pascals raptor 727 projectje TE KOOP
-
- Quadfanaat
Re: blaster tuning project
word een snel blastertje in ieder geval
-
- Quadrider
Heeej mede blaster eigenaar.
Heb een vraagje aan je weet jij iemand die een blaster cilinder GOED kan tunen de orginele cilinder.
Of zelf gewoon een beetje beter afwerken en opschonen??
Ik w8 op je antwoord
mvg
Heb een vraagje aan je weet jij iemand die een blaster cilinder GOED kan tunen de orginele cilinder.
Of zelf gewoon een beetje beter afwerken en opschonen??
Ik w8 op je antwoord
mvg
Quadloss op het moment!
-
- Pro Quadrider
zo hehe ik ben weer online mn labtop was kapot maar ik heb weer een nieuwe
als je je cilinder goed wilt laten tunen moet je bij jst zijn in giesenburg kost 200 cilinder +kop
ik heb er al een paar keer een cilinder laten doen echt super hij heeft wel je hele blok nodig !!!
voor de poort timing
als je je cilinder goed wilt laten tunen moet je bij jst zijn in giesenburg kost 200 cilinder +kop
ik heb er al een paar keer een cilinder laten doen echt super hij heeft wel je hele blok nodig !!!
voor de poort timing
-
- Quadfanaat
Hey Bonzai,
ik vroeg me af waar jij die grote sproeiers besteld/vandaan haalt..
zijn bij mij niet te krijgen of vinden, heb er nu 3 via een site besteld maar wacht er nu al 2 weken op..
zaterdag word t mooi weer waar ik voluit gebruik van wil maken, dus hoop dat jij me snel kan helpen?
wil evt wel wat oude sproeiers van jou overnemen als je maatjes rond de 270/300 heb liggen?
thanks alvast.
ik vroeg me af waar jij die grote sproeiers besteld/vandaan haalt..
zijn bij mij niet te krijgen of vinden, heb er nu 3 via een site besteld maar wacht er nu al 2 weken op..
zaterdag word t mooi weer waar ik voluit gebruik van wil maken, dus hoop dat jij me snel kan helpen?
wil evt wel wat oude sproeiers van jou overnemen als je maatjes rond de 270/300 heb liggen?
thanks alvast.
-
- Pro Quadrider
hoi ik haal m'n sproeiers altijd bij jst die hebben alles op voorraad bij crossers heb je altijd van die grote maten ik haalde een keer 280 die vonden ze klein volgens mij kan je ze ook zo bestellen bij mikuni nederland gr pascal
-
- Quadfanaat
bedankt!, had even gekeken naar hun sites, maar toch maar via ebay een vito's sproeier kitje besteld.
heb meteen wat andere dingen bij diegene besteld. kon t niet laten. maar dit weekend rijden zit r niet in helaas..
heb meteen wat andere dingen bij diegene besteld. kon t niet laten. maar dit weekend rijden zit r niet in helaas..
-
- Pro Quadrider
hoi waar woon je dan in de buurt van ridderkerk toevallig? ik heb zat sproeiers liggen een stuk of 30
-
- Quadfanaat
ik woon in haarlem, dus dat zal ong 90km van ridderkerk zijn?
is t een mogelijkheid dat ik er 1 of 2 (maatje 290/300 ofzo) van je kan overnemen en dat je die opstuurd in een enveloppe?
dan heb ik ze in iedergeval sneller dan die ik uit amerika moet krijgen, stort ik gewoon geld voor de sproeiers en verzending naar je rekening.
ben nu al een half jaar bezig met dat ding. word tijd dat die de straat op gaat!
is t een mogelijkheid dat ik er 1 of 2 (maatje 290/300 ofzo) van je kan overnemen en dat je die opstuurd in een enveloppe?
dan heb ik ze in iedergeval sneller dan die ik uit amerika moet krijgen, stort ik gewoon geld voor de sproeiers en verzending naar je rekening.
ben nu al een half jaar bezig met dat ding. word tijd dat die de straat op gaat!
-
- Pro Quadrider
ik kan er wel 2 opsturen maar afstellen komt echt heel krap maar ik kan er wel een paar in een envelope stoppen en opsturen
ik zal eens kijken wat ik heb in die maat bij mij zit er nu 430 in ik heb ook een nieuwe carb een 35mm mikuni vlakschuif
die gaat er waarsch volgende week op
ik zal eens kijken wat ik heb in die maat bij mij zit er nu 430 in ik heb ook een nieuwe carb een 35mm mikuni vlakschuif
die gaat er waarsch volgende week op
-
- Quadfanaat
Goed bezig!
heb een Keihin vlakschuif klaarliggen 28mm
maar alles op zn tijd, eerst dat ding maar laten rijden, heb er net een Paul Turner pijp onder geschroeft, vandaar de sproeiers..
als je me een pm kan sturen met wat je er voor wilt hebben en wat je kwijt bent aan een postzegel met je gegevens,
stort ik t gelijk op je rekening. en dan hooooooop ik dat ik t maandag al heb
heb een Keihin vlakschuif klaarliggen 28mm
maar alles op zn tijd, eerst dat ding maar laten rijden, heb er net een Paul Turner pijp onder geschroeft, vandaar de sproeiers..
als je me een pm kan sturen met wat je er voor wilt hebben en wat je kwijt bent aan een postzegel met je gegevens,
stort ik t gelijk op je rekening. en dan hooooooop ik dat ik t maandag al heb
Wanneer gaan we keertje blaaze
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadfanaat
Als jullie een keertje langs zandvoort rijden ben ik er bij!
-
- Pro Quadrider
hee ik ben nog niet klaar voor je ik ben nog erg druk ik heb nu net een nieuwe carb moetZakie schreef:Wanneer gaan we keertje blaaze
die nog effe goed afstellen en achteras lagers + tandwielen vervangen en dan....
spreken we wel een keer af ik vind samen rijden zoizo tegek
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
sproeier 430! dat is een gat vanxl 4,3mm!
-
- Pro Quadrider
ja maar 35mm is ook een groot gat