtwagens als voorbumper te zetten maar tijgetje wou dat niet op de warrior dus idee in de kast of voor de 700
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadverslaafde
Da ziet er zeer net uit.
Wel jammer dat ik de eerste foto niet kan zien.
Wel jammer dat ik de eerste foto niet kan zien.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde
bedankt cobby , hier hebt ge de link van de eerste foto : http://img339.imageshack.us/img339/3033 ... 001pc4.jpg