Pagina 15 van 31
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: za 15 jan, 2011 16:12
				door Miguel
				ferm beest !
			 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: za 15 jan, 2011 17:32
				door klaas136
				goed bezig . 

  hoe gaat het met het laten lopen van het blok ?
 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: za 15 jan, 2011 17:53
				door FLIPmode
				Blok loopt goed, als de mock-up klaar is even bij sf-tuning langs om te banken en dan weten we meer hé. Gelukkig zijn die mannen verhuisd naar Hamont, dat is al een pak dichterbij dus kan ik lekker dikwijls gaan  

.
 

 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: za 15 jan, 2011 21:06
				door tjobbie
				WoW! 
 
 
 laat maar snel de dyno uitslag komen met  een goeie vid.  
 
heb zo is naar je youtube fimpies gekeken he' maar zo te zien heb je" weinig koppel"  op laag toeren en je zit heel lang in een versnelling, waarom zet je er geen groter tandwiel achter-op, dan kom je toch veel sneller op toeren waar je powerband zit en je hebt toch versnellingen zat?
 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: zo 16 jan, 2011 19:55
				door FLIPmode
				allemaal de fout van het turbogat, tegen dat de turbo's opgespoeld waren zat ik al achter met mijn toeren, moest ik weer schakelen en begon het van voor af aan. Kleine turbo is niet goed want kan niet genoeg pk 's leveren en te grote turbo is ook niet goed want dan krijgt de blok hem niet aan het opspoelen (Ik had 2 turbo's die normaal op een 1,9 liter zaten en had dus een 3,8l nodig om ze op te spoelen en ik had maar een 1052cc hé ).
kleiner gaan in tandwielen is niet altijd goed, turbo moet "werken" eer hij iets afdoet, daarmee dat de banktest in 4de versnelling gebeurt allé den eerste keer toch en sleurde hij door de koppeling, in 2de en 3de kon de koppeling wel volgen.
Heb 5 versnellingen en zit bij 200 hoog in 4de dus eigenlijk 5de versnelling. 
Maar ik ga testen zo snel als ie veilig( 

 ) genoeg is en dan kunnen we nog kleine dingen tweeken.
 

 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: zo 16 jan, 2011 20:33
				door FLIPmode
				Zo , eerste prutsdag achter de rug. Ik heb een grotere tank nodig  

, dus ook meer plaats en de crossveer moet wijken voor een motorfiets veer. Heb nog genoeg onderdelen van gsxr/f liggen om wat te testen en het is de veer van de gsxf1100 geworden: veel  dingen instelbaar, zelfs gewicht van de rijder en/of 2 personen op de moto. Hoe het juist werkt moet ik zelf nog uitvogelen. 
 
 
pics:
 

zoals ge ziet kan de tank nu bijna eens zo groot worden en kan ik 16l wizzy bang meenemen.
 

 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: zo 16 jan, 2011 20:36
				door klaas136
				gaat ook alweer de goede kant op . ik vindt dit zadel mooier dan de vorige  

 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: zo 16 jan, 2011 20:40
				door Zakie
				Is dit de Mama van alle Quads 
 
  
  Niet normaal. 

 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: zo 16 jan, 2011 20:40
				door FLIPmode
				Vorige had ik een beetje "aangepast" lees :gesloopt. Ik ga met deze zadel normaal gezien nog iets speciaals doen want dat rood gaat vloeken. De quad wordt terug matzwart met bling accentjes (velgen,achteras,bumper.....).
 
 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: zo 23 jan, 2011 15:19
				door FLIPmode
				En weer een dagje liggen doe-het-zelven:
Aangepast inlaatspruitstuk:
 
 
Dummy tank met gat voor de uppipe:
 
 
Onderin ziet dat er zo uit:
 
en met de kap erop lekker onzichtbaar:
 
Ook nog een nieuwe plaats gezocht voor de bobines en gelukkig een plaats voor de dikke oliekoeler gevonden.
Volgende stap: mock-up van de elektro-shit, nog ergens 2dehands nerfs scoren en aanpassen,.....
 

 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: zo 23 jan, 2011 17:39
				door klaas136
				ziet er weer goed uit .  
 
  
 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: ma 24 jan, 2011 21:32
				door IzzY
				vette shit hoor.
word wel nette afwerking met die kappe.
			 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: di 25 jan, 2011 21:19
				door FLIPmode
				Vandaag weer wat geprutst en wat tweedehandse nerfs van ne kfx700 gevonden(worden toch zwart)
  
Dacht eerst de koeler in het frame te kunnen plaatsen maar hij was te groot dus een andere oplossing gezocht.
De plaatsing is niet ideaal maar hij zit hoger als de aftapplug, bij de afwerking wel nog even kortere leidingen laten persen.
Is voorlopig gepunt, morgen beter afwerken
 

Nu moet ik alleen nog zorgen dat er genoeg lucht doorgeraakt, eventueel met een scoop of ergens een ventilator.
 

 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: di 25 jan, 2011 22:30
				door tjobbie
				bij de meeste turbo setups zit de cooler onder het zadel of ipv de voorbumper, misschien een idee als dit geen succes is.
			 
			
					
				Re: Wild & Wicked
				Geplaatst: wo 26 jan, 2011 01:17
				door mobydirk
				ik neem aan dat je niet meer in het zand gaat rijden?!
dan zou het kunnen met een scoop
maar ik zou verder zoeken naar een andere plek
idd achter de bumper of zo 
echt koelen zal hij nu niet echt doen