734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
Soort uitlaat is alleen belangrijk dat ie zo weinig mogelijk restrictie heeft.
Tanken moet je toch en met een turbo ben je sneller aan de Pomp (maar ook meer keren ben ik bang ).
No pain ,no gain
staat een filmpje op jouwbuis waar een 700 met turbo het opneemt tegen een omgebouwde met een 1000cc en dat gaat toch behoorlijk gelijk op. (ffzoeken)
Tanken moet je toch en met een turbo ben je sneller aan de Pomp (maar ook meer keren ben ik bang ).
No pain ,no gain
staat een filmpje op jouwbuis waar een 700 met turbo het opneemt tegen een omgebouwde met een 1000cc en dat gaat toch behoorlijk gelijk op. (ffzoeken)
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
deze ken ik idd. maar een yakahosu kit schijnt maar een crappie kit te zijn die veels te duur is voor wat ie levert.
en die 1000cc is ook crap, zekers geen r1 of gsxr 1000
moeilijke vergelijking.
en die 1000cc is ook crap, zekers geen r1 of gsxr 1000
moeilijke vergelijking.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
mijn grootste zorg is dat als ik ooit een turbo kit erop schroef, dan zal ik echt een expert nodig gaan hebben om het spulletje af te regelen, want ben zelf maar een simpele elek. en hier heb je gewoon echt knowhow voor nodig, en dat zijn er maar weinig.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
Tegen dan moet je maar eens met Klaas136 pb -en hij kent de juiste man voor de job(vdbworks). En als je der geld wil tegenaan smijten: Jan Smit powerparts.
Oh ja die 1000 is een fazer en zou volgens de fabriek toch zo een 140pk hebben (allé die van 2004 hé), het ligt mss ook aan de rijder
Oh ja die 1000 is een fazer en zou volgens de fabriek toch zo een 140pk hebben (allé die van 2004 hé), het ligt mss ook aan de rijder
Laatst gewijzigd door FLIPmode op vr 04 feb, 2011 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
laat jan smit maar mooi gaan zingen jeroen krijgt je turbo wel aan de loop en heeft de kennis en de middelen in huis .
http://www.vdbworks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk maar eens op zijn site .
http://www.vdbworks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk maar eens op zijn site .
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
aha. tnx tegen die tijd zal ik even bekijken, heb gelukkig veel ondersteuning uit america.
als er een turbo op komt is het in ieder geval geen yakahosu maar 1tje die door echte fanatics is opgebouwd.zoals de d7 turbo van jokers vault racing bijv. of english racing,ik noem er maar 2. je hebt er momenteel best veel die turbo systemen bouwen voor de 700. ze zitten momenteel of 141pk met de 1cil
zover wil ik niet gaan, iets over de 100pk is perfect voor mij en om het blok nog een tikkie te ontzien.
maare das pas volgend jaar of zo, moet nog wel iets overhouden om te knutselen natuurlijk.
als er een turbo op komt is het in ieder geval geen yakahosu maar 1tje die door echte fanatics is opgebouwd.zoals de d7 turbo van jokers vault racing bijv. of english racing,ik noem er maar 2. je hebt er momenteel best veel die turbo systemen bouwen voor de 700. ze zitten momenteel of 141pk met de 1cil
zover wil ik niet gaan, iets over de 100pk is perfect voor mij en om het blok nog een tikkie te ontzien.
maare das pas volgend jaar of zo, moet nog wel iets overhouden om te knutselen natuurlijk.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
Bij 140pk op één cilinder moet je ook veel knutselen
Maar je hebt gelijk het moet ook plezant blijven en berijdbaar.
Maar je hebt gelijk het moet ook plezant blijven en berijdbaar.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
die site ziet er idd. goed uit. tnx voor het advies
naja hoe meer hoe beter maar denk dat het blokkie er anders over denkt, ken er al een paar waar letterlijk de krukas van door de voorkant van het blok is gekomen
naja hoe meer hoe beter maar denk dat het blokkie er anders over denkt, ken er al een paar waar letterlijk de krukas van door de voorkant van het blok is gekomen
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
hoort dat niet dan ?tjobbie schreef:die site ziet er idd. goed uit. tnx voor het advies
naja hoe meer hoe beter maar denk dat het blokkie er anders over denkt, ken er al een paar waar letterlijk de krukas van door de voorkant van het blok is gekomen
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
hier een klein voorbeeldje
oeps...
oeps...
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
ik zie het al die drijfstan is veroest
moet ook nog kijken dat mijn blok heel blijft . maar niet teveel willen en dan langzaam op schoeven
moet ook nog kijken dat mijn blok heel blijft . maar niet teveel willen en dan langzaam op schoeven
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
idd, je komt er maar op 1 manier achter.
de foto was van 125hp rappie 700 na 2 dagen voluit blazen en draggen dus 100 hp moet het blokkie wel kunnen hebben.
ben toch niet continu voluit aan het blazen.
de foto was van 125hp rappie 700 na 2 dagen voluit blazen en draggen dus 100 hp moet het blokkie wel kunnen hebben.
ben toch niet continu voluit aan het blazen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
je kan er ook meteen een sterke drijfstang in stoppen
om de kans er op nog kleiner te maken
om de kans er op nog kleiner te maken
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine udate! ] p134]
het probleem blijft dat we allemaal steeds meer power willen en er steeds weer een nieuwe zwakste schakel is . maar het blijft leuk om steeds iets meer te willen
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL