
Wild & Wicked
- 
				fretje-pitbull
- Quadrider 
- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: Wild & Wicked
was het al maar de 20ste juni???
waar ga jij dan rijden ?
en in welke klassen?
rij je street legal?
			
			
									
						
							waar ga jij dan rijden ?
en in welke klassen?
rij je street legal?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
			
						Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- 
				dieseltank
- Quad Expert 
- Berichten: 2834
- Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
- Locatie: Noord-Brabant - Nederland
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
dat is echt een rakket dalijk oooh niet normaal, 
ben kei benieuwd naar een filmpje!
			
			
									
						
							ben kei benieuwd naar een filmpje!

Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
  ( op 't moment)
			
						chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...

QUADLOOS
 ( op 't moment)
  ( op 't moment)- FLIPmode
- Quadracer 
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Run for fun, hele dag rijden voor 80 eurie zoveel runs als je wil (street klasse). En de dagen dat er test en tune gereden wordt probeer ik ook daar te zijnmobydirk schreef:was het al maar de 20ste juni???
waar ga jij dan rijden ?
en in welke klassen?
rij je street legal?
 
 Wat klasse dat ze mij indelen weet ik niet (atv klasse hebben ze hier niet hé
 )
  )http://www.brustembase.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wild & Wicked 
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
			
						Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
dat is idd wel brut 
helaas doet de mijne het niet
ander had ik het wel overwogen
			
			
									
						
							helaas doet de mijne het niet
ander had ik het wel overwogen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
			
						Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- FLIPmode
- Quadracer 
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Och, der komen nog kansen genoeg   , hoe valt de schade bij jouw mee? Beetje betaalbaar of echte grote stukken?
 , hoe valt de schade bij jouw mee? Beetje betaalbaar of echte grote stukken?
 
			
			
									
						
							 , hoe valt de schade bij jouw mee? Beetje betaalbaar of echte grote stukken?
 , hoe valt de schade bij jouw mee? Beetje betaalbaar of echte grote stukken?
Wild & Wicked 
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
			
						Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
ik heb nog niets vernomen 
ik hoop er zo even langs te kunne gaan
en even kijken hoe het er voor staat
ik hou je op de hoogte
			
			
									
						
							ik hoop er zo even langs te kunne gaan
en even kijken hoe het er voor staat
ik hou je op de hoogte
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
			
						Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: Wild & Wicked
en hoe was het gegaan run 4 fun?
een beetje tijden ge reden
ik heb vorigeweek vrijdag op drachte gereden mijn beste tijd was een 11.6
ik moet alleen echt werken aan mijn reactie tijd
mijn beste daar was 0.236 geloof ik
			
			
									
						
							een beetje tijden ge reden
ik heb vorigeweek vrijdag op drachte gereden mijn beste tijd was een 11.6
ik moet alleen echt werken aan mijn reactie tijd
mijn beste daar was 0.236 geloof ik
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
			
						Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- FLIPmode
- Quadracer 
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Hey Dirk, heb weer wat ontdekt nu ik zonder achterveer rijd: ik moet één maatje groter qua banden (spint gelijk zot tot in z'n 3) eindsnelheid gaat dan ook een beetje omhoog, zit nu nog altijd rond de 194kph. maar volgende sessie zal na het verlof zijn ik ga hem ombouwen naar enkele turbo (heb de zuigerveren naar de kl*ten denk ik). Ik hoop in september ergens alles klaar te hebben en zal dus weinig opt forum zitten maar ik hou je op de hoogte   
  
ps: reactietijd is bij mij ook bagger
			
			
									
						
							 
  ps: reactietijd is bij mij ook bagger

Wild & Wicked 
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
			
						Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
hoe staat het er voor met je ombouw naar 1 turbo???
en hoe erg was je moter schade?
			
			
									
						
							en hoe erg was je moter schade?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
			
						Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- 
				darksaint
- Quadrider 
- Berichten: 283
- Lid geworden op: ma 12 jul, 2010 11:50
- Locatie: Ingooigem
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
in u geval zal de motor veeeeel te arm gereden hebben en de boel beginnen overhitten...
best bij uw ombouw naar 1 turbo gebruik maken van co tester,zo kun je zien hoe rijk je mengsel is en ev. sproeiers aanpassen todat alles binnen de perken komt.
heb zelf al enkele cilenders gehad met gaten erin... maar was dan van pingelen,(te vroege ontbranding) te weinig brandstof.....
 maar was dan van pingelen,(te vroege ontbranding) te weinig brandstof.....   
 
vind het wel cool hoe je de compressie druk verlaagd .
 .
succes and respect!
			
