Yannick's new Mean Green Machine...

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

Re: Yannick's Blue Rappy 700

Bericht door YannickSantermans »

Voila se, zadelke is terug hier, ziet er top uit al zeg ik het zelf :engel:
Nu alleen nog het snuitje ook grijs laten spuiten en dan zit het er op qua lakwerken.
Ik ga proberen om vanavond foto's te plaatsen. En er is ondertussen nog een nieuwe update besteld, maar daar ga ik nog niks over lossen :D

Grtzzzz
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

Hier dan wat foto's van de nieuwe zadel, is wel met gsm getrokken, dus de foto's zijn niet zo goed.
Afbeelding
Afbeelding
Ondertussen ben ik volop bezig aan de volgende update (niet diegene waar ik nog niets over vertel :) ) ---> achteras van MX Force, komt ie nog een stukje breder :D
Het enige probleem is dat ik geen enkele beweging in die **** borgmoeren van de originele achteras krijg, die zijn in 3 jaar nog nooit los geweest. Woensdag heb ik pas een klopper ter mijn beschikking, zolang ik die nie heb krijg ik ze nie los :verymad:
Iemand een tip hoe ik ze mss wel los kan krijgen met gewone sleutels?

Grtzzz
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

schoon hoeske yannick!
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Heel sjiek u zadel yannick :applaus: doe zo verder :wink:
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

bij de 660 steken er in de borg moeren van de as 2 inbusjes en als je die niet lost krijg je er ook geen beweging in anders eens kijken of er zo geen in zitten.

grtz jelle
raptor 660 power
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

vanpee jelle schreef:bij de 660 steken er in de borg moeren van de as 2 inbusjes en als je die niet lost krijg je er ook geen beweging in anders eens kijken of er zo geen in zitten.

grtz jelle
Heb ik al nagekeken, zitten er niet in. Heb zelfs een ijzeren buis van 2 m op de sleutel geschoven, dan kunt ge immens veel kracht erop zetten... en nog niks...
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

bij originele as raptor 700 zitten normaal wel 2 kleine inbus schroefjes in de grote moer was deze ook vergeten heb dus mijn schroefdraad kapot gedraaid maakt niks uit omdat ik toch een nieuwe as stak

mijn as zat er nog maar 1 jaar onder kreeg die gelukkig wel goed los
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

ja, maar het zijn de 2 borgmoeren van de hubs. die grote gaat prima los en die 2 inbussen heb ik ook gezien. Hoe heb jij die toen los gekregen? Gewoon met een sleutel?
NHke
Quadrider
Quadrider

Bericht door NHke »

Wel, toevallig heb ik gisteren ook een nieuwe as gestoken.. De ex Nduro van Kevin..

Mijn moeren zaten ook goed vast ze van die hubs.. Alle 2 de borgpennen eruit gedaan, de rakkenjak erop en een buis van ne meter erop..

Met gevoel hem proberen los te trekken en ineens "kling" ze kwam los.. Ze kunnen inderdaad zeer vast zitten ze :)
De grote moer op mijne as was een piece of cake om deze te verwijderen, 2 inbussen eruit, en die grote moer kon ik met gemak met de hand losdraaien...
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

YannickSantermans schreef:
vanpee jelle schreef:bij de 660 steken er in de borg moeren van de as 2 inbusjes en als je die niet lost krijg je er ook geen beweging in anders eens kijken of er zo geen in zitten.

grtz jelle
Heb ik al nagekeken, zitten er niet in. Heb zelfs een ijzeren buis van 2 m op de sleutel geschoven, dan kunt ge immens veel kracht erop zetten... en nog niks...
maak ze eens warm er zit zeker witte locktite tussen warm ze eens goed op met een warme luchtblazer dat zou al voldoende moeten zijn anders de gasbrander erop.

grtz jelle
raptor 660 power
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

NHke schreef:Wel, toevallig heb ik gisteren ook een nieuwe as gestoken.. De ex Nduro van Kevin..

Mijn moeren zaten ook goed vast ze van die hubs.. Alle 2 de borgpennen eruit gedaan, de rakkenjak erop en een buis van ne meter erop..

Met gevoel hem proberen los te trekken en ineens "kling" ze kwam los.. Ze kunnen inderdaad zeer vast zitten ze :)
De grote moer op mijne as was een piece of cake om deze te verwijderen, 2 inbussen eruit, en die grote moer kon ik met gemak met de hand losdraaien...
Heb ik ook geprobeerd, tevergeefs. WD 40 ingespoten en goed laten intrekken... nog niks...
En die grote moer is idd piece of cake, kon zo met de hand los :)
vanpee jelle schreef:
YannickSantermans schreef:

grtz jelle
maak ze eens warm er zit zeker witte locktite tussen warm ze eens goed op met een warme luchtblazer dat zou al voldoende moeten zijn anders de gasbrander erop.

grtz jelle

Ok, ga ik zeker proberen, als het dan nog nie lukt, dan zal ik moeten wachten tot ik de klopper heb.

Alvast merci voor de hulp,

Grtzzzz
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

Voila se, na wat hulp van ene kameraad hebben we de hubs toch los gekregen. Met gebruik van de gasbrander zijn ze los geschoten. Nu krijg ik natuurlijk de as er nie uit. Dus heb ik hem volledig met behuizing eruit genomen. Even naar Quadshop gebeld, morgenvroeg breng ik da zo binnen, en morgenavond heb ik em terug met as gemonteerd :D
Ik ga daar nie met ene hamer opzitten, geen zin om mijn lagers te raken en de boel naar de vaantjes te helpen.
Dus morgenavond normaal foto's

Grtzzzz
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Aha zijn eens benieuwd :honger:

Uw zadel is echt wel knap geworden hoor :buig:
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

Dank u wel allemaal voor de reacties
De as staat eronder..., eindelijk is het dan toch gelukt :)
Ook ineens nieuwe lagers laten steken, kan nooit geen kwaad hè
Ik moet wel zeggen dat em nog breder is dan ik eerst had gedacht, staat nu op 1,38 m achteraan :p
Aangezien ik nu nog op mijn bureauke zit op het werk kan ik nu geen foto's maken, maar dat is zowiezo voor vanavond.

Grtzzzzz...

Yannick
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ah das een goei zaak!
plaats maar rap foto's :wink:
Plaats reactie