Voila sè, mijnen allerbeste makker, bijna 2 jaar oud en al héél wat meegemaakt ondertussen...
Doos muizenvergif opgegeten, egel'tje proberen te verslinden,grasmachien aangevallen, resultaat grasmachien zonder wiellekes
Moet wel bekennen dat het schatten van honden zijn, mits de juiste opvoeding natuurlijk.
Zo'n hond moet je genoeg aandacht geven en véél onder de mensen komen. Broer zijne kleine is 4
jaar en die gaat er soms mee buiten spelen dus al die verhaal'tjes zijn in mijn ogen vooroordelen.
Zal morgen nieuwe foto's uploaden want zit (lees:lig) op het werk en hier wordt imageshack geblokkeerd.
ik zal mijn 3 hondjes hier ook maar eens plaatsen he
deze foto is gemaakt van binnen dus ziet je de weerspiegeling.
die wat staat is een franse basset
die wat zit is een engelse basset
de hond wat versieren he
de kleine hond is een jack russel verbasteld met focks
Tom#11 schreef:Helaas is onze jackrussel eergister overleden..
das wel k*t want 1 hond van ons hadden we moesten in slapen , was een husky kijken of ik nog foto's vind en nu hebben we ook een jacky :(maar hoe oud is die geworden ?
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Dank, hij is 9 geworden. Wel jammer, hij had sinds 1 maand terug last van galsteen/blaassteen/weet ik hoe het heet. We hadden er medicijnen voor die niet echt hielpen. 3 dagen voordat hij dood ging hadden we beslist haar toch maar te laten opereren. En nu dit
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.