			
									
						
										
						best bij uw ombouw naar 1 turbo gebruik maken van co tester,zo kun je zien hoe rijk je mengsel is en ev. sproeiers aanpassen todat alles binnen de perken komt.
heb zelf al enkele cilenders gehad met gaten erin...
 maar was dan van pingelen,(te vroege ontbranding) te weinig brandstof.....
 maar was dan van pingelen,(te vroege ontbranding) te weinig brandstof.....   
 vind het wel cool hoe je de compressie druk verlaagd
 .
 .succes and respect!
- FLIPmode
- Quadracer 
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
@ moby : ombouw is al gebeurt, ben aan het sparen voor nieuwe kappen. Brustem is gesloten wegens rechtzaak tegen de stad St-Truiden. Als de testfase achter de rug is word ie volledig zwart en in orde gemaakt voor op de weg. Als em in orde is komt er een volledig verslag   
 
@ darksaint: Hij is op de bank geweest, en liep zelfs beetje te rijk, op 105 octaan hé (30% zuivere tolueen). Bij revisie waren ze de klepgeleiders vergeten(?) te vervangen en door de hogere drukken zette hij teveel druk op het oliesysteem en dus ook naar de toevoer van de turbo's, daarom veel rook maar geen schade. Heb wel een andere blok erin zitten nu met nog iets meer cc's (1127). De 1052cc wordt naderhand gereviseerd voor inbouw in buggy waarschijnlijk.
Ik zal morgen eens een sneekpeek geven (is wel nog vuil van het quadweekend).
 
			
			
									
						
							 
 @ darksaint: Hij is op de bank geweest, en liep zelfs beetje te rijk, op 105 octaan hé (30% zuivere tolueen). Bij revisie waren ze de klepgeleiders vergeten(?) te vervangen en door de hogere drukken zette hij teveel druk op het oliesysteem en dus ook naar de toevoer van de turbo's, daarom veel rook maar geen schade. Heb wel een andere blok erin zitten nu met nog iets meer cc's (1127). De 1052cc wordt naderhand gereviseerd voor inbouw in buggy waarschijnlijk.
Ik zal morgen eens een sneekpeek geven (is wel nog vuil van het quadweekend).

Wild & Wicked 
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
			
						Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer 
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Snel even met het fototoestel gefilmd (geluid zuigt). allé hup: http://www.youtube.com/watch?v=atNGmfcZvu0" onclick="window.open(this.href);return false; 
En de uitlaat is nog niet 100% dicht 
 
 
			
			
									
						
							En de uitlaat is nog niet 100% dicht
 
 
Wild & Wicked 
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
			
						Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer 
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Zo juist terug van destructionquad uit Bergen met men "nieuwe" 2de handse kappen   ,ik kon kiezen tussen 650 eurie voor nieuwe of 270 voor 2dehandse plus een zadel,was dus snel gekozen. Vriendelijke kerel, heeft HEEL veel materiaal zitten en denk dat ik er nog wel eens langs ga ivm reserve velgjes enzo. Was wel een ritje naar de andere kant van België en heeft me 4 uur van me miserabel kort weekend gekost
,ik kon kiezen tussen 650 eurie voor nieuwe of 270 voor 2dehandse plus een zadel,was dus snel gekozen. Vriendelijke kerel, heeft HEEL veel materiaal zitten en denk dat ik er nog wel eens langs ga ivm reserve velgjes enzo. Was wel een ritje naar de andere kant van België en heeft me 4 uur van me miserabel kort weekend gekost   maar het was het waard.
  maar het was het waard.
Snel snel de kappen en de zadel erop gegooid en het ziet er goed uit, alles past redelijk goed. Hier en daar een paar kleine aanpassinkjes en alles valt mooi binnen het frame.Alles word wel terug matzwart op hier en daar enkele blinkende onderdelen 
 
Morgen de grote dag, eindelijk sleutelen in me nieuwe werkhuis. Pics volgen....
 
			
			
									
						
							 ,ik kon kiezen tussen 650 eurie voor nieuwe of 270 voor 2dehandse plus een zadel,was dus snel gekozen. Vriendelijke kerel, heeft HEEL veel materiaal zitten en denk dat ik er nog wel eens langs ga ivm reserve velgjes enzo. Was wel een ritje naar de andere kant van België en heeft me 4 uur van me miserabel kort weekend gekost
,ik kon kiezen tussen 650 eurie voor nieuwe of 270 voor 2dehandse plus een zadel,was dus snel gekozen. Vriendelijke kerel, heeft HEEL veel materiaal zitten en denk dat ik er nog wel eens langs ga ivm reserve velgjes enzo. Was wel een ritje naar de andere kant van België en heeft me 4 uur van me miserabel kort weekend gekost   maar het was het waard.
  maar het was het waard.Snel snel de kappen en de zadel erop gegooid en het ziet er goed uit, alles past redelijk goed. Hier en daar een paar kleine aanpassinkjes en alles valt mooi binnen het frame.Alles word wel terug matzwart op hier en daar enkele blinkende onderdelen
 
 Morgen de grote dag, eindelijk sleutelen in me nieuwe werkhuis. Pics volgen....

Wild & Wicked 
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
			
						Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!

