Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
mooie nerfbars ik was van de week ook nog bij quad tuning
Hey Zack; het is heel makkelijk om je uitlaat weer netjes te krijgen. Schroef hem in de bankschroef en zet zo'n staalborstel op je boormachine. Dan leker beginnen met schuren en je zal al snel zien dat hij een mooie antracietgrijze kleur krijgt. Als je wil kan je hem daarna nog polijsten, maar heb ik toen niet gedaan, want vond hem al mooi genoeg.
En voor €10 heb je een zwarte bus hittebestendige lak, zodat je je demper weer mooi zwart kan spuiten
Kost allemaal niks, leuk om te doen en je quad ziet er weer een stuk verser uit
En voor €10 heb je een zwarte bus hittebestendige lak, zodat je je demper weer mooi zwart kan spuiten
Kost allemaal niks, leuk om te doen en je quad ziet er weer een stuk verser uit
Raptor 660 SM
schoon spulletjes zakie!
doe zo verder!!
doe zo verder!!
Heey Mark , nogmaals bedankt voor tip dit ga ik morgen 100% uitvoeren , beetje nieuws hier , rijbewijs eindelijk in me zak maar heb helaas niet eens 1 meter kunnen rijden , had al probleem met me vlotterbakje van me linker carburateur kon het niet maken schoongemaakt (Benzine bleef eruit zuipen) etc etc , carburateur ligt nu bij motorport in Rotterdam voor een nieuwe dinges dat roze dingetje ken naam er niet van en is hopelijk overmorgen klaar en morgen uitlaat dan schoonmaken en pakketjes binnen krijgen om de tijd te doden En hopelijk Quad klaar voor de weekend en dat kleine tripje van jouw Mark
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Master
Schroef hem in de bankschroef en zet zo'n staalborstel op je boormachine. Dan leker beginnen met schuren en je zal al snel zien dat hij een mooie antracietgrijze kleur krijgt. Als je wil kan je hem daarna nog polijstenEn voor €10 heb je een zwarte bus hittebestendige lak, zodat je je demper weer mooi zwart kan spuiten
Kost allemaal niks, leuk om te doen en je quad ziet er weer een stuk verser uit [/quote]
ik ben de laaste dagen niet anders aan het doen
update volgt snel van de werkzaamhede
Kost allemaal niks, leuk om te doen en je quad ziet er weer een stuk verser uit [/quote]
ik ben de laaste dagen niet anders aan het doen
update volgt snel van de werkzaamhede
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Owke, Eerst heb ik een foto voor tjobbie voordat me quad helemaal uit elkaar ligt,
En dan me carburateur eruit halen om naar Motoport te brengen (Krijg hem vrijdag mooi en gemaakt terug)
(Mark Merci voor de tip had daar echt niet over na gedacht )
En dan me uitlaat schoonmaken en weer een mooi zwart kleurtje geven , wilde het morgen doen maar tja
Op de bank vast gezet,
Eind resultaat
En dan dalijk spuiten met Motip Zwart
Zat ook te denken om me vapor teller aan me stuur kapje vast te schroef door kleine gaatjes in dat kapje te maken , iemand daar ervaring mee ? zal hij niet eraf trille ofzo etc alvast bedankt.
Wordt vervolgt...
En dan me carburateur eruit halen om naar Motoport te brengen (Krijg hem vrijdag mooi en gemaakt terug)
(Mark Merci voor de tip had daar echt niet over na gedacht )
En dan me uitlaat schoonmaken en weer een mooi zwart kleurtje geven , wilde het morgen doen maar tja
Op de bank vast gezet,
Eind resultaat
En dan dalijk spuiten met Motip Zwart
Zat ook te denken om me vapor teller aan me stuur kapje vast te schroef door kleine gaatjes in dat kapje te maken , iemand daar ervaring mee ? zal hij niet eraf trille ofzo etc alvast bedankt.
Wordt vervolgt...
Nice nice,
Als ik jou was zou ik em wel met van dat anti roest spul insmeren voordat je hem zwart spuit.
Als ik jou was zou ik em wel met van dat anti roest spul insmeren voordat je hem zwart spuit.
Je teller op dat kapje is geen probleem hebben er meerdere zo
Wat je uitlaat betreft zou ik nog ff doorborstelen tot hij helemaal kaal is en alle roest weg is,en schroef je eindkap eraf
Die eindempers van een 660 worden bloed verziekend heet dus neem je tijd ervoor
Wel mooie wielen onder je quad staat supper
Wat je uitlaat betreft zou ik nog ff doorborstelen tot hij helemaal kaal is en alle roest weg is,en schroef je eindkap eraf
Die eindempers van een 660 worden bloed verziekend heet dus neem je tijd ervoor
Wel mooie wielen onder je quad staat supper
yamaha of toch een can-am
Roest is echt heel moeilijk om af te krijgen , Michiel heeft me al een idee gegeven dus hopelijk werkt ut
Haha brommertje is een Derbi Senda SM DRD 2009 en als ik hem verkoop dan is het niet een goedkoop prijsje heb hem ook nieuwe gekocht
Haha brommertje is een Derbi Senda SM DRD 2009 en als ik hem verkoop dan is het niet een goedkoop prijsje heb hem ook nieuwe gekocht
Mooie quad Zack!
Maar wat was er mis met je carberateur?
Raptor 660 SM
-
- Quad Master
hey zackie
je moet een borstel gebruiken waarvan de haren aan de zijkant zitten.
dat gaat beter en sneller
je moet wel door borstele tot dat je het kale ijzer ziet (zilverkleur)
je moet een borstel gebruiken waarvan de haren aan de zijkant zitten.
dat gaat beter en sneller
je moet wel door borstele tot dat je het kale ijzer ziet (zilverkleur)
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Me vlotterbakje bleef lekken , dat roze dingetje binnen in was niet goed meer + dat pennetje binnen in.Mark_T schreef:Mooie quad Zack!
Ik krijg hem vrijdag terug,Gemaakt + getest en dan alles weer in elkaar zetten , EN Me Blauw licht bolletjes heb ik erin gezet nog effen foto daarvan maken licht is nu echt super helder!
ken je niet iemand met een zandstraal kast?
dat gaat zo mooi
ps quad ziet er super uit man
dat gaat zo mooi
ps quad ziet er super uit man
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadverslaafde
hij is lekker bezig! alleen zou je de spanning van je voorbandjes nog even moeten checken, ben bang dat ze te hard staan.
veel succes verder
veel succes verder
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves