Nu alleen nog het snuitje ook grijs laten spuiten en dan zit het er op qua lakwerken.
Ik ga proberen om vanavond foto's te plaatsen. En er is ondertussen nog een nieuwe update besteld, maar daar ga ik nog niks over lossen
Grtzzzz

Heb ik al nagekeken, zitten er niet in. Heb zelfs een ijzeren buis van 2 m op de sleutel geschoven, dan kunt ge immens veel kracht erop zetten... en nog niks...vanpee jelle schreef:bij de 660 steken er in de borg moeren van de as 2 inbusjes en als je die niet lost krijg je er ook geen beweging in anders eens kijken of er zo geen in zitten.
grtz jelle

maak ze eens warm er zit zeker witte locktite tussen warm ze eens goed op met een warme luchtblazer dat zou al voldoende moeten zijn anders de gasbrander erop.YannickSantermans schreef:Heb ik al nagekeken, zitten er niet in. Heb zelfs een ijzeren buis van 2 m op de sleutel geschoven, dan kunt ge immens veel kracht erop zetten... en nog niks...vanpee jelle schreef:bij de 660 steken er in de borg moeren van de as 2 inbusjes en als je die niet lost krijg je er ook geen beweging in anders eens kijken of er zo geen in zitten.
grtz jelle

Heb ik ook geprobeerd, tevergeefs. WD 40 ingespoten en goed laten intrekken... nog niks...NHke schreef:Wel, toevallig heb ik gisteren ook een nieuwe as gestoken.. De ex Nduro van Kevin..
Mijn moeren zaten ook goed vast ze van die hubs.. Alle 2 de borgpennen eruit gedaan, de rakkenjak erop en een buis van ne meter erop..
Met gevoel hem proberen los te trekken en ineens "kling" ze kwam los.. Ze kunnen inderdaad zeer vast zitten ze
De grote moer op mijne as was een piece of cake om deze te verwijderen, 2 inbussen eruit, en die grote moer kon ik met gemak met de hand losdraaien...
vanpee jelle schreef:maak ze eens warm er zit zeker witte locktite tussen warm ze eens goed op met een warme luchtblazer dat zou al voldoende moeten zijn anders de gasbrander erop.YannickSantermans schreef:Heb ik al nagekeken, zitten er niet in. Heb zelfs een ijzeren buis van 2 m op de sleutel geschoven, dan kunt ge immens veel kracht erop zetten... en nog niks...vanpee jelle schreef:bij de 660 steken er in de borg moeren van de as 2 inbusjes en als je die niet lost krijg je er ook geen beweging in anders eens kijken of er zo geen in zitten.
grtz jelle
grtz jelle