Sixman's Gytr 700se + raptor 660R project p15
-
- Quadfanaat
Re: Sixman's Gytr 700se foto's pag. 10-11
Hele mooie quad
Echt vet machien
Grtjs ltz400crosser
Echt vet machien
Grtjs ltz400crosser
1)chinese kleine quad 50cc)verkocht
2)chinese quad dunlop 125cc)verkocht
3)yamaha grizzly 125cc)verkocht
4)yamaha raptor 250 cc special edition) GESTOLeN
5)bashan 200cc)verkocht
6)suzuki ltz400 WAT EEN BEEST
De nummer 7 komt ernog maar wachten tot ik mijn rijbewijs heb endan nen raptor 700 sm ofwel nen 4x4 maar eerst de ltz nog ewa uitlaten
2)chinese quad dunlop 125cc)verkocht
3)yamaha grizzly 125cc)verkocht
4)yamaha raptor 250 cc special edition) GESTOLeN
5)bashan 200cc)verkocht
6)suzuki ltz400 WAT EEN BEEST
De nummer 7 komt ernog maar wachten tot ik mijn rijbewijs heb endan nen raptor 700 sm ofwel nen 4x4 maar eerst de ltz nog ewa uitlaten
-
- Quadrider
- Contacteer:
mooi machine
Re: Sixman's Gytr 700se + raptor 660r project p.15
hoi hoi,
een grote sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid op het forum hier......de meesten onder ons kennen het facebook syndroom en laat ons daardoor wat achterop geraken in het bedelen van informatie op het originele forum hier.
wat mijn helm betreft is dit een airoh miro..... als je de systeem helm net niet toeklikt heb je het effect een iet wa "spacy" helm op te hebben....velen vinden dit bangelijk.....
Wat de quad betreft heb ik hem nog staan, ergens in een hoekje, wachttend op een beter weertje en de tijd van zijn baasje....de eerstkomende rit zal waarshijnlijk eentje zijn op 9 mei, eventueel de toer van West-Vlaanderen of een ritje met yamahakoppel in de mooie streek van de Limburg/Ardennen...... ik denk dat ik dit laatste dan zou opteren want ik mis die zotte bende erg hard!!!!
Ik heb verleden jaar niet stil gezeten op het gebied van quadjes opzetten...
Een kennis van me wou een quad en ik zocht er een mooi exemplaar uit.
Tevens had ik mijn quad een paar bredere velgen opgestoken en stond ik met een paar accesoires over zodoende een nieuw projectje te kunenn beginnen.
Na wat zoeken hier in de streek, heb ik een 50er gevonden die zijn quad wegdeed......goe onderhouden, geen schade, weinig km's en nooit gecrosst.
Het betrof een Yamaha 660 R, wit-rood, bouwjaar 2005, 3500km, perfecte staat.
hierbij een kleine fotoreportage:
quad bij aankomst :
demonteren van de lichten om deze te schuren, primen en een laagje kleur te geven :
vervangen van de standard bumper met een vette XRW :
ophalen van een verbredingssetje, afkomstig van een quad in afbraak.
Naderhand opgekuist, gepolierd met zilverpasta.....maar daar nam ik geen foto van omdat ge schade aan uw ogen zou krijgen bij het bekijken van de foto.... :
demonteren van de velgen om ze door mijn oud setje te kunenn vervangen, opgekuist met zilverpasta en voorzien van een bordeaux-rood stripingrandje :
Achterbrug opgekuist, vet aangebracht waar vet hoort te zitten, plaatsen van de velgen met verbredingsset en extra extended wielhubs waardoor de quad heel breed komt te staan op originele as :
En het werd laat, de rest was voor de dag erna.....:
De lichten terug gemonteerd en zien of het geheel lekker in elkaar pastte.....:
Nog een extraatje, grill ter bescherming van........tjah, van wat??? :
De quad stond al een beetje laag maar naar mijn gedacht mocht ie nog lager.....daarom moest em eerst omhoog....en als je geen alcohol drinkt, moet je het doen met een bak van flessenwater..... :
mooi toegeplakt zodoende de rollementjes goed bleven zitten :
Aja, da geluid....... da trok op niks......even om een Rhino demper geweest en dit bleek erg mooi te klinken ook!
Die afschuwelijke warning-plaatjes ook een ander uitzicht gegeven....:
Eindresultaat, verlaagd klein monstertje.......
En als laatse kreeg mijne maat nog een mooi cadeau.......a-arm beschermingen....maakt het zooitje wat completer....
Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar hier ook een stekje want mijn maatje verkocht deze quad na enkele maanden om een nieuwe wagen te kopen......
tot hoors en hopelijk tot een volgend ritje samen met u........
groetjes Dimi ( Sixman ).
een grote sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid op het forum hier......de meesten onder ons kennen het facebook syndroom en laat ons daardoor wat achterop geraken in het bedelen van informatie op het originele forum hier.
wat mijn helm betreft is dit een airoh miro..... als je de systeem helm net niet toeklikt heb je het effect een iet wa "spacy" helm op te hebben....velen vinden dit bangelijk.....
