350 "Asfaltscraper" pics ->18 Verkocht
-
- Easy Quadrider
Re: 350cc Projectje
wat heeft een hoger octaan gehalte met de warmte afgifte van je motor te maken?
hoger octaan gehalte heeft een hogere ontbrandingstemperatuur, maar geen hoge bedrijfstemperatuur volgens mij??
hoger octaan gehalte heeft een hogere ontbrandingstemperatuur, maar geen hoge bedrijfstemperatuur volgens mij??
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hoe weet je dat die ongeveer goed is want ik heb een FP demper er op van vorge eigenaar , maar ik geloof dat die niet 100% is afgestelt.Grizzly700 schreef:Nou weet ook niet hoe goed de vapor sensor z'n werk doet.
Zowieso worden de luchtgekoelde blokjes een pak heter als watergekoelde, maar moet de afstelling nog even nazien nadat ik eens een stukkie gereden heb.
Wel is de carb aangepast met een jetkit en heb de grootste sproeier erin gedaan die erbij zat en hij zou ongveer goed moeten zijn met deze uitlaat volgens divers.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Pro Quadrider
pointblanque schreef:wat heeft een hoger octaan gehalte met de warmte afgifte van je motor te maken?
ik heb het even nagezocht en ik geloof dat je toch gelijk hebt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
vandaag een verborgen gebrek ondekt
de 4e versnelling is niet ok.
Moment dat je hem in z'n 4 doet gaat het voor 2 sec goed en daarna valt hij eruit,
Balen dus alle andere versnelling zijn ok maar ik moet het dus doen zonder de 4 pff.
Diegene bij wie hij vandaan komt krijgt nog van me te horen
Maar als ie gaat gaat ie als eens speer oeiiii en strak dat hij op de weg ligt nou hhaha.
de 4e versnelling is niet ok.
Moment dat je hem in z'n 4 doet gaat het voor 2 sec goed en daarna valt hij eruit,
Balen dus alle andere versnelling zijn ok maar ik moet het dus doen zonder de 4 pff.
Diegene bij wie hij vandaan komt krijgt nog van me te horen
Maar als ie gaat gaat ie als eens speer oeiiii en strak dat hij op de weg ligt nou hhaha.
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Jawel tot een bepaalde grens, maar als ik de versnellingsbak wil bekijken moet hij helemaal uit elkaar, en dat vonden we niet nodig omdat de dealer ons 100% verzekerde het blok goed was.
Maar had al gewaarschuwd dat mocht het niet goed zijn die een probleem heeft
Maar had al gewaarschuwd dat mocht het niet goed zijn die een probleem heeft
-
- Quadrider
Aiai das minder leuk jah
Even terug gaan of netjes op bellen kijken als jullie er uit kunnen komen
Zal haast wel lukke
suc6 verder
Even terug gaan of netjes op bellen kijken als jullie er uit kunnen komen
Zal haast wel lukke
suc6 verder
Quadloss op het moment!
-
- Easy Quadrider
ja en als ze moeilijk gaan doen dan stel ik voor dat we met een delegatie der afgevaardigden gaan, aka de qtt&t club, quadtuning terror en terreur club
gaan we lekker ouderwetsch hollandsch voetbal spelen, 11 gele kaarten en een rode
maar verdomd man das balen, zit je zo lang op je cdi te wachten blijkt de 4de verrot te zijn :@
hoe is je schakelwals verder, is die wel goed? op de exploded vieuws is niet echt te zien welk tandwiel waarin grijpt...jammer
en bij mij...wat zullen we eens zeggen...zaterdag liepen we tegen torx bitje vliegwiel aan, en maandagavond hadden we geen trekker...
morgenavond weer wat meer vooruitgang hoop ik...en geheid dat we weer wat tegenkomen...
ach anderzijds ben ik niet meer zo geliefd bij de rabobank, en moet zowiezo een jet-kitje hebben, dus als het wat langer duurt, wat is een week op 2 maanden...positief blijven, het glas is halfvol en niet halfleeg
gaan we lekker ouderwetsch hollandsch voetbal spelen, 11 gele kaarten en een rode
maar verdomd man das balen, zit je zo lang op je cdi te wachten blijkt de 4de verrot te zijn :@
hoe is je schakelwals verder, is die wel goed? op de exploded vieuws is niet echt te zien welk tandwiel waarin grijpt...jammer
en bij mij...wat zullen we eens zeggen...zaterdag liepen we tegen torx bitje vliegwiel aan, en maandagavond hadden we geen trekker...
morgenavond weer wat meer vooruitgang hoop ik...en geheid dat we weer wat tegenkomen...
ach anderzijds ben ik niet meer zo geliefd bij de rabobank, en moet zowiezo een jet-kitje hebben, dus als het wat langer duurt, wat is een week op 2 maanden...positief blijven, het glas is halfvol en niet halfleeg
- yamahakoppel
- Quad GOD
het glas is voller dan de rekeningach anderzijds ben ik niet meer zo geliefd bij de rabobank, en moet zowiezo een jet-kitje hebben, dus als het wat langer duurt, wat is een week op 2 maanden...positief blijven, het glas is halfvol en niet halfleeg
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
@pointblanque Hmm jammer dat ie van jou ook niet lekker lukt, hopen dat het morgen dan beetje gaat lukken.
Ik zeg poging 2 dit weekend om hem rijden te krijgen?
Wat betreffende blok, zit er over na te denken om een 2e blokje bij te kopen en beide blokken tot 1 goed blok te maken.
Nu nog 1 voor beetje leuke prijs zien te vinden.
Vandaag ook maar even nieuwe remleidingen laten komen want huidige waren toch echt te kort om veilig te zijn.
Na verwachting deze morgen binnen, ook nieuwe rempotje komt morgen binnen.
-
- Quadverslaafde
auw!, das wel minder dat je hem er weer uit moet halen.
heb je al een filmpie gemaakt van dat beest van jou?
heb je al een filmpie gemaakt van dat beest van jou?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Thnks had ik inderdaad al gezien mail is verstuurd.
Vandaag nieuwe regenmeter ohh ik bedoel rempotje binnen en kabels stuk beters in elk geval.
Laat ook de 4e versnelling voor wat ie is, maakt me niet veel uit gewoon iets langer doorgaan en dan in z'n 5
Heeft toch zat power
Ook wat nieuwe filmpjes geupload, helaas doet het geluid niet goed in echt is het super zwaar (zo zwaar dan men niet gelooft dat het een 350 was)
http://img130.imageshack.us/img130/2531/video0274.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img195.imageshack.us/img195/3731/video0273.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag nieuwe regenmeter ohh ik bedoel rempotje binnen en kabels stuk beters in elk geval.
Laat ook de 4e versnelling voor wat ie is, maakt me niet veel uit gewoon iets langer doorgaan en dan in z'n 5
Heeft toch zat power
Ook wat nieuwe filmpjes geupload, helaas doet het geluid niet goed in echt is het super zwaar (zo zwaar dan men niet gelooft dat het een 350 was)
http://img130.imageshack.us/img130/2531/video0274.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img195.imageshack.us/img195/3731/video0273.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Netjes
Jmmr van je 4de versnelling.
Maar inderdaad even doortrekken en je kunt zo na de 5 toe
Jmmr van je 4de versnelling.
Maar inderdaad even doortrekken en je kunt zo na de 5 toe