Pagina 14 van 122
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: ma 24 mei, 2010 10:19
				door airwolf
				idd kartfilter is een goede oplossing
en poorten zou ik achterwege laten als je op de weg rijdt gaat hij teveel afzien
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:04
				door bonzaiking
				hey zo'n kartfilter heb je daar ook een foto van toevallig  

 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:12
				door manchairred
				voorbeeldje ervan:
bij een blaster kan je de originele filterbak gewoon verwijderen door de popnagels er gewoon uit te boren, kartfilter zou mooi in de plaats kunnen vallen.
 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:17
				door bonzaiking
				mmm ik twijfel nog mijn tuner heeft mij ooit verteld gebruik nooit een geribbelde slang en geen bochten in je luchtfilterslang
ik zal eens op het blasterforum posten kijken wat die amerikanen gebruiken zoals het nu zit ben ik er ook nog niet echt tevreden over er komt ook echt een berg vuil op het filter 

 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:31
				door manchairred
				americanen zijn allemaal een beetje mild qua tunen vind ik zelf.. (paar uitzonderingen)
zelf halen ze allemaal de filterbak deksel eraf, wat ook een goede goedkope oplossing is..
dat over een ribbelslang vind ik zelf onzin.., als je een goede tuner zoekt weet ik er nog wel 1.. 
  
 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:44
				door airwolf
				over de geribelde slang is wel iets juist
hoe gladder je buis is hoe meer je lucht kan spinnen
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: ma 24 mei, 2010 16:04
				door manchairred
				ja klopt, maar dit is pas interesant als je je blok optimaal gaat tunen..
als je alleen een ander cilindertje carb en pijp hebt ga je dit verschil niet merken..
anyways, als je de buren wilt laten slapen is t een goede oplossing..  

 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: ma 24 mei, 2010 19:41
				door bonzaiking
				hey ik ben echt blij dat jullie mij helpen met tips en trucs bedankt 

 ga zo door
ik had nog een dunne gasnaald liggen wel iets te kort maar even om te testen he 
 
mijn blaster is echt veranderd in een zieke machine 
 
je kan het een beetje vergelijken met een 125cc crosser zo loopt i ongeveer
ik heb er een 410 sproeier in gedaan ik denk een goeie gok tot nu toe blijft 
mijn bougie bruin ik denk dat ik er nog even niks aan verander
alleen goed afstellen  

 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: do 27 mei, 2010 20:31
				door bonzaiking
				zo vandaag weer een paketje binnen 
 

 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: vr 28 mei, 2010 08:25
				door manchairred
				laat me raden.. een 38..?
wat vraag je trouwens voor je std cil..?
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: vr 28 mei, 2010 09:50
				door bonzaiking
				een 32 tands 
  
 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: vr 28 mei, 2010 15:20
				door Zakie
				Een 32 tand zo zo , wat was originale tandwiel maat ook alweer?
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: vr 28 mei, 2010 16:01
				door bonzaiking
				orgineel is 45 achter 13 voor nu heb ik 38 15 straks waarsch 32 14 

 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: vr 28 mei, 2010 16:45
				door hardcorechaam
				dat is een heel verschil in twv zeg 

 
			 
			
					
				Re: blaster tuning project
				Geplaatst: vr 28 mei, 2010 20:15
				door dieseltank
				orgineel = 13/40
zon 32 kitje maakt ook weer een leuk verschil volgens mij, je kunt veel rustier rijden veel fijner op de weg 
 
succes met tuning man!