Wat de quad betreft heb ik hem nog staan, ergens in een hoekje, wachttend op een beter weertje en de tijd van zijn baasje....de eerstkomende rit zal waarshijnlijk eentje zijn op 9 mei, eventueel de toer van West-Vlaanderen of een ritje met yamahakoppel in de mooie streek van de Limburg/Ardennen...... ik denk dat ik dit laatste dan zou opteren want ik mis die zotte bende erg hard!!!!
Ik heb verleden jaar niet stil gezeten op het gebied van quadjes opzetten...
Een kennis van me wou een quad en ik zocht er een mooi exemplaar uit.
Tevens had ik mijn quad een paar bredere velgen opgestoken en stond ik met een paar accesoires over zodoende een nieuw projectje te kunenn beginnen.
Na wat zoeken hier in de streek, heb ik een 50er gevonden die zijn quad wegdeed......goe onderhouden, geen schade, weinig km's en nooit gecrosst.
Het betrof een Yamaha 660 R, wit-rood, bouwjaar 2005, 3500km, perfecte staat.
hierbij een kleine fotoreportage:
quad bij aankomst :
demonteren van de lichten om deze te schuren, primen en een laagje kleur te geven :
vervangen van de standard bumper met een vette XRW :
ophalen van een verbredingssetje, afkomstig van een quad in afbraak.
Naderhand opgekuist, gepolierd met zilverpasta.....maar daar nam ik geen foto van omdat ge schade aan uw ogen zou krijgen bij het bekijken van de foto.... :
demonteren van de velgen om ze door mijn oud setje te kunenn vervangen, opgekuist met zilverpasta en voorzien van een bordeaux-rood stripingrandje :
Achterbrug opgekuist, vet aangebracht waar vet hoort te zitten, plaatsen van de velgen met verbredingsset en extra extended wielhubs waardoor de quad heel breed komt te staan op originele as :
En het werd laat, de rest was voor de dag erna.....:
De lichten terug gemonteerd en zien of het geheel lekker in elkaar pastte.....:
Nog een extraatje, grill ter bescherming van........tjah, van wat??? :
De quad stond al een beetje laag maar naar mijn gedacht mocht ie nog lager.....daarom moest em eerst omhoog....en als je geen alcohol drinkt, moet je het doen met een bak van flessenwater..... :
mooi toegeplakt zodoende de rollementjes goed bleven zitten :
Aja, da geluid....... da trok op niks......even om een Rhino demper geweest en dit bleek erg mooi te klinken ook!
Die afschuwelijke warning-plaatjes ook een ander uitzicht gegeven....:
Eindresultaat, verlaagd klein monstertje.......
En als laatse kreeg mijne maat nog een mooi cadeau.......a-arm beschermingen....maakt het zooitje wat completer....
Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar hier ook een stekje want mijn maatje verkocht deze quad na enkele maanden om een nieuwe wagen te kopen......
tot hoors en hopelijk tot een volgend ritje samen met u........
groetjes Dimi ( Sixman ).
Laatst gewijzigd door sixman op do 14 feb, 2013 11:31, 4 keer totaal gewijzigd.
Hier een foto van mijn quad hoe breed hij er nu bijstaat......
Groetjes Dimi ( Sixman ).
Groetjes Dimi ( Sixman ).
- yamahakoppel
- Quad GOD
zal eens aan dat ritje denken
schoon velgskes wordt tijd voor een breed asje dimitri
schoon velgskes wordt tijd voor een breed asje dimitri
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Sixman's Gytr 700se + raptor 660R project p15
Vette raptor!
Op die 660 zijn dat nieuwe veren of set schokbrekers?
Mvg
Op die 660 zijn dat nieuwe veren of set schokbrekers?
Mvg
- Peter skull
- Quadrunner
Welkom terug sixman
Velgen staan goed
En vette knalpijp
Velgen staan goed
En vette knalpijp
-
- Quad Master
Die 660 ziet er idd heel goed uit Tis een schoon klein beestje
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
@Marvin.....ik opteer altijd voor veren, ja dit is een nieuw setje veren geweest. wel opletten, veren van een 660 zijn dunner van diameter dan veren van een 700 ( met oliedruk ).
gewone veren van een 700 ( bj 2005 ) zonder oliedruk, passen dan weer wel.
De achterse veer past dan wel overal, zowel voor een 660 als een 700.
grtz...
gewone veren van een 700 ( bj 2005 ) zonder oliedruk, passen dan weer wel.
De achterse veer past dan wel overal, zowel voor een 660 als een 700.
grtz...
-
- Quadrider
- Contacteer:
dikke 660 hoor