Pagina 14 van 122

Re: blaster tuning project

Geplaatst: ma 24 mei, 2010 10:19
door airwolf
idd kartfilter is een goede oplossing
en poorten zou ik achterwege laten als je op de weg rijdt gaat hij teveel afzien

Re: blaster tuning project

Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:04
door bonzaiking
hey zo'n kartfilter heb je daar ook een foto van toevallig :bier:

Re: blaster tuning project

Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:12
door manchairred
voorbeeldje ervan:

Afbeelding

bij een blaster kan je de originele filterbak gewoon verwijderen door de popnagels er gewoon uit te boren, kartfilter zou mooi in de plaats kunnen vallen.

Re: blaster tuning project

Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:17
door bonzaiking
mmm ik twijfel nog mijn tuner heeft mij ooit verteld gebruik nooit een geribbelde slang en geen bochten in je luchtfilterslang
ik zal eens op het blasterforum posten kijken wat die amerikanen gebruiken zoals het nu zit ben ik er ook nog niet echt tevreden over er komt ook echt een berg vuil op het filter :D

Re: blaster tuning project

Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:31
door manchairred
americanen zijn allemaal een beetje mild qua tunen vind ik zelf.. (paar uitzonderingen)
zelf halen ze allemaal de filterbak deksel eraf, wat ook een goede goedkope oplossing is..

dat over een ribbelslang vind ik zelf onzin.., als je een goede tuner zoekt weet ik er nog wel 1.. 8) :p

Re: blaster tuning project

Geplaatst: ma 24 mei, 2010 15:44
door airwolf
over de geribelde slang is wel iets juist
hoe gladder je buis is hoe meer je lucht kan spinnen

Re: blaster tuning project

Geplaatst: ma 24 mei, 2010 16:04
door manchairred
ja klopt, maar dit is pas interesant als je je blok optimaal gaat tunen..
als je alleen een ander cilindertje carb en pijp hebt ga je dit verschil niet merken..

anyways, als je de buren wilt laten slapen is t een goede oplossing.. :wink:

Re: blaster tuning project

Geplaatst: ma 24 mei, 2010 19:41
door bonzaiking
hey ik ben echt blij dat jullie mij helpen met tips en trucs bedankt :buig: ga zo door
ik had nog een dunne gasnaald liggen wel iets te kort maar even om te testen he :wink:
mijn blaster is echt veranderd in een zieke machine :evil:
je kan het een beetje vergelijken met een 125cc crosser zo loopt i ongeveer
ik heb er een 410 sproeier in gedaan ik denk een goeie gok tot nu toe blijft
mijn bougie bruin ik denk dat ik er nog even niks aan verander
alleen goed afstellen :D

Re: blaster tuning project

Geplaatst: do 27 mei, 2010 20:31
door bonzaiking
zo vandaag weer een paketje binnen :D
Afbeelding

Re: blaster tuning project

Geplaatst: vr 28 mei, 2010 08:25
door manchairred
laat me raden.. een 38..?
wat vraag je trouwens voor je std cil..?

Re: blaster tuning project

Geplaatst: vr 28 mei, 2010 09:50
door bonzaiking
een 32 tands :D :D

Re: blaster tuning project

Geplaatst: vr 28 mei, 2010 15:20
door Zakie
Een 32 tand zo zo , wat was originale tandwiel maat ook alweer?

Re: blaster tuning project

Geplaatst: vr 28 mei, 2010 16:01
door bonzaiking
orgineel is 45 achter 13 voor nu heb ik 38 15 straks waarsch 32 14 :o

Re: blaster tuning project

Geplaatst: vr 28 mei, 2010 16:45
door hardcorechaam
dat is een heel verschil in twv zeg :shock:

Re: blaster tuning project

Geplaatst: vr 28 mei, 2010 20:15
door dieseltank
orgineel = 13/40

zon 32 kitje maakt ook weer een leuk verschil volgens mij, je kunt veel rustier rijden veel fijner op de weg :bier:

succes met tuning man!